Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja

Noniin, tämä "haamu" lienee jo selvempi kuin edellinen....

Aijaa.com - 10879564

MUTTA, nyt sitten heti paniikin paikka: viikkoja 1-2, vaikka ajallisesti voisi olla jo 2-3. Voiko se vaikuttaa, että tein testin vain n. 1,5 tuntia rakossa olleesta pissasta? Testipaketin kyljessä kyllä sanottiin, että viikot voi mennä väärin jos tekee muusta kuin aamupissasta.... yksi keskenmeno takana joten nyt kyllä huolettaa kovasti, että voiko tämä vielä mennä hyvin?? Please, jos jollain iloisia tarinoita vastaavasta tilanteesta kerrottavana, niin nyt ne olisi enemmän kuin tarpeen....
 
Ilmottaudun uudeksi himotestaajaksi. Kierukka ollut pois puoltoista viikkoa, 6 ovistestiä tehty. Huomenna uus ja viimeinen tuosta clearbluen digipaketista. Tuntemuksia on vaikka mitä, jopa väsymykset. :D Taidan kuvitella puolet. Tilasin juuri 6 testiä lisää ja kaks raskaustestiä valmiiksi. Olenkohan aivan liian hätäinen, kun en malta edes ekoja menkkoja odottaa? Tuntuis, että ois jo tärpännyt, vaan kai nuo testit sen oviksenki ois bongannut...
 
mur-mur, niinpä kai... kiitos rauhoittavista sanoista. Löysin jo netistä Clearbluen taulukon, jossa on noiden viikkolukemien ja hcg-määrien vastaavuudet, ja sen mukaan kaikki kyllä VOI olla ihan hyvinkin. Ei kai auta kuin odottaa....
 
miss_piggy
Muuten, mikä on aikaisin dpo, milloin voi näkyä plussa r-testissä? Tuli vaan mieleen, että pitäskö sen olla väh. se dpo 10, että sitä ennen ei oikein tahdo näkyä? Onko kellään kokemusta tai tietoa?
 
miss piggy mulla on näkynyt kaksi raskautta tosi selvänä plussana dpo9 pc-liuskassa.

tässä mun dpo10 liuska



eli aika selvän plussan saan ainakin itse näin varhain, ilmeisesti mulla erittyy niin hyvin hormoni virtsaan.

Scarleth aivan mahtavaa, onnea miljoonasti!! :heart:
Miten aina sattuu joku pitkänmatkan kuumeilija plussaamaan samaan aikaan mun kanssani, viimeksi oli Sintu ja nyt sinä :kiss:

Voi kun olisi molemmilla tällä kertaa pysyväiset plussat :heart:

malttamaton kiitos sinulle, kyllä se keskenmeno koville ottikin mutta onneksi uusi plussa tuli näin äkkiä. Nyt ei voi kuin toivoa onnellista lopputulosta tästä raskaudesta.
 
  • Tykkää
Reactions: Sintu74 ja Leo81
Pikkuinen, kiitos :) täytyy sanoa, että tosi huolissani olen tuosta digin viikkolukemasta. Piinaa loppuun saakka tämä homma!! Mutta ei auta kuin odottaa. Mullahan näkyi n. dpo 10 vasta just ja just erotettava haamunpoikanen, joten voihan se olla niinkin että hormonitaso nousee vähän hitaahkosti *rauhoittelee itseään *
 
scarleth mikä pp sulla onkaan nyt menossa ja minkä ikäisenä alkiot siirrettiin?
Mun mielestäni sulla ei ole mitään syytä huoleen tosta digistä. Ootko tavallisia testejä tehnyt, mitä viivaa ne näyttää? Mun testeihin älä missään nimessä vertaa omiasi, mulla tulee tosi vahvaa viivaa näin jo alussa vaikka olisikin keskenmenoon päättyvä raskaus kyseessä. Viivojen vahvuudesta ei voi päätellä juuta eikä jaata.
 
scarleth mikä pp sulla onkaan nyt menossa ja minkä ikäisenä alkiot siirrettiin?
Mun mielestäni sulla ei ole mitään syytä huoleen tosta digistä. Ootko tavallisia testejä tehnyt, mitä viivaa ne näyttää? Mun testeihin älä missään nimessä vertaa omiasi, mulla tulee tosi vahvaa viivaa näin jo alussa vaikka olisikin keskenmenoon päättyvä raskaus kyseessä. Viivojen vahvuudesta ei voi päätellä juuta eikä jaata.
Pikkuinen; mulla on tänään pp14 eli siirrosta tasan kaksi viikkoa. Ja alkiot oli kolmen päivän ikäisiä siirrettäessä. Meidän alkiot on aina olleet vähän hitaahkosti jakautuvia eli siirtovaiheessa vasta 7-soluisia. En ole tehnyt tavallisia testejä, kun sitten varmaan panikoisin niiden viivojen vaaleutta... Ehkä aamulla uusi digi ja katsotaan miltä se näyttää...
 
Scarleth: mulla digi näytti 4+1 tai 4+4 raskaana 1-2 ja ihan normaalisti on raskaus sujunut =) nuorimmaiselta näytti saman kun oli melkein rv 5 jo täynnä. aamu pissasta kannattaa tehdä tuo testi: =) Onnea!!! :heart:
Leo, kiitos tästä, vähäsen huojensi mieltä kuulla että on edes mahdollisuus siihen, että kaikki meneekin ihan hyvin :) Tässä kun vaan on ollut niin monenlaista; taustalla yksi keskenmeno ja nyt ei mitään oireita.... huolestuttavaa!
 
Ihan vain tulin kommeintoimaan tuota digitestin tulosta... Eli jos se esim näyttää raskaana 1-2 niin raskausviikot ovat n. 4-5 silloin koska tuo 1-2 tarkoittaa että on kulunut 1-2 viikkoa hedelmöityksestä...eli laskee "raskausviikot" hedelmöityksestä, ei kuukautisten alusta niin kuin me laskemme... ööh...toivottavasti ymmärsitte sekavan vastaukseni :)
 
mur-mur tai kuka vaan testiasiantuntija: mikä apteekin oman testin herkkyys on? Onko roskisplussat muuttuneet koskaan/usein/joskus oikeiksi plussiksi? Tänään tuli haamu 15min kohdalla... No hommahan selviää muutamassa päivässä :D Ajattelin nyt vaan kysäistä kun teillä tuntuu ole kokemusta noista testeistä :D
 
Scarleth älä vielä aloita patikointiin, koko raskaus aikaa ;) ei vaan vitsit pois! Valitettavasti meillä lapsettomuus ja keskenmeno-taustan omaavilla on paha taipumus uskoa ettei mikään voi onnistua. Niinhän tässä viimeisessä plussauksessa, olin ihan paniikissa liian haaleista viivoista, kävin veritestissäkin, mut sit panikoin kun sain vaan vastauksen positiivinen enkä hcg-tulosta. Digitesteissä mielestäni vastaukseen meni aina liian kauan eli pakkohan hcg:n oli olla liian alhainen ym. Avasin silloin digitestin, joka näytti "raskaana 2-3 viikkoa" ja sen viivat oli niin vaaleat, että jälleen olin ihan varma raskauden keskeytymisestä. Joka ikinen ultra pelkään pahinta enkä vieläkään usko raskautta vaikka poitsu mönkii mahassa niin kovaa, että oksat pois. Tsempit ja luottoa siihen, että joskus se aurinko paistaa risukasaankin vaikka se tuntuu uskomattomalta :flower:
 
  • Tykkää
Reactions: Scarleth
Minäkin tuppaan tänne himotestaajiin. Nyt (tai eilen siis) dpo7 ja niin tekis jo mieli testata vaikka ei ole edes mitään oireita... ei kai niitä näin aikaisin voi edes olla vielä. Tiedän ettei kannattaisi aikaisin alkaa tikuttaa kun kakkosta kuumeillessa pari kemiallista oli ja voi sitä pettymystä. Nyt oli tarkoitus ottaa lunkisti, tjottailla vain, mutta enhän mä osaa.
 
JEEEEE!!! :heart: Tein heti aamulla uuden digin - ja kyllä, viikot oli nousseet!!!!

Aijaa.com - 10884081

Vieressä Pregcheck-liuska, ei ihan tasavahva vielä mutta mä nyt uskon tuota digiä. Voi että miten ihminen voi olla onnellinen. Mä en ole päässyt näin pitkälle koskaan. Mitä vaan voi sattua, mutta nyt jaksan taas uskoa siihen,että tämä vielä joskus onnistuu :heart: Kiitos tuhannesti kaikille, jotka ovat tsempanneet mua täällä. Olette korvaamaton tuki :)

Ja malttamaton, tiedän ja uskon että se on juuri noin. Panikoitavaa varmasti riittää eikä se lopu ennen kuin näen, että se lapsi syntyy :) Nyt täytyy kai siis yrittää edes hetkeksi relata ja nauttia hetkestä. Ainakin tänään olen raskaana niin tukevasti kuin tässä vaiheessa kuuluukin :)
 
Viimeksi muokattu:
tällainen tuli tänään testiajan sisällä, siinä 4min kohdalla :)



*muoks, mä näen sen toisen viivan tuossa pikkukuvassa jostain syystä paremmin :D näkeeköhän muut? :O
tästä ei kehittynyt mitään, oli joku ihme viiva meinaan menkat ei ole alkaneet mutta eipä ole tullut mitään uutta testiinkään!

olisko voinu olla ovis? :confused:

onnea kaikille plussanneille sylikaupalla :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Nöhvi1;27123731:
mur-mur tai kuka vaan testiasiantuntija: mikä apteekin oman testin herkkyys on? Onko roskisplussat muuttuneet koskaan/usein/joskus oikeiksi plussiksi? Tänään tuli haamu 15min kohdalla... No hommahan selviää muutamassa päivässä :D Ajattelin nyt vaan kysäistä kun teillä tuntuu ole kokemusta noista testeistä :D
Herkkyys testillä on 25mIU/ml..ja haamu 15min kohdilla tietää kyllä aika hyvää.:)
..muuttukoon huomenna testiajalla jo värilliseksi punaviivaseksi.:heart:
 
maiskuli - toki on voinut testi ovikseenhin reagoida?..vaan, siullahan ei tuota tietoa ollut kiertopäivistä/dpo:ista..näinhän se meni?
..kaikki siis vielä mahdollista..ja onhan siellä voinut yritystähin olla, ei vain ole kestänyt..

Eiköhän se vuoto sieltä ala kohta kun imeyksenhin olet lopetetellut reilu 2kk sitten - TAI sitten pylläri plussa.:heart:
 

Yhteistyössä