Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja

Täällä dpo 10 ja 11 david-10-herkkään puhtaat negat, tänään dpo12 hyvin hyvin hailura haamu, jossa viivan toinen reuna ohuelti vahvempi, kuvassa ei saanut moista ilmiötä näkymään, joten turha latailla tänne..
Elikkä älä miss_biggy vielä lannistu :)
 
Täti saapuikin jo eilen iltana, onneksik, ettei tarvinnut enää jäädä odottelemaan kauempaa vuotoja vaan saa jo suunnata katseen uutta yritystä kohti =)

Minä jään vähäksi aikaa viettämään hiljaiseloa (odottelee ovista :D ), mutta hengessä mukana ollaan ja käyn varmaan päivittäin lueskelemassa täällä juttuja :)

Onnea vielä plussanneille! :flower:

 
Viikon päästä varmaan täältä alkaa tulemaan olemattomia viivatestejä. Tänään aamusta selkeä ovisplussa joten nyt piinapäivät alkaa. Koitan jos onnistun venyttää testin tekemist about dpo11 tienoille :D
 
Leo, mäkin näen siinän jotakin aivan haaleaa.

ON: Soitin terkkarille, joka käski seurailla tilannetta ja jos viivat ei vahvistu, ei pidä huolestua, koska silloin siellä ei mikään kasva riittävästi aiheuttaakseen toimenpiteitä. Minusta tuo oli aika omituinen vastaus. Sanoi, että testit ovat niin luotettavia nykyään, ettei niiden pitäisi mitään vääriä plussia antaa, mutta rohkenen siitäkin olla eri mieltä. Sanoi, että voisin tällä viikolla viedä aamupissanäytteen labraan ja lähdetään siitä liikkeelle ja katsellaan mihin suuntaan tää kehittyy.

Kysymys! Kuinka monta päivää ovistestit voi antaa vahvaa viivaa? Mulla tulee vieläkin ovulaatioplussaa ja haamua testiin. Tässä kuvat testeistä, jotka ei koskeneet toisiaan ja otin tunti sitten. Testit on märkiä kuvassa.

[/URL][/IMG]
[/URL][/IMG]

Kovasti mulla on sellainen olo, etten olisi raskaanakaan. Ei mitään valtakunnan oireita tajutonta väsymystä lukuunottamatta, mutta mulla on kova allergia ja se ainakin aiheuttaa uupumuksen.

Ps. Tässä testi vielä kokonaan kuivuneena. Näyttääpä kuvassa keltaiselta! Yök. :D
[/URL][/IMG]
 
Viimeksi muokattu:
Tsirpu: Toisaalta tuo labran pissa testi ei auta kyllä sua yhtään kun tekevät liuskalla sen kuitenkin ja melko varmasti positiivinen testi on jos tuollaisia viivoja tulee. Ihme kun ei laittanut lähetettä veritestiin. Kaikkein selvin olis silloin. Näkis ainakin lähteekö arvo laskuun.

Juu viivanpaikkaa tuo mun mielestä on, mitä mun testissä on. Nyt vain sain sen kamerallakin näkyviin kun ennen en ole saanut. nyt se paikka on sentään tumma, eikä valkoinen. =D
 
mUN MIELESTÄ SÄ TSIRBU OVULOIT NYT!! :D :heart:

Oho capslokki päällä! Kyllä on niin vahva ovisplussa että! Ja voin vannoa että huomenna on testiviiva vahvempi tossa ovistestissä kuin kontrolli!!

Talletuksia tekemään vaan!!
 
Viimeksi muokattu:
Moi!

Yksi hätähousu ilmoittautuu mukaan piinaan. Sain tänään Pregnyl-haamun Pregcheckin testillä. Pitkä lapsettomuushistoria takana, 7500IU Pregnylia pistetty 4.6. klo 22.30. Että ilman muuta se on vielä sitä, nyt vasta pp4. Aion testailla tässä päivittäin ja tsekkailla viivan muuttumista, suuntaan tai toiseen. Mitään oireita ei ole.

iloksi: Erityisen paljon onnea! Aivan mahtava juttu! :)

En vaan osaa ladata kuvaa testistä tähän. Miten se tapahtuu? Tässä yritystä... Sorry jos ei onnistu.

Aijaa.com - 10355100
 
Viimeksi muokattu:
Auttakaapas mua ihmetyksessä! Menkat nyt 3 päivää myöhässä (ovat olleet aina päiväntarkat säännölliset) mutta tämä oli ensimmäinen kierto keskenmenon jälkeen. Tein toissapäivänä raskaustestin joka oli selkeä nega. Eilen tein uuden testin (Pregchekkejä molemmat) johon ilmestyi melkein saman tien vaaleanvaaleanpunainen mutta näkyvä jotenkin hieman ympärilleen "levinnyt" viiva. Olin ihan jeejee, kunnes huomasin että viiva liukui pikkuhiljaa kohti kontrolliviivaa ja jäi sen kylkeen oikein hailakkana. Onko kokemuksia? :)

Tässä vielä kuva sitten lopputilanteesta:

http://i5.aijaa.com/b/00770/10355248.jpg
 
Sunflower11
mUN MIELESTÄ SÄ TSIRBU OVULOIT NYT!! :D :heart:

Oho capslokki päällä! Kyllä on niin vahva ovisplussa että! Ja voin vannoa että huomenna on testiviiva vahvempi tossa ovistestissä kuin kontrolli!!

Talletuksia tekemään vaan!!
Joo, mä oon ihan samaa mieltä! Just tommosta viivaa mulla raskaustestiinkin tulee ku on ovis! Et toisesta reunasta selkeä, ei välttämättä kokonaan yhtä pitkä ku kontrolliviiva, siis pituussuunnasta.
 
Sunflower11
Adii Ettei ois kastunu liian pitkälle liuska tai ollu liian kauan pissassa?

Eihän se kait selkene muuta kuin uudella testillä, se viivahan pitäs olla vähän kauempana siitä kontrollista ja siinähän on se oma "kohta" mikä muuttuu punaseksi kun on hcg:tä pissassa.
 
Miten luotettavia Clearbluen testit ovat?
Sain toissa päivänä Clearbluen raskaustestistä hyvin haalean plussan (Olen käyttänyt samaista merkkiä aiemminkin ja silloin en tuollaisia ole nähnyt.) ja eilen sitten alkoi menkat (myöhässä pari päivää). :(
 
Auttakaa naista mäessä!

Mulla ois tänään/huomenna menkkojen alkamispäivä ja aloin ihmetteleen kun tiputtelua ei ole alkanut (se on joka kuukausi riesana).
Tein aamulla rfsu:n testin ja kattelin että joo joku viivanpaikka, tai mitä näitä nyt onkaan. 5 tuntia myöhemmin (TIEDÄN ettei niistä sais enää katsoa :whistle: ) siinä on punainen viiva. Haalea, vaalea, mutta punainen väri on ihan selkeästi (sain tallennettua viivan kamerallakin, eli ei perinteinen viivanpaikka).
Onko teillä vastaavaa kokemusta, nimenomaan näistä rsfu:n testeistä, näyttävätkö väärin? Eikös ne ole niitä herkkiä kuitenkin?
Selvennykseksi sanon, että mulla on kaks lasta ja oon tehny elämäni aikana varmaan satoja testejä, mutta miten tää nyt tuntuu jotenki kummalliselta? On harrastettu seksiä juuri oviksen aikoihin MUTTA kortsun kanssa!! Lämmöt mulla nyt yli puoli astetta normaalilämpöä koholla ja omituisia alamahatuntemuksia, mutta eikös niitä voi olla ihan ennen kuukautisiakin?

Kiitos avusta!
 
miss_piggy
Ei oo enää luotettava tulos viiden tunnin päästä. Jos epäilet testitulosta, koita ostaa joku eri merkki ja tee uusi testi, jos näyttää negaa, niin sitten se on nega..ei kannata kattoa sitä enää monen tunnin päästä kuten ohjeissakin sanotaan...

Alamahatuntemuksia ja lämpöä voi hyvin olla ennen menkkoja.
 
Samosa jos haluat käydä katsomassa minun viivaa samalta päivältä (pp4) se löytyy tuolta ketjusta Piinailijoiden oireet ja tulos Viimeisellä sivulla on kuvien kanssa tässä matkalta noita viivoja. Minun viiva ei ollut noi vahva vielä pp4 ja minä piikitin Ovitrelleä määrän, joka vastasi 13000iu Pregnyliä (ilmeisesti).
Toivottavasti viiva pysyy ja vahvistuu ! :)

Sadana käytitkö sitä CB:n "plussatestiä"? Minä olen mielestäni lukenut siitä, että saattaa antaa vääriä plussia. En tiedä, minulla ei ole kokemusta siitä kuin kerran. Saattaa olla myös kyseessä kemiallinen raskaus... tai vain jokin vuoto ja raskaus..
Uutta testiä kehiin, jos vuoto on outo..
 

Yhteistyössä