Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja

piuulla näkyy viivaa!!! <3

ON: Tieteelliset tutkimukset, osa ties kuinka mones. Näin se reagoi apteekinkin testi ovulaatioon.

[/URL][/IMG]

Ps. Onko oviskivut (vihlomiset, menkkatuntemukset) yleensä ovulaation aikaan, ennen sitä vai heti sen jälkeen?
 
Naapurin tyttö
Heiiii tässäpä meille kuumeilijoille ja piinassa eläville eräs pikku toivo ripe --> Kaksplus - Raskausviikko 4

Lukekaa tämä, esim itselläni on nyt kp 31/29 eli raskausviikkoina olisi 4+2 jos vain olen raskaana, tämä teksti antaa sen ymmärrykse että vasta viikolla 4 alkaa HcG:n tuotanto ja tämä vuoksi emme välttämättä saa edes haamua vielä. :)

Ainakin minua tuo teksti piristi :)

Hassua kuinka vähän sitä kaikesta tietääkään kun ei ole vielä yhtäkään lasta saanut maailmaan asti...
 
  • Tykkää
Reactions: suski90
Tsirbu: Kuva otettu n. 15min pissin jälkeen ku piti nuorimmalle syöttää iltapuuro :D Ja testi on one stepin puikkomalli, oon ottanu pois siitä sen muoviosan ja toi mikä on elähtäny, niin otin siitä sen läpinäkyvän muovijutun pois ni siitä lähti se sininen samalla XD
 
Kyllähän nuo erot ovat varmasti kovin yksilöllisiä, toisilla näkyy heti ja toisilla kestää. Minulla nuo viivat olivat jo ihan selvästi havaittavia 3+2, ja ehkä aiemminkin jos vain olisin testannut. 3+1 illalla oli pikkasen oireita, tisuja nipisti ja vähän etoi.Ja riippuu todellakin testistä, mulla on PC:t ihan aluksi, ja kotona nuo One Stepit, joilla ei vahvaa viivaa tunnu saavan.
 
Minalo: nyt kun avasin uudelleen tuon sun ekan kuvan niin jotenkin se saattais kyllä näyttää haamujen haamulta... ekan kerran kun katoin niin näytti jotenkin viivanpaikalta, mut nyt taas ihan eriltä. En nyt muista katoinko eka kerran puhelimen kautta... mut jospa tuo enteilis? Milloin meinaat tehä uuden, heti aamullako? tietää herätä kyttäämään...:LOL:

Heti kun kallisti vähän näyttöä niin näkyy vielä paremmin... iik! on kyllä niin punertava tuo roskisversio, että pidetään peukut pystyssä. mulla nuo testiajalla näkyvät ekat plussat jotka juuri ja juuri näki testiajalla tummui vasta kunnolla testiajan jälkeen. :whistle:
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: MiNalo
Leo Hui kuinka jännittävää!! :D Kieltämättä hieman samanlaisilta haamujen esiesi-isiltähän nuo näyttäs! En tiedä milloin testaan seuraavan kerran. Tällä hetkellä mulla ei ole testejä jäljellä..mutta huomenna pitäisi tulla raskauskeijulta tilaamani testit. Harmittaa, koska tilasin herkkiä testejä (herkkyys 10iu) ja niistä kun lienee kaikilla huonoja kokemuksia. En tiedä..ehkä kipaisen kaupasta aamulla pc-liuskoja niin näkisin onko siinä viiva mennyt mihinkä suuntaan. Voi kumpa tää nyt olis sitä ittiään! :) Huomenna dpo 8, joten paineet kasvaa kasvamistaan..
 
  • Tykkää
Reactions: suski90
MiNalo - miehän sain muutama kierto sitten tällaisen Apteekin omalla dpo8-10, en ihan tarkalleen muista?..pitää käydä kattomassa vielä..

..ja esiin se tuli 1h dippaksesta(katsoin vain 10min ja pistin jemmaan, sitten vasta vajaan tunteroisen päästä uteloitti kurkata uudemman kerran;)..

Oireet oli juuri NIITÄ ja vuotokin oli sitten sellaista, että tiesin yriystä olleen.
..miun km vuoto tuoksahtaa ihan erillaiselle kuin tavan, hieman teräkselle tuoksahtava..km vuoto sellainen ällön makeahko, vaikia kuvailla:whistle:..näin muuten ihan oikiasti.

Luulen siulla siellä salamatkustajan, pienen olevan:heart:..
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: suski90 ja MiNalo
:LOL: Joo, eihän ne miehet koskaan nää testissä viivaa, vaikka se ois kuinka vahva! Uskon puute taitaa vaivata niitä! ;) Suski minä myös nään haaleen punertavan viivan sun testissä! Vahvistumisia sille! :)

muoks. mur-mur :heart: toivotaan, että jotain olis kyydissä ja tarrais kiinni kaikilla voimillaan! Eiköhän se parin päivän päästä selviä, meille kaikille! :D
Mulla vaan ei ole mitään oireita, ei kerta kaikkiaan mitään! Tissejä oon koittanu hölskytellä ja puristella vaan aikas normaalilta vaikuttaa! :LOL:
 
Viimeksi muokattu:
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: MiNalo
Pakko vielä kommentoida...

Kun on menossa 4+2, on silloin 5. raskausviikko ja suurimmalla osalla menkat myöhässä ja raskausoireet nostaa enemmän päätään.

Menkkojen ensimmäinen päivä on 0+0 ja silloin alkaa 1. raskausviikko.

KaksPlussan sivuilla mun mielestä vähän huonosti, kun on kirjoitettu "Raskausviikko 5", vaikka pitäisi olla 5. raskausviikko, kun 4 täyttä viikkoa on jo takana.

Kaksplus - Raskausviikko 1
Raskaus - 1. viikko
 

Yhteistyössä