Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

Onko teillä plussanneilla ollut ennen plussa jotain oireita? Itselläni oli ovis viikko sitten ja siitä lähtien ollu rinnat enemmän tai vähemmän kipeät ja nyt kaksi päivää ollu etovaa oloa. Melkein oksennus tullut moneen otteeseen...ja eilen piti ottaa töiden jälkeen päikkärit jota ei ole tapahtunut aikoihin....

voisko nämä olla merkkejä plussasta vai omas mielikuvitusta...
 
Onko teillä plussanneilla ollut ennen plussa jotain oireita? Itselläni oli ovis viikko sitten ja siitä lähtien ollu rinnat enemmän tai vähemmän kipeät ja nyt kaksi päivää ollu etovaa oloa. Melkein oksennus tullut moneen otteeseen...ja eilen piti ottaa töiden jälkeen päikkärit jota ei ole tapahtunut aikoihin....

voisko nämä olla merkkejä plussasta vai omas mielikuvitusta...
Mulla on samat oireet oviksen jälkeen.
Heti oviksesta alkaa palella ja kehon lämpö nousee yli 37 asteeseen. Rinnat kipeytyy ja turpoo ja niitä pakottaa. Tätä jatkuu kunnes menkat alkaa.
Etovaa oloa ei ole nyt ollut, ei nega eikä plussa kierrossa. Pari vuotta sitten oireilin oviksen jälkeen aamupahoinvoinnilla enkä rinnoilla.

Summarum: tuskin oireesi ovat mielikuvistusta... ne voivat olla merkkejä plussasta tai sitten ei....mutta jokatapauksessa ne on merkkejä hormonitoiminnasta.
 
Hentuntentulla näkyy jo hyvin väriä :heart:

nelhm alahan sääkin tulla sieltä perästä =D

Testeistä: Mä ehdin kokeilla RFSu:ta, predictor earlyä ja PC:tä sekä mammaksi.fi sivuston tikkuja.

Suokkariksi nousi PC. Niitä sai helposti joka marketista ja edullisesti. Mammaksi.fi testit oli edullisia mut tikut on tosi ohkasia ja niiden lukeminen oli musta inhottavaa.
Jos mä vielä testejä joskus ostan niin ostan PCtä Prismasta.
 
Lilliputti En kyllä ole vielä plussanut, kun vain haamunnut :D, mutta jos ei lähde viiva vahvistuu niin sit olen jotenkin kipeä. Mulla on niin kamalan törkeetä tää väsymys ettei sitä voi verrata mihinkää valvomiseen tmv. Tissit kans kipeet ja täyteläiset (jopa lapset huomautteli tänään mun kannuista).. minä kun vielä imetän niin iha ovat tuossa joo :O. Etovaa oloakin alkanut tulla.. mutta kyllä mä tän väsymyksen lukisin raskausoireeksi. Alkoi about viikko oviksesta. Eikä mulla ole nyt menkkaolo kyllä yhtään.. Suap nähä kui akan käy!

Boboo Mielelläänhän sitä perässä hiihtelis.. huomenna taas viisaampi. =)

Aamulla palaan taas kera testilöiden ja kuvien.
 
Huomenta

Ei antanutkaan mitään maininnan arvoista edes. En ymmärrä. Eilen niin hyvä haamulainen ja toiveet oli saada tänään parempi.. tänään dpo14 ja menkat varmaan alkaa iha just. Mistä lie nää olotkin sit pukannu? Pitää koittaa yks pc viel tehä toisesta pisusta.. mutta varmaan iha tyhjää sekin näyttää. Ärsyttävää! Luotin noihin etteivät turhia näyttele. Pöh!
 
Viimeksi muokattu:
Pientä haamua pukkas kun toisen tein. Kontrolliviiva jäi ekassa laimesksi ja tää toka testi oli jo eri näköinen kontrolliviivankin osalta. Mutta.. ei tuo tyydytä. Ei mitään vahvistusta eiliseen :(. Fuuk! Ja kahvista tuli huono olo.. kuvittelen kai.
 
mymosa
Kuivassa joku ohut viiva näkyy tossa nelhm testissä, mutta se on jo testiajan ulkopuolella tullut ja vaikuttaa värittömältä.

Miksi noita kuvia muokata, jos ei muuten näy? olen ite muokannut roskisviivaa ja kyllä siihen väriä saa.. jopa siihen väärään haamuun.
 
mymosa
Toki saahan sitä tehä vaikka mitä omilla testeillään, mutta ihmettelen vaan miksi.. On mullakin puhtaat negat negoja, mutta sen jälkeen kun sain roskisviivasta plussan vain muokkaamalla kuvaa (täälläkin sitä plussana pidettiin) niin en kyllä niihin muokkailuihin kauheesti luottais.
 
Noi mun kuvat on ollu ihan luomuja :D. Mutta mulle aivan sama, jos niitä haluaa muokata, ei minusta siinä mitään pahaa ole. Sitä varmaan niin kovasti täällä porukka toivoo sitä plussaa, että menee aina vkon päivät testilöiden kaa sumpliessa. Kontrastia joskus muokkailen itekin ja katson miltä näyttäs sit.
 
Kylläpä vaan taitaa nuo pc:t antaa tollasia turhia haamulaisia.. tossa otin kuvat eilisestä ja tän päiväsestä ja iha samaa luokkaa tuntuuvat olevan. Kyllä ois pitänyt tänään jo olla vahvempi, jos raskaana ois. Pistetäänpä kuvasaastetta silti vielä sen verran..

On ne kyllä onnettomia :ashamed:

Ja mites hentuntenttu, namibibihibibi ym?
 
Minäkin tykkään kusta tikkuihin :D. Ja omalle ukolle ei ees kehtaa kertoa kaikkea niin tää on iha paras!

Hentuntenttu : purappas tuo ku tuo pleksi vähä haittaa.. pystyy arvioimaan uudestaan.
Ja myönnetään.. minäkin tein apteekin oman. Kyllähän siihen mun mielestä tietty jotain pientä rääpälettä muka tuli mut ei siinä varmaan oikeasti mitään ole.. laitan kuvaa.. jos enää kehtaan. Hitokseen laittanut niitä taas!

Muoks! Hentuntenttu : siis on tossa haamu =)
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä