Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja

maiskuli - toki on voinut testi ovikseenhin reagoida?..vaan, siullahan ei tuota tietoa ollut kiertopäivistä/dpo:ista..näinhän se meni?
..kaikki siis vielä mahdollista..ja onhan siellä voinut yritystähin olla, ei vain ole kestänyt..

Eiköhän se vuoto sieltä ala kohta kun imeyksenhin olet lopetetellut reilu 2kk sitten - TAI sitten pylläri plussa.:heart:
juuri näin eli kierrosta mulla ei ole mitään hajua! mutta ei mulla ole ollut ovisoireitakaan, ekan kanssa tunsin aina selkeen oviksen.. noh :) odotellaan! alavatsakipuja kyllä on ollut, nipistelyjä yms. mutta ei toispuoleista kipua niinkuin normaalisti olisi oviksen aikaan, tai mitä aikasemmin on ollut :D

tai sitten tuo testi on vaan jotenki ollu viallinen..

kiitos kaunis vastauksestasi :heart:
 
Nyt on ihan pakko tulla avautumaan :D Saatte hyvät naurut kun kerron, että oon jo nyt malttamattomana tehnyt r-testin :LOL: Nyt on menossa joko dpo5 tai dpo6. Nii ja sain viivanpaikan/tooosi haalean haamun. Eli se alko tulemaan näkyviin jo 2min kohdalla ja vahvistu kuivumiseen asti. No, katsotaan mitä päivät tuovat tullessaan :)

Huom! olen saanut noilla testeillä ennenkin viivanpaikkaa, eli en vielä toivo liikoja. Laitan nyt tilaukseen pc liuskoja ja jotain muita. Palailen myöhemmin lukemaan muiden kuulumiset :)
 
miss_piggy
Nepparin Nappi Hätähousuna tänään jälleen testattu nega :LOL: Nyt ei ookkaan enempää kaapissa testejä, että pitää oottaa postin lähetystä saapuvaksi. Hämäävintähän tässä on se, kun en varmuudella tiä että oliko mun ovis sillon kp 18 vai vielä myöhemmin, kun mulla loppui ovistestit :x Joten lieneekö mulla nyt sitten dpo 8 vai jotain paljon vähemmän. No, antaa kattoa.
 
Heipparallaa ! Olen pitänyt vähän hiljaiseloa.. ystävän muuttohommissa mennyt aika :) nyt jo kp 6 kamala kun aika hujahtaa nopsaa ! JA ONNEA MIELETTÖMÄSTI PLUSSANNEILLE :heart: :flower: Piti soittaa tänään lääkäriin ja varata aikaa papa-kokeeseen ja tutkimuksiin näiden mahakipujen takia .. pelottaa vaan mielettömästi että siellä huomataan jotain normaalista poikkeavaa joka hidastaa vauva yritystä :( Oikein ihanaa tiistaita kaikille :kiss: minä rupean leipomaan kohta jotain ihanaa, en vain osaa päättää mitä :confused:

Eikä ! mäkin haluan kokeilla tota omppumehu juttua :D
 
Aivan ihania plussauutisia täällä nyt on tullut!! :)

Mä oon koettanut ottaa hiukan maltillisemmin testaamisen kanssa. Nyt on kp27, aamulla alkoi tuhruttamaan, koko päivän aikana tullut ehkä teelusikallinen ja sekin on aivan ruskeanmustaa. Kipuja ei ole. Testasin pregcheckin liuskan ja siihen tuli aavistus väriä, mutta heikosti erottaa. Mistäköhän ihmeestä tää kaikki oikein johtuu?? :/

 


Tuossa on testi kastetu omppupomppu mehuu, iha tropicania on... ei niin mitää...

taitaa olla noitte walmartin omppumehus jotai ylimäärästä mitä en ainakaa mää jois...

ai nii, mensutki alko...

komento takas, nyt näyttäs pc testissä olevan viivaa omppumehu dippauksesta :O
koht kuvaa... ei se vahva oo, oisko toi 10 herkkyyven tuo tuossa videos...



Haamuplussa pc:llä, testi ajan jälkeen, mu omppupomppu mehu o raskaana :O :LOL:
 
Viimeksi muokattu:
Kukkuu, hei voisko joku autella mua hieman =) kysymyksiä haamuista pregcheck ja clearblue digital (joo avasin sen). Jälkikasvu ei siis ole tarkoituksena mutta oireet on omituisia, ehkäisystä huolimatta LOL

Haamua pukkas pregcheck puikkotestillä eilen, katsoin pari minsaa puikkoa ja kun ei mitään tullut niin jätin pöydälle. Tunnin päästä olin heittämässä roskiin niin puikossa oli selvä haalea väriäkin sisältävä viiva. Repisin kannen auki, nyt on hiukan vaalentunut tuo mutta edelleen väriä havaittavissa.

Heitin siis ehkäisyrenkulan mäkeen perjantaina 7.9, ja omituista raskausoiretta ollut viime maanantaista 3.9 lähtien, kuten yllättävä lämmönousu 37.3 maanantaina ja sittemmin kolme päivää sitten flunssa, tai no nuha, nokkakin on jo ruvella. Lämpö taitaa sahata edes takaisin, suuhun tuli kaksi erittäin kipeää aftaa, hyvä kun puhumaan pystyy. Viime viikolla oli myös kamalia vilunväristyksiä ja kiihdyn nollasta sataan sekunnissa, niin että otsasuoni pullottaa =D Perus turvotus jota on viimeisen vuoden esiintynyt tyhjennysvuotoa ennen loisti poissaolollaan myöskin.

Tyhjennysvuoto alkoi reilua vuorokautta myöhemmin kun viime renkaan pois ottamisen jälkeen, vuodon "laadusta" en oikeen osaa sanoa kun vasta kaksi kuukautta ollut tuo renkula käytössä, sitä ennen kuukausi luomuna (kroppa alkoi toimia samointein ja olipas mielenkiintoiset limailut haha) ja tätä ennen pillerit kauan käytössä. Ja vuoto minulla siis erittäin niukkaa muutenkin ollut. Eli viimekuuhun väittäisin jopa että tuota vuotoa olisi hieman enemmän tässä kohtaa.

No pointtinani on se että kaipaan apua viisaammilta, eli pregcheck puikolla eilen päivällä haamu, la/su aamusella pregcheck liuskalla neg., Tänään taas kokeillut ja CLEARBLUE DIGITALILLA viikkonäyttö siis kyseessä ; ei raskaana. Minäpäs repäisin tuon kotelon auki heti kun teksti ilmaantui näytölle ja kas kummaa, kahdessa liuskassa kolme viivaa. Yksi tumma, jonka vieressä vaaleampi mutta täysin selvä ja toisessa liuskassa myös tälläinen vaaleampi mutta täysin selvä.

Kaipaisinkin lähinnä tietoa miten on käynyt näille ketkä ovat purkaneet tuon clearbluen ja siellä on ollut nuo kolme viivaa, oliko kyseessä raskaus???

Joo tiedän, =) testaan parin päivän päästä uudestaan vuodosta huolimatta kun tuollaisia tuloksia vuodon aikanakin pukkaa.
En osaa lainkaan sanoa koska tämä ehkäisyn ohi päässyt ovis olisi sitten ollut kun tuota valkkaria riittää renkulan kanssa :D limailua en kyllä ole huomannut.
Paitsi poikkeuksellisesti sunnuntaina yhtäkkiä valahti ovisliman tapainen vähäisempi (voisi ehkä liittyä raskauteen kai?) ihan pimeetä, tuskin mulla ovis ja tyhjennysvuoto on samaan aikaan ainakaan ja vielä ehkäisykin ollut käytössä :D on sitä ihmisellä elämä hehe

mut siis apuja kaipaan pikaisesti ainakin noista haamujutuista, laittaisin kuvat mutta en osaa, ainakaan vielä
 
Niin ja siis jäi kirjoittamatta tuohon että kahdella su/ma aamulla pitkäsylki lensi, tänään ei niin mitään, loistava olo. Tuskin edes testailisin mutta kun mulla on omituinen olo että olen vaan raskaana, ties mikä hullu sitä sitten on :D

kerran olen tullut raskaaksi pillereiden aikaan ja munaskut on myös tsekattu kun munasoluja yritin luovuttaa.. sain aikaan 6 päivän hormonihoidolla toiseen 41 ja toiseen 42 munasolua, jolloin hoito jouduttiin lopettamaan koska se oli vaaraksi itselleni, =( jäi lahjasolut antamatta. eli olen siis tavallani kai jotenkin hieman "ylihedelmällinen" joten en siksi sulje pois tuota raskautumista ehkäisyn aikaan.

toki tässä on vanhennuttu noista ajoista jo. jos joku siis tietää ehkäisyrenkulavauvoista niin niitäkin saa kirjotella =) mutta nuo haamut minua eniten kiinnostavat. Miehelle en kyllä uskalla sanoa mitään ennen kun tikussa on vahva plussa, SIIS JOS ON TULLAKSEEN..

Niin ja onnea muuten kaikille odottajille <3 ja yrittäjille myös!
 
Heippa vaan!

Liityin tänne palstalle ensimmäistä kertaa ja erityiseksi siksi että haluan liittyä tänne joukkoonne piinailemaan.

Itselläni vielä ei ole syytä hätäillä. Mulla on ilmeisesti kp 15 menossa, saattaa heittää myös päivällä. Eilen tunnistin oviksen mutta en ole sata varma siitäkään... Pupuiltu on kp 11 ja 12. Jotenka katsomme mitä tulevat viikot tuovat mukanaa..

Yleensä kiertoni on 26-28 pv mutta viimeksi se venyi joka 30 päiväseksi.. siksi hämää. mitään ehkäsyä (kondomia lukuunottamatta) emme ole koskaan käyttäneetkään..

Voisin alkaa teistailemaan joskus kp 30 aikasintaan, jos maltan siis odottaa.. vai mitä suosittelette? Joku puhu et dpo10 olis jo haamua näkynyt.. itselläni en usko että kauhean aikasin näkyy (joskus vuosi taka perin nimittäin tapahtui eräs kämmi ja testailtuani liian aikasin sain kaiken maailman turhia paniikkikohtauksia ja ne oli lopuks vaan negaa kaikki..)

Onko kellään samaa tilannetta kierron kanssa? vois jännäillä yhess!:heart:
 
Viimeksi muokattu:
tänään oli np ultra ja niin vain on, että mulla näkyi eka haamujen esiäiti siinä apteekin omassa dpo 13, ja pc liuskassa vasta dpo 16 ja digi raskaana 1-2 kun oli dpo18...=D mitat vastas täysin viikkoja, joita siis luulin olevan vähemmän. Eli älkääpä loppu kiertolaiset luovuttako, vaikka tikut ei heti näytä plussaa. tää on jo mun toinen odotus kun hormoni nousee todella hitaasti. :wave:

ja yhdellä hätähousulaisen lapsukaisella oli masussa kaikki hyvin :heart:
 
Leo81: voi miten ihanaa :heart: Onnea kovasti!

Scarleth: niin no jos suhteuttaa yritysaikaan, niin eiköhän sitä pari päivää jaksa vielä kärvistellä :) Mutta sinäpä se melkoinen sissi olit :O Vikko haamulaisen jälkeen odottelua, voin sanoa että tuohon en pystyisi! Teillä taisi olla aika pitkä yritys takana, jotenkin erityisen hienoa kuulla että siitä palkitaan plussalla :)
 
Helena, minä kyllä ajattelin kokeilla jo dpo 9 testata. (Ai minäkö himotestaaja) Mulla tosiaan eilen cb:n digi näytti oviksen. Tilaukseen ehdin laittaa lisää ovistestejä r-testejä. Huomenna varmaan tulee, pitää katsoo ovistestin kehitystä muutama päivä ennen ärrää.
 

Yhteistyössä