Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja

Kiinnittymisvuoto tuli kuitenkin kp22 ja juu onhan ne aavistuksen vahvistuneet, mutta joinakin päivinä testi on ollut haaleampi kuin edellisenä päivänä mutta sitten taas seuraavana päivänä testi on ollut tummempi. Mietin että ehkä olen juonut nestettä enemmän joinakin iltoina ja näin ollen aamuvirtsa on ollut niin laimeaa ja näin ollen ei ole näyttänyt niin vahvaa.. Ja aika jännä että 25 vahvusessa testissä on tummempi viiva kuin 10 vahvusessa testissä..

Taidan seuraavan kerran testata vasta maanantai aamuna jos menkat eivät ala :)
 
Kiinnittymisvuoto tuli kuitenkin kp22 ja juu onhan ne aavistuksen vahvistuneet, mutta joinakin päivinä testi on ollut haaleampi kuin edellisenä päivänä mutta sitten taas seuraavana päivänä testi on ollut tummempi. Mietin että ehkä olen juonut nestettä enemmän joinakin iltoina ja näin ollen aamuvirtsa on ollut niin laimeaa ja näin ollen ei ole näyttänyt niin vahvaa.. Ja aika jännä että 25 vahvusessa testissä on tummempi viiva kuin 10 vahvusessa testissä..

Taidan seuraavan kerran testata vasta maanantai aamuna jos menkat eivät ala :)
Moni muukin testaaja on huomannut saman, että noissa erityisherkissä ei viivat näytä vahvistuvan vaikka luulis olevan toisin päin.
 
Täälläpä on hiljaista ollut ja niillä vähilläkin piinaajilla huonoja tuloksia :|

on; Olikohan eilen mulla ovis.. tuntemukset EHKÄ passais nippailuineen/kipuiluineen mutta en päässyt tekeen ovistestiä! perjantain testi näytti tummaa mutta ei yhtä vahvaa viivaa ja nyt tän päivän haaleempaa ku perjantaina mutta silti tummahkoa...Oisko silti voinu olla vaan kasvukipuilua..... Nyt vasta kp11/28-30. No testailemalla se vain selviää.
 
miss_piggy
Joo ei oo kyllä plussia nyt tullu pitkään aikaan oikein silleen kunnolla kellekään.

Itellä menkat tais jo loppua, kesti peräti sen 3 päivää, eikä ollu mitään runsasta vuotoa. Varuiks tein testin, joka näytti negaa kuitenki kuten arvelinki. Tais olla vaan lyhyt tädin vierailu muuten vaan tällä kertaa.
 
Mä otin just Valion greippimehun "käyttöön" tähän kiertoon (nyt kp14/38-42) ja foolihappoa olen syönyt purkista siitä saakka, kun alettiin yrittämään. Olen myös vähentänyt ruokavaliosta hiilihydraattien määrää, joka ainakin mulla vähän lyhentää pitkää kiertoa. Mielenkiinnolla odotan, onko näistä jotain hyötyä.
VHH-ruokavaliolla ovulaatio aikaistui viidellä päivällä (vrt. edellinen kierto ovulaatiotestiplussa kp 28). Tänään hymyili digi, kp 23. Katsotaan pääsisinkö vihdoin laittaan tänne jotain haamuja parin viikon päästä ;-)

(huutelee täällä pitkään taustaillut rockstone...)
 
Minäki aloin käyttään kp4-5 foolihappoa,tuskin se kuitenkaan aikaistaa ovista?! jos se sullakin rockstone
johtuu ruokavaliosta vaan :) ihmettelen vaan tätä edelleen kipeää jomottelua nyt jo (kp11) saattaapi tietenki olla kp12 tuhruttelusta laskien.. Onko kellään kokemusta raskauskeijun ovisliuskoista,tummuuko selvästi näyttäen plussaa? Mulla ainakaan sofin one stepit eikä davidin liuskat ei tummunu aivan tasavahvaksi.. ainoastaan pregchekillä sain selvän ovisplussan :confused: että josko se ovis sitte oiski ollut eilen ja tää jomottelu on nyt jälki kipuilua... No mikä tärkeintä talletuksia ollut kp7 ja eilen :) Mutta tikuttelu siis jatkukoon
 
piuu Juu siis tuota vähähiilihydraattista (vhh) ruokavaliota juuri tarkoitin kierronlyhentäjänä, foolihappo on muuten vaan tärkeetä ja greippimehu ehkä lähinnä lumelääkettä ;-)

Mä oon käyttänyt juuri noita ja sofeja ja davideita ja ne toimii mulla ihan hyvin. Hassua, kuinka sekin on niin yksilöllistä.
 
Niinhän ne on oikeastaan kaikki asiat yksilöllisiä,kun ei koneita olla :)
MUTTA jatkan nyt edelleen tuosta oviksen epäilystä... Äsken pyyhkiessä nimittäin jäi paperiin pisara kirkasta verta!! Ennen ei ole ollut ovulaatiovuotoa mutta oisko nyt! Kaikki niin passaa yhteen,eilinen vihlonta/nippailu,rintojen aristus,tämän päivän kova jomotus ja nyt tuo veriläiskä... Oisko nyt niin "Huono" tuuri että ovistikku ois näyttäny plussaa eilen jos oisin sen tehnyt,enää 3 testiä oli vaan jäljellä ja en voi enempää tälle kiertoa tilata :headwall: ei auta ku "sokkona" sekstailla joka toinen päivä ainakin kp20 asti :D
 
Lämmin:hug:kaikille negan testanneille.
..ja niille, joilla se akan kutale - punahelma tuli kyllään.:vampire:

Onnekkaampaa tulevaa kiertoa jos nyt ei tällä kierrolla tärppännytkään!:kiss:
..puuhkun testeihin+++++++++++++:whistle::heart:
 
Viimeksi muokattu:
miss_piggy
Ninja: Ei kannata huolehtia siitä haamun haalistumisesta, on vielä menossa niin aikaset dpo:t että kyllä se viiva vielä kerkeää vahvistua, ja testeissäkin on eroa.
Plussahan tuo on ihan selvästi, näen kaksi viivaa:heart: Oottele muutama päivä ja tee sitten uusi testi.
 
Koitan rauhoittua ja odottelen että posti tuo huomenna lisää pc liuskoja. 5 kemiallisen jälkeen ei vaan osaa olla ressaamatta :( ainut ero tässä raskaudessa on se, että toi viiva on noin vahva. Kaikissa muissa on tullu vasta dpo12 positiivinen ja silloinkin paljon haaleampi tulos. Tyhmänä tein david liuskan äsken ja siihen ei tullut oikeastaan mitään näkyville :'(

Pikkuinen kaunis plussa :heart: Jospa itellekki tulis tuommoinen joku päivä.

miss_piggy muistanko väärin vai oliko meillä suht samoihin aikoihin ovis?
 
  • Tykkää
Reactions: Pikkuinen13
Ninja mulla on ollut myös 5 (ellei enemmänkin) kemiallista ja yksi km vuoden sisään joten ymmärrän tuon testauspaniikin.. mäkin olin ihan helisemässä kun dpo9 tein tässä raskaudessa plussatestin kun en uskonut että heti tokasta kierrosta km jälkeen tulisin raskaaksi. Eikä mullakaan kemiallisissa tullut kuin tosi hailua haamua dpo9-10 ja dpo11-13 selvempää plussaa (ja digiplussaa) jotka hävisi muutamassa päivässä pois ja vuoto alkoi viimeistään 5+0. Ei toi sun viivasi näytä ollenkaan kemialliselta vaan oikein hyvältä plussalta noille päiville.
 
pakko vielä lisätä kuva testistä kun se on jo kuiva. :heart: =)



Pikkuinen Ihana kuulla, että tästä voisi oikeasti kasvaa pieni ihminen :) Jospa alkais sit nauttimaan raskaudesta ja eläisi päiväkerrallaan :) Koska sinne neuvolaan kannattaa soittaa? Meinasin, että soitan tänään koska, jos tämä menee taas kesken, niin se kirjataan mun tietoihin. Keskiviikkona pitäis soitella lapsettomuuslääkärille ja sopia jatkosta, eli tässä tapauksessa varhaisultrasta :)
 
Viimeksi muokattu:
Tänään pp7 ( ivf hoito , toinen siirto ja ensimmäinen pas alkio siirretty ) Tänä aamuna tälläinen..:O apua..mua jänniittää iha sikana. Takana useita kemiallisia ja reilu 2-vuotta lapsettomuutta ja vuosi hoitoja.

Anteeksi huonot kuvat, mutta meillä kuvankäsittelyohjelma kaatui enkä saa parempi tarkennettua. Siis paljaalla silmällä viivan erottaa, ei tartte väännellä tikkua.
[/URL][/IMG]

[/URL][/IMG]

Todella ajoissa testasin, mutta aamulla himoitsin kaurapuuroa ( mitä en voi sietää) ja eilen illalla tuntu kuin rintoihin olisi maitoa noussut.
 
tyty, mun mielestä ihan selvästi näkyy haamunpoikanen, punertavaa väriäkin siis hitunen mun mielestä! :) Iik! Toivotaan että se tuosta vahvistuu! Lupaavalta kyllä mun mielestä näyttää. Minkä ikäinen tuo siirretty alkio oli?
 
miss_piggy
Ninja: Mulla olevinaan oli ovis kp 18 viime kierrossa, eli siitä on nyt aikaa 15 päivää, tosin en oo varma siitä oliko se sitte oikea ovis, kun mulla ilmeisesti tuo pco näyttää ovisplussaa läpi kierron..
 

Yhteistyössä