Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja

Alkuperäinen kirjoittaja vihreäomena;26829051:
Yritin olla ihan asiallinen mutta hermo meni lääkitysvittuiluista.
Mutta ajattelen sen niin, että on vaikeaa kuulla, että joku näkee nuo negoina ja on huolissaan. Mutta ok, enpä huolehdi, enkä ainakaan ilmaise jatkossa mielipidettäni.

No ajattelitko, että saatan itsekin kärsiä vauvakuumeesta ja tasan roikun siellä missä minulle vastaillaan, vaikka paskaa olisikin...ne vastaukset...
Ilmaise vaan, mutta nätimmin. Valehdella ei tarvii. Eiköhän me kaikki täällä roikkuvat kärsitä vauvakuumeesta, paskavastauksia on harvemmin.
 
Naapurin tyttö
komppaan mur-muria , tämä keskustelu on hieman sitä että jaetaan ne ilot ja surut. Minusta ei ole väärin myös hakea sitä vertaistukea pettymyksille sillä meitä on monia joka kokee sen usein ja aina vain kovempana, myöskin silloin kun sitä ei tänne laittaisikaan. Koita ymmärtää että tämä ei ole mikään lääkäripalsta.

Minusta meillä on oikeus.

Minusta on myös hienoa kuinka voimme vertailla haamu testejämme varsinkin heidän kanssa joilla siitä on tullut lopulta vahva plussa ja myöhemmin se vaavi.

Eikä meidän tarvitse olla kertomatta myös mielipidettämme sinun sanoille, vaan meillä on oikeus nousta vastarintaan omilla sanoillamme.

Nainen joka unelmoi on fiksu, se joka ei haaveile, hällä ei ole voimaa kohdata pettymyksiä.

Meillä jokaisella on taustamme ja tarinamme, meillä jokaisella on onnemme sekä pettymyksemme.

Meitä on moneen junaan ja useat jäävät vielä asemallekin.

Meillä on heikot positiivisemme, toisilla ne vain jäävät enkeleiksi, haaveiksi.

Joten elä iske puukkoa semmoisen selkään joka toivoo, uskoo vaan käänny pois, hiljaa ja kunnioittavasti, sillä tämä nainen on vahva, valmis myös kohtaamaan pettymyksen.
 
vihreäomena: hellitä ny. täällä kukaan naura, huumorin tajua nyt vähän kehiin, mut kummallinen hyökkäys sulta tuli kuitenkin. ihan en sun pointtia ymmärrä. kuka hullu photo shoppaa viivat raskaustestiin, ootko harrastanut, tuli tuosta vaan kyllä kummasti mieleen, miksi miehesi on pissannut raskaustestiin? "noloa jos ei tulekaan kunnon plussaa"... mun mielestä on kyllä surullista jos tuo suskin viiva häviää, koska on ihan selvä plussa.... itseään voi tietenkin ilmaista kuinka haluaa.
Joo voi olla hyökkäys, kun n. 20 iskee ja ymmärtää osan väärin.
Minun mieheni EI OLE PISSANNUT TESTIIN :LOL:
Sori, naurattaa, huumorintajua siis on.

Mutta sellaista on tehty ;) Ja kiusattu teitä ;)

Ei tartte takertua siihen "nolo"-sanaan, mutta jos on 100% varma ja suuttuu vastakkaisesta mielipiteestä, niin voihan se vähän hävettää sitten, joskus...

Kauankohan jaksetaan jankata, ihanan naisellisesti.
Varmaan olisin ollut ihan pidetty, jos olisin sanonut positiiviseksi jne.

-

Ja nämä vahvuus, enkelijutut niin... ei sinänsä liity minuun, vaikka haaveilu, pettymykset ja "kuolema" liittyykin. Mutta ehkä on sittten vaikeaa ymmärtää, että tiedän mitä on vauvakuume, negat, toiveet, pettymykset jne.

Enhän mä sitä toivo, että tyhjästä nyhjäistään...mut eiköhän se pointti tullut selväksi...
 
Viimeksi muokattu:
Onhan täällä monet, minutkin mukaanlukien, uskaltaneet kertoa, ettei näe toisen testitikussa kontrolliviivan lisäksi yhtään mitään, eikä siinä mitään pahaa olekaan. Senhän vuoksi niitä voi tänne laitella, että yhdessä niitä analysoidaan. Tai ainakin itse oon tuikkinut niitä tänne jatkuvalla syötöllä, jotta muut saavat sanoa mielipiteensä, tunteitani tietysti kunnioittaen.

Ei meistä kukaan tunne toistemme taustaa. Tosin itse olen niin avoin, että minut tunnistaa täältä kyllä hyvin helposti, jos joku tuttu sattuu näitä lukemaan. Toisaalta, ei sillä niin väliäkään. :)

Kyllä sinäkin voisit aivan hyvin mahdollisine viivoinesi osallistua ja postailla niitä tänne ja katseltais sitten niitä yhdessä. Jos ei muuta, voit saada itseksesi hyvät naurut, kun me 20 näemme niissä selkeät haamut, etkä itse yhtään mitään. :D (Tämäkin oli huumoria, ihan oikeasti. Sori vaan hätähousut. :D)
 
Joo, ei riidellä :) Mutta omppu, edelleenkään kyse ei ollut siitä, että olit eri mieltä kun moni muu testin tuloksesta...meitä vaan harmitti tapasi tuoda se asia esiin, että pidit haaveilua nolona, jos viiva osottautuukin negaksi. Henk.koht. noi lauseet oli ainaki mulla ne, jotka sai savun tulemaan korvista. Pointtisi sinänsä on arvokas mielipide!
Mutta kun en tarkoittanut, että haaveilu on noloa... :)
 
Viimeksi muokattu:
Minun mieheni EI OLE PISSANNUT TESTIIN :LOL:
Sori, naurattaa, huumorintajua siis on.

Mutta sellaista on tehty ;) Ja kiusattu teitä ;)


Niinpä. Ihminen kiusaa toista yleensä silloin, kun hänen itsensä on paha olla. Surullista.
Onhan se, että pitää lääkityksistäkin aukoa (kun näkee negan) :)
No jos ei joudu itse syömään elintärkeitä lääkkeitä, on niistä vittuilu varmaan jees.
Mut se siitäkin, nousi vaan mullakin savu moisesta henk.kohtaisuuteen iskemisestä.

Ilmaisen sen nyt näin: Valitettavasti en näe. Ja sori, että huolestuin.
 
Viimeksi muokattu:
Vihreä omena: en minäkään ole nyt tänään nähnyt kuin suskin testissä viivan, enkä siltikään saanut niistä kommenteista hyökkäystä. Ei siis tarkoita, että pitää olla hekuttamassa viivanpaikkaa tai olematonta viivaa plussaksi. anteeksi ne lääkitys puheet, oli kyllä nyt ihan vitsillä tarkoitettu. ;) mut hyvä jos huumorin tajuakin löytyy.

tsirpu: juuri näin! mistä me edes tiietään, että täällä on omine kuvineen asialla. mistä sitä vaikka tietää, jos keskuudessamme on mies joka on noihin tikkuihin pissiny... juu, ei nyt pitää mennä nukkumaan ennen kuin karkaa kokonaaan lapasesta :LOL: kiva olla vähän känkkä välillä. Pitääköhän mun siirtyä nyt tuonne mitäs nyt palstalle, voisin jatkaa siellä. :vampire:

hyviä öitä hätähousuille!

muoks. pahoittelut vihreä omena lapsen menetyksestä!!! :( asia mitä ei koskaan toivo kenellekään.
 
Viimeksi muokattu:
Alkuperäinen kirjoittaja vihreäomena;26829275:
Onhan se, että pitää lääkityksistäkin aukoa (kun näkee negan) :)
No jos ei joudu itse syömään elintärkeitä lääkkeitä, on niistä vittuilu varmaan jees.
Mut se siitäkin, nousi vaan mullakin savu moisesta henk.kohtaisuuteen iskemisestä.

Ilmaisen sen nyt näin: Valitettavasti en näe. Ja sori, että huolestuin.
Miten sinun lääkityksesi liittyy joka asiaan, ja varsinkin tähän minun kommenttiini tahallisesta harhaanjohtamisesta ja kiusaamisesta miehen tekemällä raskaustestillä, kuten itse kerroit?

Muoks. Ja pahoittelen menetystäsi, niin kuin varmasti me kaikki. Josko kiusaamiset ja piikittelyt vaikka loppuisivat tähän iltaan.
 
Viimeksi muokattu:
Naapurin tyttö
Naapurin tytön testeissä en oikein mitään näe, mutta kuten sanoin, uusi läppäri on tilattu ;) Noiden viivojen kuitenkin kuuluisi olla samoilla kohdilla suhteessa toisiinsa.
SEhän siinä olikin hassua kun ne ei ole kohdillaan :D On hieman erikokoiset alueet kummassakin, jonkinmoinen valmistusvirhe kenties :D Ihan viivanpaikkojen kohdalla se punainen on kun läpivalaisen testin :)
 
Miten sinun lääkityksesi liittyy joka asiaan, ja varsinkin tähän minun kommenttiini tahallisesta harhaanjohtamisesta ja kiusaamisesta miehen tekemällä raskaustestillä, kuten itse kerroit?
Mä en ole sitä testiä laittanut, se ei liity minuun eikä minun mieheeni.
Lääkityksestä auottu ja kuten sanoin; se estää lapsen saamisen :) Siten liittyy tähän ketjuun.
 
Viimeksi muokattu:
Naapurin tyttö: Joten elä iske puukkoa semmoisen selkään joka toivoo, uskoo vaan käänny pois, hiljaa ja kunnioittavasti, sillä tämä nainen on vahva, valmis myös kohtaamaan pettymyksen.

Juuri näin.
:heart:



Vihreäomena
..mietin tässä..kun miekin niin usein olen sanonut useastakin dippauksesta: "en näe viivasta, en vaikka kuinka tiiraisin"..ja en silti ole ketään tietääkseni loukannut..tai saanut kauheaa ryöpytystä muilta hätähousuilta?

Asiat kun voi sanoi niin monella tavoin..ja nämä asiat juurikin on niii-iiin herkkiä, ettei pidä mennä sohimaan kepillä noin vain..voi tulla aikamoinen pörinä ja piikit pystyssä ollaan - niin kuin nyt kävikin.

Kuka osaa luovuttaa ekana?;)ja ei jatka enää..ei kukaan kauaa jaksa yksinään pupattaa ja lietsoa eripuraa jos siihen ei vastakaikua saa.

Ollaan immeiksiksi..jookosta joo?!:kiss:
(nousee miullahin aina välistä karvaset pystyyn..koetan hillitä sormiani näppiksellä..:D)

:heart:*mur-mur*
 
  • Tykkää
Reactions: tiuhti_
Jäi kyllä vähän kaivelemaan, että tiedätkö vihreäomena jonkun, joka olisi tänne heitellyt miehen kuseman tikun kuvan? Itseasiassa ajatuksena se sekä loukkaa, että naurattaa. Me kun ollaan asian suhteen niin tosissaan, tuntuu pahalta, että joku tahtoo leikkiä asian suhteen kun taas toisaalta naurattaa, jos kyseessä ollut miehen pissitikku me on täällä sitä somet maitohapoilla näppiksillä analysoitu. No mutta, julkisia postauksia kun ovat, pitää kaikki vastaanottaa... :D
 

Yhteistyössä