Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja

Onnea suskiiii!!!! <3 <3 Mutta nyt mää tahon kuvia kehiin, joita vois ihastella. ;D Piuun testeissä en kans näe valitettavasti mitään, höh. En näe kyllä Naapurin tytönkään tikuissa. :(

Suurensuuret onnentoivotukset myös eufemialle! Kyllä jo tuon viivasen perusteella voi onnitella! <3
 
  • Tykkää
Reactions: eufemia
Pienensin siun kuvaa Naapurin tyttö ja hieman käänsin..

..jotahin siellä näkyypi..jännäää!!!;)

Eli, et ole nähnyt mitenkään harhoja(tai sit näen minähin:D)

Ps. mie näen sen viivasen ilman suurennostahin tuosta pikku kuvasta - hieman alaviistosta kun katsoo..pikkasen vain.=)
..kunpa nyt päivien saatossa alkaisi punertaa kunnolla!:heart:
 
Viimeksi muokattu:
Naapurin tyttö
MUR-MUR :hug::hug: ihan oli pakko tupla halata :)

Hei immeiset ihanaiset, sarjassamme tyhmiä kysymyksiä valkovuodosta....

Onko teillä ollut plussanneilla erin tuoksuista se valkovuoto?
Miulla se on sellaista makean tuoksuista. :ashamed:

Ja pissa ei tuoksu millekkään kun yleensä JOS olisi menkat alkamassa se tuoksuisi voimakkaasti, ööö, olen aina aatellut, valkuaisaineelle tai millelie, ja valkovuoto on ollut myös eri hajuista kuin nyt. :) Eli toivossa on hyvä elää sano lapa mato :LOL::LOL:
 
Eufemia onneaaa! :)) kyllä tuota uskaltaa onnitella ;D selkeestikin..

Ise täällä odottelen että alkaisi normalisoitumaan tämä mun kiertoni ton km jälkeen. Koko ajan kun vaan ajattelee pakostikin että nyt mentäisiin jo viikoilla 8. Mutta positiivisuus kunniaan ja pessmistinä ei ainakaan mitään voita. Täällä himotestaaja vauhdissa heti kun kierto tasaantuu! :)

Naapurin tyttö: Kyllä siellä jotain näkyy, läppärillä hyvä katsoa niinkuin Linkk tuolla jossain välissä sanoikin että näyttöä kääntelemällä kontrasti muuttuu sen verran niin helpompi katsoa.. :)
 
  • Tykkää
Reactions: eufemia
Naapurin tyttö..no pitipäs sattua!..miullahin tärpin käydessä "alakerrassa"..hmmmm..toisenlainen tuoksahdus - juurikin makeahko.=)
(näin ollen, myöskin km vuoto tuoksahtanut sille makealle..niin kuin nytkin)
 
Viimeksi muokattu:
Minun läppärini kautta näen punaviivaa vain Eufemialla. Piuun ja Naapurin tytön testissä en muuta, kuin ehkä valkoista/harmahtavaa viivaa. Se on tää mun läppäri... :) Suskin viivat haluaisin myös nähdä, niissä minunkin on jo pakko nähdä punaista! Tsemiä punastumiselle kaikille!
 
  • Tykkää
Reactions: Tsirbu
WP - suskihan oli sinne Eedeniin puolen päivän aikaan menossa..varmaan kohta jo kuvanen saadaan ihasteltavaksemme.:rolleyes:

Ps. siun viivanen ihunasti vahvistunut - toivon niin kovin tiistaille sitä "raskaana 2-3" tekstiä siun digi dippaukseen.:kiss:


Kauhea, miten paljon miulle tulee noita "painovirhe paholaisia":O..koko ajan pitää muokata ja muokata tekstiä..:D
 
Viimeksi muokattu:
Suski: komia plussa jo on!!! Itellä ei tuon enempää muutosta päivässä tullut. vasta kolmas testi oli kunnolla tummempi. silloin myös digi reagoi, mutta ei ole mitään epäselvää. Mitkään viivanpaikat en jää noin näkyviin. :heart:

Niin että onnittelut!!! :heart:
 
  • Tykkää
Reactions: suski90
Hienot viivat suski ja sylintäydeltä onnea matkaan. Nyt pidetään peukut ja varpaat pystyssä, että pikkuhippu pysyy kyydissä!! <3 <3

Niin siitä sinun valkoisesta viivanpaikasta, jossa väitin olevan vain värikertymää, tuli hieno plussa! <3

Ps. kun oikein tihrustan, oisin näkevinäni piuunkin viimeisimmissä kuvissa jotakin...
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: suski90
Moikka taas! Mä en muistanut ollenkaan kertoa itestäni.. Oon siis 30+ kahen lapsen äiti ja aivan valmis vielä yhteen. :)

Lisäsin tossa aikaisemmin yhen kuvan, jossa ei näkynyt viivaa ollenkaan ja tein kuitenkin iltapisusta vielä toisen, johon mun mielestä tuli haamu ja hiukan ois väriäkin mukana. Mulla on niin epäsäännöllinen kierto etten osaa sanoa koska oisin ovuloinut, mutta vois olla jo viikkokin siitä tai sitten vähempi. Kertokaa te ihanat naiset näettekö tässä kuvassa jotain? Niin ja onko kellään tosta Alice raskaustestistä kokemusta. Kuvan otin testiajalla ja oottelen tässä miltä toi näyttää kun se on kuiva, kun märkänä se pohja on jotenkin sininen. Jännittäääää..... :D Tätä palstaa on ihana lueskella ja antaa toivoa nähdä miten ihan haaleistakin viivoista on tullut plussia.

[/URL][/IMG]
 

Yhteistyössä