Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja



Ylin aamunen, alempi äsken tehty :D Rupean kyllä päivä pisusta testaan, aamulla antaa heikompaa :D En tiiä kyl miks toisilla on näin...

Mutta minusta tuo apteekin oman viivanen on jo hyvä johon alan olla tyytyväinen :)

Eikö?

Ja sit, moni puhuu täällä Gelee royalesta, mie syön Royal Jellyjä, eli periaatteessa sama asia mutta tätä ei saa luontaistuotekaupoista.

Kerkesin 5pv syödä (normaalia isompaa annosta vielä kuin mitä suositellaan) ja kappas menkat alko, noh menkat olivatkin elämäni kivoimmat, ei liian runsasta vuotoa, ei kipuja ja olivat lyhyet kestoltaan. Uskon ettää tämä royal toi minulle myös ovulaation josta nyt sit tärppäs :) Jatkan yhä noiden syömistä!!! Minulla ne toimi noin, ne on tehty siis hormoonituotannon tasapainottamiseen tai se kuningatarhyytelö auttaa siihen.. Muistakaa toki tuossa Gelee Royalessakin, ne toimii toisilla eritavalla kuin toisilla. miss_piggy ja muut suosittelen teillekin isompaa annosta ainakin aluksi. Itse otin aluksi 2 aamulla ja 2 illalla ja nyt 3 aamulla ja 3 illalla... niin ja noi on siitä ihania että ne voi pureskella :D Nam. Meitin koiratkin nauttii niistä :p
 
Perhis toivotaan, että seuraava viivalla vahvempi! Toivottavasti tällä kertaa saat heti veritesti seurannan. kurjan vähän se kyllä on tummunut :/ häviskö sulla muuten edellisen keskenmenon jälkeen ne viivat kokonaan loppujen lopuksi? Tai testasitko edes sen jälkeen enää? Toivotaan parasta!
 
Kiitos Gele- vinkeistä! Mun täytyy huomenna heti ostaa niitä :D ja aivan mahtavaa että on tollasia luontaistuotevaihtoehtoja hormonaalisille hoidolle jne. Vaikka toki niihin pitää turvata jos ei muu auta.

Naapurin tytöllä ihanat viivat siellä, ei epäilystäkään :heart:
 
Täällä miulla ollut Gelee Royal käytössä jo usemman kk:n verran: kierto on säännöllinen. Vuosia ollut pituus 28 on lyhentynyt reilun vuoden aikana välille: 25-27päivään(yleensä pituus 27)..ei suurta heittoa vielä..vaan onhan tuota ikääkin jo 47v.:)

Olo ollut muutenhin tasapainoisempi tuon GR:n ansiosta.:heart:
Natura Media Oy - artikkelit - Gelée Royale - mitä se on?

mm..
Lisää hyönteisten ja nisäkkäiden elämää 30-200%
Kaksinkertaistaa kanojen muninnan
- vanhat kanat aloittivat muninnan uudellen(jaahas, ei miun kohdilla ihan näin toiminut;))
- vanhat kukot tulivat uudelleen lisääntymiskykyisiksi
Naisten hedelmöityskyky parani ja joidenkin hedelmöityskyky palautui vaihdevuosien jälkeen
 
Viimeksi muokattu:
:heart:Perhis:heart:
kyllähän tuossa viiva selvästi on mutta noihin viikkoihin nähnden (elleivät ole väärässä) hcg näyttää kovin vähäiseltä. Itse kokeilisin digiä tai ennemminkin soittaisin neuvolaan verikoetta varten. Voimia paljon! Toivotaan että kaikki hyvin ja hedelmöittyminen on tapahtunut oletettua myöhemmin, voisko se olla niin?
Soitin tänään jo nla:aan. Sain ajan 6.11. Kun pyysin lähetettä ä-polille varhaisultraan, lääkäri soitti takaisin ja vaati verikokeille. Menen sinne nyt huomisaamuna ja pe vissiin tulokset.
 
Perhis toivotaan, että seuraava viivalla vahvempi! Toivottavasti tällä kertaa saat heti veritesti seurannan. kurjan vähän se kyllä on tummunut :/ häviskö sulla muuten edellisen keskenmenon jälkeen ne viivat kokonaan loppujen lopuksi? Tai testasitko edes sen jälkeen enää? Toivotaan parasta!
Silloin viimeksi ennen sitä ultraa tein vielä yhen testin, joka tyylipuhdas nega. Ei todellakaan mitään viivanpaikkoja ainakaan Apteekin omaan tullut.

Nyt olen tehnyt jo 3 testiä. Se eka oli muistaakseni rv 4+4 (hyvin haalea punainen viiva), toinen rv 5+1 (selvästi tummempi) ja nyt kolmas rv 5+5 (vielä tummempi). Vahvistunut selvästi koko ajan.
 
  • Tykkää
Reactions: Leo81 ja Sintu74
Täällä miulla ollut Gelee Royal käytössä jo usemman kk:n verran: kierto on säännöllinen. Vuosia ollut pituus 28 on lyhentynyt reilun vuoden aikana välille: 25-27päivään(yleensä pituus 27)..ei suurta heittoa vielä..vaan onhan tuota ikääkin jo 47v.:)

Olo ollut muutenhin tasapainoisempi tuon GR:n ansiosta.:heart:
Natura Media Oy - artikkelit - Gelée Royale - mitä se on?

mm..
Lisää hyönteisten ja nisäkkäiden elämää 30-200%
Kaksinkertaistaa kanojen muninnan
- vanhat kanat aloittivat muninnan uudellen(jaahas, ei miun kohdilla ihan näin toiminut;))
- vanhat kukot tulivat uudelleen lisääntymiskykyisiksi
Naisten hedelmöityskyky parani ja joidenkin hedelmöityskyky palautui vaihdevuosien jälkeen
Kiitos vielä lisäinfosta :) Onkohan noilla kauppakohtaisia hintaeroja vai onko se miltei saman hintanen sit kaikissa luontaistuotekaupoissa hmmm.... Pystyykö tilamaan netistä?

Viimeisen testin nyt tein aamulla Pc-liuskalla... Kp 46?? :headwall:



Jotain olen näkevinäni.... Mulla on vaan niin huono kamera tässä puhelimessa etten saa vangittua sitä mitä mie nään nii tähän kuvaan :LOL: En nyt tarkoita että elättelisin turhia toiveita täällä.... Nyt en osta enempää testejä!
 
just sitä tuhrua meinasinkii :( mutta niiden mukaan mulla olis jo 8+ viikkoja ainaki ja uskoisin että kivut olis kamalia ja olisin jo ollut leikkauksessa, eikö? meinaan viimeks mulla on verta tullu 19.9 ja niiden uskon olevan kuukautiset! eli nyt on viikkoja 4-5, mutta hyvä se on mennä tarkistamaan asia, vähä mietityttää kyllä :( noh.. se selviää ajan kanssa!

kiitos kaikille!

ja naapurintytöllä on komeat viivat jo :) ONNEA VIELÄ KERRAN :heart:

sekä onnea myös muille plussanneille, odotuspuolella toivottavasti tavataan, ehkäpä mäki sinne kesäkuisiin kumminki kuulun =)
 
Tuosta mehiläisgeelistä-vai-mikä-se-nyt-olikaan :) Muistaakaa, että jos olette kovin allergisia esim. siitepölylle, tuota kannattaa käyttää harkiten. Varmasti hyvä tuote, jos sitä vain pystyy käyttämään.

Duodecim - terveyskirjasto:

Royal jellya markkinoidaan yleisesti vahvistavana valmisteena. Se on mehiläiskuningattaren erityisruoka, ravintopommi, joka sisältää runsaasti proteiineja, vitamiineja ja hivenaineita – ja siitepölyallergeeneja. Royal jelly on aiheuttanut jopa kuolemaan johtaneita allergiareaktioita.
 
Aijaa.com - 11117348 Näkeekö kukaan tässä mitään? Ja miten paljon onkaan eroa minun aiempiin ovistesteihin näissä!!!! Ei koskaan ole noin paljon tummempi kontrollia ollut 8O

Aijaa.com - 11117349

Kumpi nyt reagoi ja kumpaan? Koskaan ei ole minulla kyllä r-testi reagoinut ovikseen ja en osaa sanoa viime kierron perusteella mikä päivä on menossa kun alkoi aiemmin kuin olisi pitänyt ja kestikin vähemmän aikaa ja ovistestikin näytti positiivista vaikka oli vuotoa...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Naapurin tyttö;27354594:


Ylempi aamu, apteekin omalla ja alempi päivä, Pc puikolla :)
Oi että oon tyytyväinen kun nuin hyvin on alkanut vahvistumaan viivanen, jo aamupissastakin :)
Ihunaa, vahvistukoon viivanen ja muru tarratkoon L U J A A kiinni kohtupesäiseensä!:heart:
 
miss_piggy
Mulla on siitepölyallergia ja kaikkia muita, mutta en oo tosta gelee royalista kyllä huomannu mitään sivuoireita, ja oon sitä nyt 10 päivää syöny, ekku söin sen 2/pvä, mutta vähensin 1/pvä... Sitte ku nuo mun viimesimmät menkatki loppu eilen ja kesti sen 9 päivää, niin ajattelin että oisko noilla voinu olla vaikutusta mun menkkojen venymiseen :rolleyes: No tuskimpa varmaan...
 

Yhteistyössä