Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Cristal kuivassa kuvassa kyllä näkyy hailura haamuli! :)

pisamapeikko tsemppiä piinailuun! Toivotaan että sieltä pian plussa tulisi :) Jos pari päivää maltat oottaa niin sit olis ehkä viisainta aloittaa testailu :p

mimse plussatuulia sinnekkin!

molly tervetuloa ja pahoittelut negasta :unsure:
 
Päivän kun oot tekemässä muuta niin kovasti tullut tekstiä.. nyt on keskimmäisen tyttären rippijuhlat juhlittu. Ehtiskö taas kuumeilla enemmän..:D
cristal kyllä mä tuossa kuivassa näen. Pidetään peukkuja!

muutamalle sitä ovista lykännyt? Kohta siis piinapäivät.

Mappe onnea plussasta!

piinailijoille plussia!

Pahoittelut negasta molly :(

mä niin juon tänään valkoviiniä.. vielä kun voi. Ovista tuskin on ollut. korkeintaan ens viikolla jos on. :D
 
  • Tykkää
Reactions: Cristal3
Hei! Liityn taas paein kuukauden tauon jälkeen tänne teidän kanssa himotestailemaan. Kierto alkaa olla lopullaan ja jännitys alkaa kohota. Varhaiset keskenmenot takana helmikuussa ja huhtikuussa. Oma kierto heittää häränpyllyä mutta viime kierto oli 26pv. Nyt ois menossa kp26, oviksesta ei tietoa mutta arvioisin himojen perusteella nyt olevan ehkä dpo9. Tänään ja eilen testattu ja hyvällä mielikuvituksella haamut bongattu :D sen verran vielä että omat menkat alkaa yleensä noin 4-5 pv tuhruttelulla jota ei vielä ole kuulunut! Oireita myös tietystä kasapäin!

Toivotaan meille kaikille maalisvauvaa <3
 
  • Tykkää
Reactions: Cristal3 ja Theran
miss_piggy
Jotkut kananmunalimat bongasin vessassa vähän aikaa sitten joten eiköhän se ovis oo tulossa, kun nippailee mahassaki. äsken tein vielä o-testin mutta ei se oo sen tummempi kuin tuo ekakaan.
 
  • Tykkää
Reactions: Cristal3
Huh kun kp:t pyörii jo niin mulle harvinaisen suurissa luvuissa, että en ees tahdo pysyä niiden perässä... toki kun nyt tää kierto on jo aika "menetetty" mitä suurimmalla todennäkösyydellä, niin on testailutkin lähinnä semmosta omaa fiilistelyä vaan, hiljaiseloa :(
Kp41 ja ovistesti nega, pari päivää aiemmin sain niihin hetken aika tummaakin väriä. Vaan nojaa... oikeesti oottelen josko ne menkat joskus tulisi. Ois kovin tylsää mennä lääkäriin hakee menkkojen käynnistysapua, kun siellä vasta kävi kierron alkupäässä...xP
 
Cristal3 minäkin nään haamun! :) jännää! Eiköhän tuo tuosta tummu toivottuun tulokseen ;)

Mulla loppui eilen rtestit vaikka dpo tänään vasta 9-10 :'D ehkä tänään tai viimestään huomenna siis kauppaan!
 
cristal varovaisen onnittelut.

muillekin piinailijoille tsemppiä. :)

pahoittelut uuteen kiertoon joutuneille. :(




Tässä tämän päivän testailu Dpo 8
kuvissa on myös aiemmat testit alkaen dpo4

ylimmät kuvat testiajalla.
testi ylimmäinen
alemmat kuivana. tai juuri testiajan jälkeen.











pahoittelut saasteesta :(
mitä mieltä kun mun mielestä viiva on vahvistunut.

Mutta siltikään en oleta sen olevan THE viiva.
 
Ohhoh, ihan hirveesti kerennyt taas tulla tekstiä. Me ollaan möksäilty ja siellä ei oikein toimi kentät jne, niin ei pääse lukemaan teidän tekstiä.. :/

Cristalille onnea ihan hirmuisesti, taitaa olla vauva ihan oikeesti tilauksessa ;) <3

Muillekin meille nyt toivotaan plussia, ovikseen ja raskauteen.

Ps. Meille tulee elokuussa vauva, koiravauva. Jota ollaan yli puolivuotta odotettu, ja ihan kohta! Odotus näköjään palkitaan joskus, mitenhän kävisi mein vauvahaaveiden kanssa ;)

Samhe, welcome bäk!
 
Theran, niinhän me ollaan mutta vielä ei epätoivossa olla, vaikka ehkä vähän pitäisi. Jotenkin mulla on sellainen usko että joku kaunis päivä mä tulen raskaaksi ja piste, menkööt sitten kui kauan tahansa. Onhan meillä toisemme, ja koira(t) ;)
 
  • Tykkää
Reactions: Theran

Yhteistyössä