Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Mies mulle eilen sano että kun mulla on kontrolli papa tänään (löytyi muutoksia puoli vuotta sitten) että mitä jos se terkka näkee että olenkin raskaana.. juups.. miehet.. Ja en tod ole raskaana. Kyllä tuo säännöllinen kierto on sen todistanut. Ehkäpä tuolle isännälle oli vaan toiveajattelua. :rolleyes:
 
En mäkää oo ennen saanut noihin mitään, sofi ollu ainoa joka antanut selvää turhaa viivaa.. mutta kyl progen ois oltava enemmän.

Nyt sit suunnitelmana että meen kesän teroilla ja metulla, sit syksyllä pamautan taas clomit.. tai syön nyt kesän vaan sen yhen tbl kun ovat nii kalliita.. tällä tero+ metut+ clomit saatiin kuopus aikoinaan.

Ilmankos ku mulla ei juuri limoja eikä himoja ollutkaan.
 
Oijoi, onnea plussista kaikille joille semmoinen tullut =) Hienoja haamujakin näkyy monella.
Mä olen kerran elämässäni saanut haamun apteekin raskaustestillä, sillon olin oikeasti raskaana, sitten oon saanu pari kertaa ollakko vai eikö olla -viivanpaikan halpisliuskoilla, ja nyt viime viikkoiset halpisliuskan haamuntapaiset oli taas mielestäni vahvempaa kaliiberia. Vaan se digitesti kuitenkin lauantaina sanoi negaa.

Täällä nyt kp 32, oletin että kierron pituus ois ollu tällä erää 30. Mut kyllähän ne menkat voi hyvin vielä tänään tai huomennakin alkaa..tai ensi viikolla... :D Mutta kai tää hätäilijä vielä testaa. Eihän se itse lopputulos miksikään muutu testaa tai ei, ja mahd pettymys kuitenkin yhtä suuri, oli se sitten negatestin tai menkkojen muodossa...

Meillä on kanssa yritystä takana noin 1v9kk. PCO-tyylistä oireilua taustalla mutta alkuvuonna ultrassa näkyi terveenoloiset munasarjat.
 
Anteeksi, en ymmärrä noista arvoista, mutta tietää vissiin siitä sitten jotenkin ettei ole raskaana.. Voi kun vois taikoa sut raskaaksi.. <3
Tää kertoo onko ovis tapahtunut ja onko loppukierron keltarauhashormonitaso normaali..

Pitäs olla 12-> jos ovis ja yli 25 et normaali krauhastuotanto..
En vaa käsitä mikä pitää lämpöi noi korkealla
 
Taas pahoitteluni, että kirjoitan niin harvoin vaikka joka päivä luen. Nyt taidan aktivoitua kun alkaa elämä tasoittumaan. :rolleyes: Päätinpä avatarenkin laittaa.

Onnea plussanneille!!! :love: Jotenkin aavistin jo tuon Cristalin plussan :LOL:
Mitä Cisulle kuuluu? Oliko kyydissä kaksi matkalaista?

Testasin kp 29/28-29 selkeän haamun pc:llä, oli ihan vaaleanpunainenkin, mutta nyt testaillut negoja/viivanpaikkoja. Tänään kp 33 !! IKINÄ ei ole ollut näin pitkä kierto :( kp 30/31 oli kovia polttoja ja kipuja, mutta ei vain alkanut... Tietty taas pelkään endometrioosia joka on ollut kaikilla sukuni naisilla. Keskenmenon jälkeen tullut kahdet menkat ja hyytymiä molemmissa + tavallista runsaammat. :confused:
Tuskin kuitenkaan vielä tutkimuksiin päästäisivät. :unsure:
 
Pikainen työssäpäivitys, tänään siis kp30/28-30.
Ei yhtään ole menkkaoloja mutta ei mtn muutakaan oloja, paitsi tää kuumuus tappaa mut. Verenpaineet matalat, sykkeet korkeat ja kuumia aaltoja tulee koko ajan! -.-
 
Mitä mieltä ootte tästä? Onko kellään kokemusta first signal kasettitestistä? Antaako mitään viivaa jos nega? Mä tein toissapäivänä testin ja testiajan jälkeen ilmestyi viiva :eek: sitten eilen illalla tein rfsun liuskan eikä näyttänyt juuri mitään.. mitä nää meinaa?? tässä kuva http://aijaa.com/bl0Jvx kertokaa kokemuksia ja mielipiteitä! :D
 
kyfi00 luottasin tuohon kasettitestiin enemmän kun on noin selkeä plussa, rfsu epäluotettava ja muutenkin antaa paljon myöhemmin/haaleampaa kuin monet muut testit. Hae huomisaamuksi apteekin oma tai digi. :p
joo mä haen jonkun testin kyllä vielä tänään! ihmetytti vaan toi kasettikin että voiko antaa testiajan jälkeen noinkin selvän plussan jos oliskin nega?:eek: toivotaan nyt että olis kuitenkin plussaa!:):)
 
joo mä haen jonkun testin kyllä vielä tänään! ihmetytti vaan toi kasettikin että voiko antaa testiajan jälkeen noinkin selvän plussan jos oliskin nega?:eek: toivotaan nyt että olis kuitenkin plussaa!:):)
No itse en kyllä näiden vuosien aikana ole koskaan törmännyt noin selkeeseen viivaan joka olisikin nega :D Melkein jo voisi onnitella. Vertailuksi jotkut on tehneet samasta pissasta Rfsu:n ja jonkun toisen merkkisen ja se rfsu on saattanut olla paljon, paljon haaleampi kuin toinen merkki.
Noin selkeellä positiivisellä voisi joku toinen testi näyttää jo tänään plussaa. Meidän apteekissa oli apteekin omat raskaustestit alennuksessa 4e kpl s-kortilla! :whistle:
 
No itse en kyllä näiden vuosien aikana ole koskaan törmännyt noin selkeeseen viivaan joka olisikin nega :D Melkein jo voisi onnitella. Vertailuksi jotkut on tehneet samasta pissasta Rfsu:n ja jonkun toisen merkkisen ja se rfsu on saattanut olla paljon, paljon haaleampi kuin toinen merkki.
Noin selkeellä positiivisellä voisi joku toinen testi näyttää jo tänään plussaa. Meidän apteekissa oli apteekin omat raskaustestit alennuksessa 4e kpl s-kortilla! :whistle:
No just kaveri lupas tuoda mulle jonkun testin mikä sillä oli jäänyt ylimääräiseks :D sormet syyhyää jo! haha kuulostaa hyvältä tarjoukselta!;D juu oon kans pitänyt noita rfsun testejä aika huonoina mutta silti taas menin ostaan sen.. no saas nähdä mitä seuraava testi sanoo!:p
 
  • Tykkää
Reactions: Sadeyes
miss_piggy
Olisiko kellään kokemusta täällä tällaisesta? Nyt kp23/28 eikä ovista näy vieläkään o_O. Jos voi sanoa niin se on noin viikon myöhässä. Alavatsaa nippailee ja vihloo koko ajan vähäsen.
Tein viime viikon ma tällaisen ovistestin http://aijaa.com/GAnUBV
pe uuden http://aijaa.com/lMxh6r
ja tänään http://aijaa.com/SIbzpl. Mistä johtuu että minulla on ollut nyt viikon "plussa" testeissä? (n)
Ja lämmöt eivät ole nousseet.
Ootko varma ettet oo raskaana ja ovistestit näyttäis raskauden?

Täällä oli vielä tänään aamupäivällä kovia oviskipuja mutta nyt on meny ohi, ovistestikin oli vielä plussalla, mutta nyt on kaiketi sitten dpo1, kerran eilen se ovis iski :D Eilen ei talleteltu mutta toissa päivänä kyllä. Saa nähdä riittikö.
 

Yhteistyössä