Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja

Hyppy: davidin tikku antaa välillä tosi selkeitä viivanpaikkoja ja testiajan jälkeen ne saattaa vähän tummua. näyttää nyt kovasti sellaiselta. Teeppä uusi testi. :) itellä saattoi seuraavana päivänä olla ihan selkeä harmahtavan lila viiva tikussa. tuosta sun viivasta mitä ite katon, tai minkä näen, en tiiä onko edes oikeassa kohtaa koska se viiva (plussa) tulee todella lähelle sitä reunaa, kun vertaa muita testejä.
 
leo kiitti vastauksesta! :) missäs kohdasa sen viivan kuuluisi olla? minäkun katson tuota testiä niin se on aika tarkalleen samalla kohdalla kun kontrolliviiva, siis mitattuna reunoista.... hmm. Ja joo, tiedänkin että viivanpaikat saattaa näkyä herkästi mutten tiennyt et niihin voi tulla punaista väriä? :eek:
 
Tein juuri testin ja en oikein tiedä mitä se näytti. Siis testi oli pregchek tai miten se nyt kirjoitetaankin :) niin mihin kohtaan sen viivan pitisi ilmestyä? Laitan kuvan kun pääsen koneelle nut dataan puhelimella. Siihen siis ilmestyi se tarkistus viiva ja jonkin moinen viiva siihen missä on sitä muoivia tms ihan siihen mistä se alkaa ja sit siihen tuli punainan vaaka viiva niiden kahden viivan väliin. Sori epäselvä selitys :) apteekin oman tai clearbluen digin ostan alkuviikosta jos tätiä ei näy
 
  • Tykkää
Reactions: HeavyMetalMama-77
Eläväisen testissä en näe toista viivaa :( Laitoitko testin vaakatasoon heti testattuasi, kun tuohon on tullut tuo värillinen viiva pitkittäinkin? Sen kun dippaa siihen pissa-astiaan vaadittavaksi ajaksi, ja sitten heti esim. pöydälle, niin viivan pitäisi kyllä tulla oikeaan kohtaan jos on tullakseen. Testionnea!

muoks. viivat tulevat pregcheckissä näin:

 
Viimeksi muokattu:
Täytyy kai jatkaa testailua muutaman päivän päästä jos tätiä ei näy. Mutta itse näin testissäni jotain värikertymää ja viivaa siinä missä se muovi alkaa. En siis samassa kohtaa missä toussa sun kuvassa on viiva. Vaan tuossa punaisen vaakaviivan päässä. Tajusiko kukaan? :D mutta ehkä se ei sitten tarkoita mitään :(
 
Hellurei. Minä palailen jälleen surkeiden dippausteni kanssa. Nyt on taukokierto clomeista, mutta folliultrassa näkyi kp11 11*12 kokoiset kaksi follia. Ovulaatiota en saanut/ehtinyt tikutettua, mutta kovasti niitä keltarauhaskipuja (kova alavatsakipu, tärinä koskee) oli ja parina päivänä mieletön kosteus ja juilimiset. Joten dpo on nyt ehkä jotain 7 tai max 9..

Eilen kaupassa iski kamalat menkkajomot, luulin tädin saapuneen, mutta ei. Lepäilyllä meni ohi. Sitten ei enää mitään. No, pidemmittä puheitta tässä tämä dippi nyt on. Mä nään siinä kyllä väriä - niin kuvassa kuin paljaalla silmälläkin..kuva otettu alle min. dippaamisesta.



rehellisiä mielipiteitä? ja muoks. pahoitteluni huonosta kuvanlaadusta - järkkäri on lainassa. :(
 
Viimeksi muokattu:
wp no niimpäs onkin! :D hitto, mun pitää hakee se kamera takasin kotiin näille viimesille piinapäiville, saa kunnon kuvia.

Tää on vaan niin naurettavaa, miten kierto toisensa jälkeen kuvittelee, että tälläsia oireita ei ennen oo ollu ja loppujen lopuksi se täti kurvailee paikalle.. huoh
 
Pamsku: mullahan tuo tärppi paljastui sillä, että reissussa vihlaisi toista kylkeä näpäkästi nukkumaan mennessä, ja rintoja nipisteli. Seuraavana päivänä kaupassa tuntui, että kylki repeää, ihan kuin ilmaa olisi ollut ja hyvä että pystyin kävelemään. Huonoa oloa ja huimausta oli vähäsen myös. Käännyin kassalta takaisin hakemaan testejä :D Silloin kp 24/29-39, dpot 10 tai 11.
 
Hei tämä on ehkä jo hitusen epätoivoista, mutta kun olen näkevinäni tässä hentoisen haamun...:
Aijaa.com - 10819740
Näkeekö kukaan muu samaa kuin minä?

En käsitellyt kuvaa mitenkään tms, vähän vaikea oli saada viivaa kalastettua kuvaan mutta kyllä mä sen itse tuosta erotan. Testi oli Pregcheck, jolla sain viime kierrossa aika meheviä haamuja ilman, että ne tarkoitti kuitenkaan mitään. Mutta tää tämänkertainen tuli testiajalla (n. kolmessa minuutissa), kun viime kierrossa haamu alkoi näkyä vasta testiajan jälkeen...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Naapurin tyttö;27036465:
mur-mur en suosittele sitä viola testiä, oikeasti, se on sinisessä kotelossa se puikko, ei siinä mitään, samallaillahan on apteekin omakin, mutta apteekin omassa on sentään kirkas testi ikkuna kun taas tuossa on sininen! siis ei siitä näe kunnolla. sitten kun sen kastaa pissaan niin siinä on reikä mistä se pissa menee siihen testitikkuun, mutta sitten sitä jää sinne sisälle ikävästi ja lopulta se pissi on joka puolella ja se tikku kastuu pian kokonaan vaikkakuin tarkasti yrittää sitä liikutella. Myöskin sen kotelon auki saaminen on m e l k o hankalaa, ne vähäsetkin kynnen loput mitä oli jälellä meni päreiks... ja tuo viikko systeemi on mielenkiintoinen, se on täysin identtinen tuon 12 herkkyyden kanssa mutta sen herkkyys on 25. siinä tulkitaan haalea haamulainen 1-2 viikkoa hedelmöityksestä sellainen keskivahva eli ei ihan kontrollin vahvuinen on 2-3 viikkoa ja kun on kontrollia vahvempi on 3+

että leidit, maksakaa se 5€ enemmän ja ostakaa digi viikkonäytöllinen jos sellaista meinaatte. ja tohon 12 herkkyyden hintaan saatte useamman pc testin joka on paaaaaaaljon parempi :)
Ok - tässä ns. "digitaalisen" ideana valmistajalla oli varmaankin se ympäritöystävällisyys - moniko dippaajista ottaa digitestistä patterin irti ennen roskiin laittoa?..niin, ei monikaan;)
 
Kaksplus - Laskurit
Tuon testin mukaan ovuloisin 1.9 tai 2.9 riippuen onko kierto 28 vai 29 päivää :O Eli kp 16 tai 17! Voisko muka olla ovis niin myöhään jos kierron pituus on jotain 29 päivää, oon aina luullu että ovis on kierron puolessavälissä...*ihan pihalla* Ja nyt mulla ei ees oo enää niitä ärkeleen ovistestejä jäljellä :headwall:
Pakko komentoida!:wave: Ovis EI nimen omaan ole läheskään aina kierron puolivälissä.
Parhaan tuloksen saa tätä laskuria käyttämällä: Perhesuunnittelun kotisivut

Syöttämällä siihen laskuriin kolmen peräkkäisen kierron tiedot(menkkojen alkupäivät)saa todella tarkat päivät: hedelmällisyys ajoista ja oviksesta..eihän tämäkään ole 100% varma..itselläni ollut vain 1-2vrk:n heittoja.(useimmiten se 1vrk - jos ollenkaan)
 
Viimeksi muokattu:
Pakko komentoida!:wave: Ovis EI nimen omaan ole läheskään aina kierron puolivälissä.
Parhaan tuloksen saa tätä laskuria käyttämällä: Perhesuunnittelun kotisivut




Syöttämällä laskuriin siihen kolmen kierron tiedot(menkkojen alkupäivät)saa todella tarkat päivät: hedelmällisyys ajoista ja oviksesta..eihän tämäkään ole 100% varma..itselläni ollut vain 1-2vrk:n heittoja.(useimmiten se 1vrk - jos ollenkaan)

Tässä mun kiertopäiväkirjasta otteita jos auttaa ees yks elävä esimerkki:

yk2 27vrk = ovis kp14
yk3 29vrk = ovis kp15
yk4 28vrk = ovis kp13
yk5 32vrk = ovis kp16
plussakierto yk6 = ovis kp15


Itse tikuttelisin 29vrk kierrolla kp:t 12-18, jos ostaa viikon satsin ovistestejä.
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: miss_piggy
Mä oon käyttänyt kans tuota perhesuunnittelun ovislaskuria ja saattanut myös tikutellakin samalla. Eka tärpissä (joka meni myöhemmin kesken) tikuttelin ovista ja toisessa tärpissä en sitten tikutellut. Syynä tähän oli edellisen kierroksen tikuttelut ja korkeat odotukset raskautumiseen ja sit kun menkat alkoikin niin harmi oli suuri. Toisen tärpin oviksen sit vaan laskin laskurin avulla.

Tässä kierrossa en myöskään tikuttanut ovista, mutta laskurin mukaan saattoi olla just oikeat päivät talletuksille. Tänään on sit mahdollisesti dpo7 ja Davidin testi oli nega. PC:hän antoi jo pari päivää sitten haamujen haamun, mutta en usko sen vielä tarkoittaneen mitään, vaikka testiajalla tulikin.
 
mur-mur, Whisky ja malttamaton; kiitos ihan hirveästi kauniista kommenteista :heart: :) Mä olen kyllä itse todella epäluuloinen noiden Pregcheckin haamujen kanssa, kun viime kierrossa sain ihan loppukierrosta haamuja jotka kyllä ihan selvästi erottui. Tosin niinkuin kirjoitin niin tää tämänkertainen tuli testiajalla näkyviin ja näkyi muutenkin vähän paremmin kuin viime kierrossa. Mutta siis en ole ollenkaan toiveikas tuon haamun takia, mulla on näiden kahden kierron perusteella paha aavistus että Pregcheckit näyttää mulla aina jonkinlaista viivaa :/ Enkä tiedä voisko mitään näkyäkään, tänään on dpo 8 ja viides päivä alkionsiirrosta. Onhan sekin mahdollisuus vielä, että Pregnyl kummittelisi testissä, mutta kun jo tiistaina & keskiviikkona Sofi-testi näytti täyttä negaa niin uskoisin, että se oli jo silloin poistunut elimistöstä. Äh, raivostuttavia tuollaiset haamuilevat testit!!
 

Yhteistyössä