Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Mie en pc oo ennen testiajalla saanut pinkkiä viivaa, ainakaan selkeää, ilman että oon siis raskaana ollut... Vai voiko tosiaan kahdessa vuodessa nuo testit niin huonontua :-( testiajan jälkeen kyllä oon värillisiäkin viivanpaikkoja saanut, mutta ne toki ei mitään oikeaa tietoa annakaan... No, ehkä turhaan, mutta pidän toivoa yllä niin kauan kun menkat pitäis alkaa, jos alkaa ajallaan ni pistän pc:n bannaan... Ärsyttää jos laatu tosiaan huonontunut niin, että antaakin jo testiajalla selviä haamuja :-( digiin miekin luotan, mut nyt inhottaa ku menin tuhlaamaan kalliin testin nyt, enkä malttanut odottaa että viivat olis vahvemmat, jos olis, tai sit sen olis voinu säästää myöhemmäksi! Ei viittis noin kalliita testejä kokoajan ostella :-(
 
Viimeksi muokattu:
neljänruusu, tottakai on toivoa jos sulla pitäis vasta v loppuna alkaa menkat. todella aikaisin teit digin.. mutta elä sitä enää sure.

Toivon plussaa sulle ja muille! :)

ja pahoittelut uuteen kertoon joutuneille!

itellä nyt rv 5+4
välillä olen tehnyt digejä jotta nään hormoonin nousevan. mitehä sitä on tämmöseksi mennyt kun ennen sitä vaan luotti että kaikki on hyvin. Ultra 2.11 ja neuvola 13.11.

Jännäilen edelleen taustalla teidän piinailua! ♡
 
Omien kokemusten perusteella pc on herkkä. Sain kemiallisessa verikoeaamuna punertavan haamun, ja hcg oli silloin 8. Viimeisimmässä keskenmenossa Apteekin raskaustesti oli puolet kontrolliviivan vahvuudesta, kun pc oli täysin konttolliviivan vahvuinen. Digitestistä ei ole kokemusta, niin en osaa sanoa sen herkkyydestä :unsure:
 
Joo, mie lueskelin lisää digistä, sitä suositellaan tehtäväksi (moni omasta kokemuksesta) vasta kun a) testissä kaksi selkeästi punaista viivaa, ei siis haamuja vaan ihan selvä plussa b) menkkojen odotettuna päivänä tai vasta kun menkat myöhässä... Monella kokemuksia ettei digi reagoi haamuihin. Miullakin jos pc on oikeassa, hormonia varmasti olis hyvin vähän... Toivon kyllä todella että pc on oikeassa! Kiitos tsempistä!
 
Heippa! Enpä tiiä mahtaako kukaan muistaa mua mutta maaliskuussa täällä jännäilin hurjasti himotestaillessani :rolleyes: Tuli nyt vain yhtäkkiä oma piinailu ja lopulta plussaaminen ja tää ketju mieleen ja aattelin kurkata mitä tänne kuuluu! Tää oli niin ihana ketju (y):) Aina samanhenkisiä toisiaan auttamassa.

Catharin, voi ei, pahoittelut :cry:

Tammityttö, halaukset, ihan epäreilua että luomuna ette voi yrittää!

Theran mikä tilanne sulla on nyt? En löytäny kuulumisia kun luin aiempia sivuja vähän matkaa taaksepäin.

Kellä oli vuotoa ja plussa, pahoittelen kun ei jäänyt nimi mieleen mutta itsekin jatkaisin testailua, vahva plussa ei itestään tuu! Mulla myös oli esikoisen odotusaikana vuotoja, kyllä ne säikäytti ja ihmetytti. Toivottavasti kaikki kuitenkin sullakin hyvin!

Täällä mennään rv 34, lopun alkua. Pallero vahvistui np- ja rakenneultrassa pojaksi, kuten arvelin jo plussaamisen tienoilla kun hiki alkoi haista äijämäiseltä :rolleyes:

Hurjasti tsemppiä kaikille piinailuun.... <3
Oi toki muistan! Onnea pojasta! :love: En tiedä kuinka pitkälle sivuja kahlasit mutta plussasin kyllä elokuussa mutta huonosti kävi. :unsure:
 
Mie en cb plussaa ole nyt kokeillut, kun on huonoja kokemuksia (antanut vääriä haamuja). Kolmosen kohdalla antoi haaleaa plussaa kun digi antoi raskaana 1-2. Silloinkin olin pc:hen saanut haamuja jo jonkin aikaa, tuohon aikaan sain jo selvän plussan pc:llä... Kierron pituudesta ei silloin kyllä ollut varmaa tietoa. Teinpä taas äsken pc:n, huonossa valossa toinenkin viiva edelleen näkyy, mutten ole varma oliko väriä kun tuossa valossa oli huono nähdä :-( ajattelin tänään tehdä vielä illalla yhden testin... Hullu olen, tiedän...
 
http://aijaa.com/JcjvH9 Näkyisiköhän nyt? :unsure:
Aikalailla siittä 5 minuutista eteenpäin niin alkaa näkyä toinen "haamu".. Tuon alimmaisen kuvan tein tänään aamulla ja toisen toissapäivänä päivällä, eli eri aikaan on tehty :( ja äskön tein yliopiston apteekin oman testin ja siinäkin näkyy ihan haalea viiva.. Ja molemmissa testeissä lukee että viidessä minuutissa pitäisi näkyä..
 
No mulla on semmonen ongelma että lopetin pillerit 5 kuukautta sitten, eikä oo tullut vielä kunnon rytmiä, viimeks tuli lokakuun alussa menkat.. Jotenka jos se rytmi ois ny palautunut niin oishan ne sit myöhässä :) Piti just gynelle mennä puhumaan noista menkoista mut sit päätin tehdä testin ja sieltä tuli tommonen.. Että en sit tiedä onko vaan joku hormoonihäiriö..
 
Maradoona: Mielestäni tuo on aivan selvä, ja on aivan selvästi vahvistunut :) Tuossa uudessa testissä vaan taitaa olla jokin pieni valuvika, ettei viiva vahvistu kaikkialta ihan samalla tavalla.

Onnea plussasta, satsuma13! :) Varsin selvä ollakseen vain 10 dpo.
 
No alkoihan ne kuukautiset sitten kunnolla tänään. Tämän kierron pituudeksi tulee vissiin nyt sitten 32.

Tuntuu että aika menee ihan tosi hitaasti. Ovulaatioon tuntuu olevan ikuisuus...:eek:
Lähti sitten käyntiin uus kierto tänään kp1 ja yk3.

Eikö ovulaatiota voi jotenkin jollain kikkakonstilla saada aikaisemmaksi? Kp17 tuntuu jotenkin niin myöhäiseltä kun ennen e-pillereiden käyttöä mulla ollut ovulaatio kp12-13.

Onnittelut satsumalle :)
 

Yhteistyössä