Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Huomenta ja anteeksi, kun pomppaan tänne ihan puskista, mutta yksi liian aikaisin testailija kaipaa apua. Voisitteko analysoida tämän testikuvan? Näkyykö jotain? Oon seurannut tätä ryhmää silloin tällöin ja tiedän, että täältä löytyy asiantuntemusta juuri tähän. :)

http://aijaa.com/xVMmj7
Huomenta! Eilen tein raskauskeijun liuskan (ylhäällä), joka antoi heikkoa viivanpaikkaa. Vannoin, etten testaa, ennen kuin menkat paljon myöhässä, mutta testasinpa sittenkin. :D

Halusin vaan tulla kertomaan, että pc antoi tänä aamuna tällaisen:
http://aijaa.com/CR7MeP Testiajalla näkyi jo jotain, mutta tämä on hieman sen ohjeellisen 5min jälkeen otettu kuva.
 
❤ mä oon saanut saman näköisiä tikkuja.. Turhauttavaa.. Mutta joo. Tulen kertomaan mitä sanoivat tuomioksi. :) mä luulen että mun kp 1 on ihan nurkan takana vaaleanpunaisesta valkkarista päätellen. Ja testit edelleen tuollaisia. Ja kyllä.. Eksyi yksi pkt pc liuskoja kaupasta mukaan. Olen heikko.. En voinut vastustaa :D vannoin jo että on sitten tässä. Mutta enköhän taas viikon päästä ovistestejä tilaile... :p

Toivotaan että sulla vielä plussaksi muuttuu ❤
Niin on kieltämättä. Nega täällä jälleen tänä aamuna. Päätin etten enää testaa paitsi jos ei viikon päästä näy sitten kai kokeiltava. Uusia testejä vaan tilailemaan ;) Mistä yleensä tilaat?

Olen alkanut ja miettimään pitäisikö gynelle tms mennä käymään. Aiemmin söin teroja ja voisi olla jälleen paikallaan jos kierrot heittää näin paljon. Clomiresepti kertaalleen määrättiin mutta sitä ennen tärppäsi sen kerran ennenkuin ehdin aloittamaan.
 
Niin on kieltämättä. Nega täällä jälleen tänä aamuna. Päätin etten enää testaa paitsi jos ei viikon päästä näy sitten kai kokeiltava. Uusia testejä vaan tilailemaan ;) Mistä yleensä tilaat?

Olen alkanut ja miettimään pitäisikö gynelle tms mennä käymään. Aiemmin söin teroja ja voisi olla jälleen paikallaan jos kierrot heittää näin paljon. Clomiresepti kertaalleen määrättiin mutta sitä ennen tärppäsi sen kerran ennenkuin ehdin aloittamaan.
Kannattaa ottaa yhteyttä gyneen. Pienikin apu vois tuoda sen plussan. ❤
Mä oon tilannut raskauskeijulta niitä herkkiä ovisliuskoja yleensä sen 30kpl reilu 13€ tulee hintaa. Ja ihan hyvin oon oviksen bongannut. :D
 
  • Tykkää
Reactions: Mariani
Kannattaa ottaa yhteyttä gyneen. Pienikin apu vois tuoda sen plussan. ❤
Mä oon tilannut raskauskeijulta niitä herkkiä ovisliuskoja yleensä sen 30kpl reilu 13€ tulee hintaa. Ja ihan hyvin oon oviksen bongannut. :D
En paljon jahkaillut..soitin gynelle ja nyt jo odotushuoneessa :ROFLMAO:

*muoks
Määräsi kilpparitutkimuksen uudelleen koska paino ja prolaktiinitutkimuksen. Matkaan Terolut resepti ja jos ei kesäkuussa olla paksuna vielä niin tällöin clomit tms käyttöön, lapsettomuushoitoja harkitaan

Sama juttu tilaan ja sieltä. Raskauskeijun one stepin ovisliuskoista kyllä hyviä kokemuksia :)
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Äiti x X
Jehil, samaa mieltä kun Tammityttö että pc:n oikeat haamut vahvistuu kuivuessaan ja kyllä jotkut viivanpaikatkin. Pc antaa nykyään haamumaisia viivanpaikkoja, ei pelkästään valkoisia vaan sellaisia joita saattaa luulla haamuksikin. Itse saanut monen monta sellaista. Oikea haamu ei katoa kuivuessaan mutta ne viivanpaikat saattaa.
Mutta toivotaan tuota haamunaluksi, seuraava testi näyttää. Pc kun vahvistuu äkkiä. Tsempit.
 
  • Tykkää
Reactions: Mariani
Minä täällä taas kuvineni hei.. :D Mutta siis kuiva testi (juu taas piti tehä) niin tulee vissiin näinkin selvä viiva kun on kyseessä viivanpaikka...

http://aijaa.com/Zt4UTX

No mutta älkää hermostuko näistä mun nega kuvista.. :)


Toisaalta vertasin tuota tämänpäiväistä aiempaa kuivaa niin ehkä tää jälkimmäinen on vähän tummempi... (Toiveajattelua vaan... ) :)
 
Moi. Mä oon varmaan monelle vieras mutta on täällä näitä vanhoja tuttujakin. Eikä mun todella tarviis täällä pyöriä, mutta vanhana himotestaajana käyn teitä kurkkii päivittäin.

MiNalo Minusta se on vahvistunut ja lupaava viiva. Jospa se tällä kertaa lähtis suorilta tulille. Peukut sille täältä <3

JeHil Sullakin jännä tilanne!! Toivottavasti saat parhaan lopputuloksen!

Kaikille puhallan plussatuulia!

Juu, minä höpö kun olen seurannut näitä teidän keskusteluja turhista viivoista, mun oli pakko noin niinku testimielessä kahtoo mitä antaa pc ja rfsu :D. Mulla siis viisi lasta ja viimeisimmän jälkeen syksyllä laitettiin minihormonikierukka. Ollu iha ihme vekotin ja ihmeissäni sen kaa monesti. Nyt kuitenki jonku kuukauden ollut normaali kierto ja en oikeesti edes tiennyt että kierukan kaa ovuloi nii voimakkaasti jne. Nyt pitäs olla ovis ehkä tuloillaan jos jatkuu kuten pari edellistä kiertoa. Mutta anyway. Menin dippaa parit tikut (noloo). Pc:stä en saanu otettua kuvaa testiajalla mutta kuivana tossa.. Rfsu on testiajalla. Ja molemmat antaa tosiaan jotain viivanpaikkaa. Vaikka en voi olla raskaana. Tossapa testimielessä todiste noista, että on ne ärsyttäviä.

http://aijaa.com/DFFoAq

Nelli :)
 
Kyllähän minä ainakin Nelli sinut muistan ;)

Kylläpä pc reagoikin voimakkaasti jos sulla on ovis tuloillaan!!! Ihan selvä viiva tuossa kuivana olevassa, enemmänku mulla missään noissa :)

On ne siis ihme testejä :D Mutta kuten sanottu, ovat edullisia niin niiden kanssa testailu (harrastus) jatkukoon ;)

Joyzy, toi linkki ei jostain syystä toimi :(
 
Jehil, vaikuttaa kyllä pc:n viivanpaikalta mutta huomenna näyttä varman päälle. Toivotaan parasta kuitenkin (y)

Minalo, viivasi on ihan hyvä. Mullakin pc anto kolmena peräkkäisenä päivänä samanvahvuista viivaa mutta kaikki oli silti hyvin. (y)

Joyzy, onnea, plussa tuo on! :)
 
  • Tykkää
Reactions: Joyzy ja MiNalo

Yhteistyössä