Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja

Kyllä mun silmään noissa kaikissa Naapurin tytönkin testeissä viiva pilkottaa...Eiköhän se siitä vahvistu :heart:

Ja Aronoele ja metsämansikka onnittelut myös!

Itse kun plussasin vajaa kuukausi sitten, ensin plussan antoi Apteekin Oma (herkkyys 25) ja vasta sitten muka herkkä (10) liuskatesti. Kp 28/28 näytti CB Digi raskaana 1-2.
 
Naapurin tyttö ei tarvi olla kunnon plussa vielä, mulla tuli eka haamulainen vasta juurikin dpo11, ja sehän on yksilöllistä..varsinkin jos et ole ihan varma dpo:sta. Ja kyllä mie viivasen nuissa kaikissa näen :) Jospa se nyt olis viimein sitä itteään :heart: Vahvistumista!
 
Mä nään kaikissa Naapurin tytön liuskatesteissä ainakin viivanpaikan, ehkä myös hitusen väriä. Toivottavasti haamulainen vahvistuisi! :) :heart: CB:n testissä näkyy kyllä haalea pystyviiva, mutta juuri tuollaisen olen itekin saanut, kun en ollut raskaana. Tosin se oli se vanha testi. Vahvistumisia! :)
 
Hihii, työpöydän yläloodasta löyty yks pussissa oleva pc tikku. Tein sen pois. hCG oli noussut hienosti ja hyvin pyyhkii.

Naapurin tytöllä näen noissa kolmessa testitikussa vain valkoiset viivanpaikat, joiden kummallakin puolella on väriä pakkaantunut ja kun kuvaa on käsitelty, se näkyy jotenkin vielä selkeemmin se viivanpaikka. Toivottavasti saisit kauan kaivatun plussan jo pian!! :heart:

Nyt ihan AIKUISTEN OIKEESTI en enää testaa, koska testijemmoja ei enää oo. :D Ollaan vaan ja öllötellään. :)

Tässä.


Aronoelella ja metsämanssikalla näkyy selkeet haamut!!! Onnea niistä! :heart:

Tsemppiä kaikille toivottaa Pele ja riisi 4+6.
 
Sunflower11: :hug:

Naapurintyttö: noissa ylemmissä näkyy kyllä aikas selvät viivanpaikat. alin on kyllä tummin, mutta johtuuko valaistuksesta? en tiiä. Tuo cb näkyy myös melko hyvin. Toivotaan, että olis nyt sitä itteään. vielä on kovin tuttuun tapaan cb viivanpaikamainen. :| toivotaan, että on perempi testi kuin edeltäjänsä. =)
 


epäilyt vaan heräsi kun mulla on normaalisti ollu pillereiden aikana jatkuvaa tuhruvuotoa joka on ollu poissa nyt 4vkoa.. ja mahaa kivistelee oudosti!

tää on 20min pidätyksellä, tein aikasemmin joka oli 5h pidätyksellä ja oli ihan selvä plussa, siis yhtä vahva kuin kontrolli, silti en eka uskonut! hain heti toisen jonka tein äsken! ja tässä sen tulos.. mä mietinki että toivottavasti kaikki onki hyvin vaikka shokki onki.. miksi se on noin haalea verrattuna aikasempaan? toki pissa oli paljon laimeempaa ja vaan 20min siis rakossa.. mutta silti..

mä syön pillereitä, 3vkon päästä piti mennä laittaa kierukka :ashamed: että näin..

ykköstä tahkottiin yli vuosi!!!!!


kysymys kuuluukiin rakkaat kanssa sisaret, voiko olla noin että on tuon verta haaleampi kuin aikasempi, eli vaikuttaako rakkoaika paljonkin?

*muoks, esikoinen nipin napin 6kk :D
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Epa_88 ja tada
Tiuhti, kyllä mä ainakin uskon että se rakossa olo aika vaikuttaa, 20min on lyhyt aika jotta istukkahormonia kertyisi virtsaan taas. Useamman tunnin pidätyksen aikana sitä hormonia on kerenny siihen virtsaan enempi taas tulla :) Sanoisin että onneksi olkoon ja don't worry :flower:
 
  • Tykkää
Reactions: Bambini ja tiuhti_
oi kiitos nopeasta vastauksesta! vaikka tää ei ns. toivottu ollu, toivottu täysi yllätys, niin kyllä huoli on kova meneekö kaikki hyvin! yhtään en edes tiedä missä mennään mutta veikkaan että 4+ viikoilla, koska 4vkoa sit oli viimeks sitä vuotoa.

*muoks, älkää siis käsittäkö väärin :D shokkiyllätys, ihana sellanen
 
Viimeksi muokattu:
Onnea Naapurin tyttö ja tietenkin muutkin plussanneet! :).

Ja sitten, onko kokemusta kenelläkään tästä wondfon testistä?.
Olen pari päivää sillä testannut, tuloksena oppikirjamaisia negoja, ei mitään vaikka kuinka on käännellyt.
Tänään aamulla testiin heti kuitenkin näytti piirtyvän jotakin, mutta viivanpaikkoja saan kyllä useaankin testiin.
Tein toisen muutaman tunnin päästä johon tuli vähän voimakkaampi viiva.
Kuitenkin kummatkin punavärittömiä, ehkä pikemminkin harmaita :confused: ainakin omaan silmääni, mutta hyvin selkeitä viivanpaikkoja omalle silmälle.
Tein vielä kolmannenkin :ashamed: , johon edelleen tuli samanlainen viivanpaikka.
Kuviin näitä oli hirveän vaikea saada, mutta alempi ja voimakkaampi saattaa vähän näkyä.
Ovis siis toissa viikonloppuna eli 6-7 päivä.
Onkos muilla tälläisiä viivoja, tällä testillä ollut?


 
Viimeksi muokattu:
Onnea Naapurin tyttö ja tietenkin muutkin plussanneet! :).

Ja sitten, onko kokemusta kenelläkään tästä wondfon testistä?.
Olen pari päivää sillä testannut, tuloksena oppikirjamaisia negoja, ei mitään vaikka kuinka on käännellyt.
Tänään aamulla testiin heti kuitenkin näytti piirtyvän jotakin, mutta viivanpaikkoja saan kyllä useaankin testiin.
Tein toisen muutaman tunnin päästä johon tuli vähän voimakkaampi viiva.
Kuitenkin kummatkin punavärittömiä, ehkä pikemminkin harmaita :confused: ainakin omaan silmääni, mutta hyvin selkeitä viivanpaikkoja omalle silmälle.
Tein vielä kolmannenkin :ashamed: , johon edelleen tuli samanlainen viivanpaikka.
Kuviin näitä oli hirveän vaikea saada, mutta alempi ja voimakkaampi saattaa vähän näkyä.
Ovis siis toissa viikonloppuna eli 6-7 päivä.
Onkos muilla tälläisiä viivoja, tällä testillä ollut?


Alemmassa on kyllä värillinen viiva :) Elä luovuta, miullakin montapäivää tuli viivanpaikkamaista viivaa tosin testinä david mutta silti :)
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä