Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja

Onko kukaan saanut Pregcheck-raskaustestiin valkoista testiviivaa?
Onko se kuuluisa viivanpaikka? :D
Ihme juttu kun aamulla tein samaisen testin ja se oli puhdas nega ilman mitään viivoja... :confused:



*Muokkaus* :


Hmm...luinkin noita aiempia tekstejä tarkemmin ja siellä oli näköjään muutkin saanut "viivanpaikkoja", mutta miksiköhän aamulla ei tullut ja nyt tuli? :|
 
Viimeksi muokattu:
PanzkusOnnea viivan vahvistumisesta:heart:

ON: Tänään samanlainen tulos ovistestiin kuin aiempinakin päivinä ja meillä kaupassa on r-testit loppu juurikin nyt kun kaipaisin nopeaa testiä vaikka huomiselle aamulle että saisi senkin sitten tehtyä niin ei miettisi niin paljoa tätä ovistestien vahvaa plussaa JO 5:ttä päivää:confused: Miten ihmeessä tälläinen on mahdollista ja sitten nämä 3:tta päivää kestävät menkkamaiset jomotukset alamahalla ja alaselässä? Jano on kokoajan ja vettä menee ja nälkä on jo sellaisella tasolla että mieskin siitä huomautti että syön kokoajan jotain ja tietenkin saa juosta vessassa kun juon todella paljon...
..jospa kokeileilisit varuilta R-testiä dipata?..=)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Naapurin tyttö;27023218:
Carolina30+ Mulla ovistesti näyttänyt plussaa jo kohta kaksi viikkoa :D ei ihan mutta melkein, oviksen jälkeen oli pari päivää heikko testiviiva mutta sitten vahveni ja nyt on ollut pidemmän aikaa samanvahvuset viivat... :) ainakaan vielä ei rtesti anna selkeetä plussaa, enteilee jotain mutta kun ei niin ei :D

ON: tänään oli niin laimea aamupissa testaus että en tainnut saaha viivan viivaa. kävin aamuyöstä vessassa, en tiedä kauanko nukuin sen jälkeen mutta testasin silti ja nyt epäilen että oli liian laimeaa, mutta kun oli pakko käydä pissalla. ei ole ennen ollut tarvetta ravata yöllä pissalla, nyt muutamana yönä jo joutunut nousemaan useamman kerran. Ja on vaistot muuten ihmeen väärässä jos en olekaan raskaana sillä edelleen on vahva tunne että olen raskaana, tilasin tuossa hyvinvoinnin tavaratalosta 20kpl pc testejä ja samalla tuttipulloja :confused::LOL:
Juu elkää kysykö miksi ihmeessä, mutta kun mun mielestä ne oli vaan niin söpöjä ja mun oli pakko tilata ne, olen myös nyt muutaman päivän selaillut vaunusivuja ja meinannut tilata yhdistelmävaunut mutta jotenkin olen vielä onnistunut pitämään itseni niin etten niitä tilaa :D
oonkohan mä seonnut lopullisesti? :ashamed:
..ollaan sitten seonneita yhdessä:p..olen reilun 3v aikana ostanut(käytettynä) jo k o l m e t yhdistelmävaunut, komerossa paljon vauvan vaattehia ja varastosta löytyy: pinnasänky, sitteri, turvaistuin..juuuuh..:rolleyes:

Vaunut olen jo laitellut eteenpäin myyntiin..muista en ole vielä jaksanut luopua..pitäishän ne - ainakin isommat tavarat..vaatteet taidan luovuttaa pikku hintaan jollehin tarvitsevalle - ovat tosi siistejä UNISEX-tyyppisiä, uuden veroisia(osa uusiahin):)
 
Viimeksi muokattu:
Naapurin tyttö näen ehkä alimmassa jotain jonkilaista viivan tapaista,muissa en.. Aamupissa mullakin aina laimeempaa ja yölliset veden juonnit ja vessassa käynnit mulla ei auta asiaa :)

Tässä apteekin tän päivän testi (aamun tokasta pisusta)

[/URL][/IMG]
[/URL][/IMG]

ja sitten pregcheck (pidätetty vain kauppareissun ajan)

[/URL][/IMG]

muokkasin tota pc viivaa esiin,ompas leveä viiva!!
[/URL][/IMG]

Leo81 Millä dpo:lla sulla tulikaan eka selvä punertava haamu? Nyt ois dpo10 JOS ovis on ollu dpo14 mutta jos se oli sillon ku oli se valtava paine vatsassa niin ois vasta dpo6-7 :confused: Mä alan hätääntymään nyt vaikka aika varma tärpistä oonki... :D
Kahdessa alemmssa kuvasessa näen jotahin haaleaa..jos nyt dpo10 tai v a s t a dpo6-9 ei mitään tarvitsekkaan vielä näkyä.:)
 
Tää ei oo raskaustesti, mutta oisko tuo ovis teidän mielestä?

Mulla on nyt siis kp 14, ja en oo saanu noin vahvaa viivaa enää ovistesteihin, mun vuoto alkoi oikeastaan kp 0, mutta se oli sillon niin vähästä, että en tiä lasketaanko se sitte jo kp 1..eli jos ovis ois ollu tossa kp 11 tai 12 miten sen nyt laskee, niin se sinänsä passais sopimaan koska teroluteillahan tuo kierto on noin 28 päivää...
Pistin tän jo tonne ovistesti-pinoon mutta laitan vielä tännekki, haluan kommentteja :D
Saattaa siulla jo ollahin O-plussa - kaikki ei saa tasavahvoja viivasia ja siltikin ovis tapahtuu(itsekkään en aina saa)
 
  • Tykkää
Reactions: miss_piggy
Minäkin ostelin reilu vuosi sitten jo kestovaippoja - reilun vuoden aikana olen pelännyt kuminauhojen kuoleutuvan säilytyksessä :ashamed: Tai parikin vuotta menee kaikkiaan, ennen kuin käyttöön saadaan ensi keväänä - toivon mukaan. Mitään kovin kallista en ole viitsinyt ostaa, kun kyllähän tavaran arvo laskee kaapissakin maaten, jos kovin pitkäksi yritys kehkeytyy :/ Esim. kaukalosta sanotaan, että 5v vanhempaa ei kannattaisi ostaa, oli ollut käytössä tai ei. Liittyy jotenkin muovin "väsymiseen".

Meiltäkin löytyy vauvaa lukuunottamatta siis KAIKKI tarpeellinen... vaunut, rattaat (Emmaljungat, maksoin 50e lämpöpusseineen), matkasänky, vaipat, vaatteet, pinnasänky+petivaatteet... osan olen säästänyt edellisiltä kerroilta ja loput hamstrannut pikku hiljaa :)
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: *mur-mur*
5-7 vuotta oli viime vuonna liikenneturvan suositus kaukalon käyttöiäksi ja yli 10 veetä ei tulisi käyttää. Tietysti siihen vaikuttaa myös käytön määrä, kuluuhan se käytössä eri lailla kuin komerossa :) Nämä on aina näitä mielipideasioita, meilläkin lapsiparat ovat kulkeneet aina vanhoissa kaukaloissa.. Isommat istuimet kyllä ostettiin sitten tuliteränä, kun sen aika koitti. Josta tulikin mieleen, että kaukalohan se on, mikä meiltä puuttuu :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Naapurin tyttö;27027209:
Juuh ja taas mennään.. oon jo useampana päivänä purskahtanut itkuun muiden plussista, ja ny WP:n ultrakuva teki sen taas :'( miksen minä saa plussaa... taas tuntuu epäreilulta... (anteeksi)
Ei ollut tarkoitus itkettää :( Kyllä itsekin olen useammat itkut itkenyt näillä sivuilla surffatessani, varsinkin tuulimunan jälkeen.

Naapurin tyttö.. sanon nyt ihan suoraan mielipiteeni. Nyt varaat ajan kunnon lääkärille etkä luovuta ennen kuin asia on selvitetty. Muistaakseni sinulla on 10 vuotta vauvan yrittämistä takana, ja jotain häikkääkin ovulaatiossa todettu? Vauvankaipuusi on niin kovaa, että en ymmärrä miksi kiusaat itseäsi? Asiaan voi olla tosi yksinkertainenkin ratkaisu, ja vauva voi olla piankin sylissäsi. Jos jokin asia kehossa mättää, se harvoin korjaantuu itsestään.

En sano tätä mitenkään kiusatakseni tai arvostellakseni, mutta kukaan meistä ei nuorru eikä lapsen saaminen ainakaan helpotu iän myötä. Gynekologilla käynti on pieni juttu siihen nähden, mitä lääkärit ja muut hoitavat ihmiset näkevät synnytyksen yhteydessä alapäässämme. Kyllä - kaikilla eritteillä :x

Toivotan sinulle ja kaikille muillekin onnea raskautumiseen. Ja jos pelkkä onni ei riitä, toivon teille rohkeutta hakea apua tilanteeseenne. Itse en koskaan lääkäriin mennyt omien häikkieni kanssa - ehkä pelkäsin huonoja uutisia.

:heart: :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Naapurin tyttö;27027509:
Whisky peat Niin mie ajattelinkin soittaa gynelle ja vaatia kunnon testejä ja sanoa vaan että kierto on venynyt... pääsen nopeammin sinne näin.
Ja en ota itseeni :) Miulle tullee näitä ns. itkupiikkejä millon mistäkin mutta oon oppinut kasaamaan itteni melko nopiaan :) elämä on kouluttanut musta kovan. jos tietäisitte kaiken mitä oon kokenutkaan niin ihmettelisitte miten oon vielä tässä. moni on sitä suoraan kysynytkin. elämässä on ollut enemmän epäonnea kuin onnea.

mie koen tämän koitteluksena nytkin tämän oudon kierron sillä juuri kun kaikki alko sujumaan niin se teki tämän... olisiko viiminen testi :p enne onnea meinaan :LOL:
Sydämestäni toivon, että olisi viimeinen koettelemus <3 Mutta noin yleisestikin, ei ihmisen tarvii kaikkea kestää ja itseään liikaa kovettaa. Apuja saa varmasti, ja kannattaa taustat kertoa reilusti. Tsemppiä!!
 
  • Tykkää
Reactions: *mur-mur*

Yhteistyössä