Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

^ onhan nuo suht samanlaiset viivat. Ei noista testeistä ota selvää. Mä ainakin pidän oireita varmimpana merkkinä ku ennenki ne tunnistanu. Siis sillonki ku ei mitää yritystä olenollut ja kierto säännöllinen. . Samana oireet on pysyny oviksessa tähän asti, vahvistuneet korkeentaan neljän synnytyksen jälkeen. Ja siksi se mun viime vkon viiva oli mulle plussa. Muutoin on tullu vaa haaleeta viivaa ennen ja jälkeen sen. Ja asiasta kukkaruukkuun! Mulla ihan vuotaa tuota jotain tuolta :O. Housut märkänä koko ajan!
 
mymosa
Mäkin alan epäillä, että jos tässä ovis on niin se on nyt.. Koska tullut limaa, nippaillut, repimiskipua ym.. No parin viikon päästä se varmasti selviää :)

Luin silloin aikoinaan, että digi saattaa näyttää negaa jos viiva piirtyy hitaasti vaikka olisikin ovis ja muuta testit plussaa.
 
Mymosa muuten.. En oo mikään ovisasiantuntija, mut muistan joskus lukeneeni, että vahva ovisviiva saattaa jäädä kahden semivahvan "väliin", jos testaa sen kerran vuorokaudessa. Ts. Se huippu on saattanut olla, mutta just sillä hetkellä ei oo tikutettu ja mietin sitä lukiessani, et melkoista ydinfysiikkaa toi ovulaation bongailu..

Mut pääasia, et tekemisen meininki on ollut, niin jos onni kohdalle nyt osuisi! :)
 
Oi kun kiva tutkailla teidän haamuja. :) Käyn päivittäin tarkkailemassa täällä. Omista testauksista on aikaa kun joulukuussa plussannut, omiakin testejä jossain tuolla aiemmilla sivuilla on. Paljon plussatuulia kaikille :)
 
mymosa
Jokohan tää ois lähelle plussaa.. huoh..

katso liitettä 19499

Mä oon nyt testannut 3krt päivässä nää vahvimmat päivät.. hulluksihan tässä tulee. Koetetaan saada miehen kanssa vielä yhet siimahännät matkaan huomenna tai ylihuomenna. Ydinfysiikkaa on tääkin, kun ukko käy tän viikon vaan nukkumassa kotona :D
 
Mymosa : plussa tulee varmasti.. kuse nyt joka kerralla tikkuun!

Siis mä taidanki vasta nyt ovuloida :O!?! Alapää ku kiimasella koiralla turvonnut, kohdunsuu auki muttakin todella takana, limaa tulee niin että housut märkänö ja lotisee kävellessä. Että pitää varmaa iteki kusasta tikkuun joka veskireissulla että saan nyt sen pirulaisen kiinni jos on tuloillaan. Ja jos ei ovis niin jotain tuolla kyllä tapahtuu. Melkista ydinfysiikkaa oikeesti koko kropan analysointi :D
 
Mä tässä googletan ovislimoja ja kiinnittymisvuotoa.. en tiiä mitä mulla on kun en ovistestiin ainakaan plussaa saa. Ja se limailu loppu ku seinään. Löysinpäs sit tuolta joltai muulta saitilta oman kirjoitukseni ketjuun, jossa joku pohti samoja mitä mä nyt..

"Mulla oli kans selkeiden oireiden perusteella kp11.13 about ovis ja sit kp20-21 tuli nii järettömät määrät limaa parilla vessareissulla ja alamahaan vihlo vasemmalta. Jos se oli ovis, ni eipä mulla sit vissiin aikasemmin ovista ole ollukkaan.
Nyt on kp28/28, eilen hölmö menin testaamaan päivällä ja negahan se. Muutenki aika menkkaoireita ilmassa, että eiköhän ne huomen ala:(.
Se pöhötys/turvotus kyllä hävis ja mässäilyinto, mikä aina on tässä vaiheessa kiertoa, maha palasi normaaliks littanaks:D. Ja valkkaria tulee, ja tuli yks vessareissu oikein lorahtamalla, kuten myös lenkillä ollessa housut kastu valkkarista".

Ja mä plussasin tuolloin kp31/28. Eli mulla oli kiinnittymistä. Nyt en tiiä mitö uskoa, kroppaa, testiä..? Juu tiedän että aika näyttää. .mut oishan se kiva tietää, mitä tää on.
 
Juu, en osaa muokata noita kuvia, niin siksi tollasia pikkuriikkisiä. :) Ja tämä kuva on taas jättisuuri, joten pyydän anteeksi.

Tässä tuo sama testi vielä reippaasti testiajan jälkeen (ehken joku 30min). On noita Pregcheck-testejä ja ei saa tulkita 5min jälkeen, mutta katsoinpa silti. :) Illalla tein postista saapuneen Wondfon testin ja haamua näytti sekin ihan testiajalla.

 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Kengumamma
^ Positiivinen minun mielestä. Aikaisin olet testannut kun yleensä kait neuvotaan tekemään klo 10-20 jolloin pitoisuus on korkeimmillaan. Mutta plussa tuo minun silmään on yhtä kaikki.


Täällä uitettiin Davidin herkkä r-testi ja tulos oli tyylipuhdas nega. Normista poiketen olen siitä iloinen. Raskaushormonit siis hävinneet tai todella vähissä jo.
 
mymosa
^ Suluissa lukee miksi :) Fertestin voi tehä (tai pitäs tehä) aamulla ja annetaan olla tossa astiassa 5min.. Nyt vaan oli eka aamu kun pystyin tekemään, kun nukuin koko yön käymättä vessassa aamuyöllä.

Teen vielä päivemmällä pari ja katon miten käy.. Treffit miehen kanssa on varattu.
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
^^ plussalta toi mymosa mustakin näyttäs. Kyllä mäkin tein aamusta yhden ja sekin piru vahvistunut eilisestä illasta. Antas nyt sit kunnon plussan pian. On kyllä melko poikkeavat ovisoireet. Tai tosi voimakkaat, alamahaan koskee ja jomottaa, ei niinkään sivuille ja seksi sattui :O.. mut ilmeisesti ovis vasta nyt. Ellei sit plussaa tuu ni sit on jotain muuta tää. En tiiä.
 
mymosa
Fertestit mä tein ihan normisti kun muutkin testit, en käyttäny aamupisuja. Plussat se silti näytti onnistuneesti ja raskaana ollaan =)
Mäkin tehnyt ihan samaan tapaan kuin muutkin, toi nyt oli eka aamusta tehty :)
Ilmeisesti plussaa se näyttää täälläkin..

Harmi kun nyt ei oo enää yhtään digiä jälellä, eilen siinäkin oli niin vahva viiva jo.. mutta kai toikin nyt on ihan plussa jo ja mennään sen mukaan.
 
Päiviä :)

Vahvistui se haamunpoikanen eilisestä mutta kuitenkin vasta testiajan jälkeen. Joten huomenna vielä testaan ja sit seuraavaks tähtään la-su-ma ja odotan! Nyt menee totaallisesti käpy.

Hienosti ne ovisviivat vahvistuu :) Sit vaan hommiin :p

Karole selvän viivan minä nään :):hug:
 

Yhteistyössä