Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Mä olen tehnyt noita testejä jo liian monta ja viimeisen neghuomis 7. Sitten luin netistä, että luultavasti liian aikaisin tehty testi :D Päätin että en kiusaa itseäni ja että ens keskiviikkona on ainakin varmasti sellaiset dpo:t, että pitäisi jotain näkyä jos paksuna oon :LOL::LOL:

Ihania viivoja täällä teillä
Juu kyllä dpo 7 on ihan liian aikaisin, mut noilla dpoilla (eli samoilla mitä mulla on) näkyis varmasti pc:llä jo huomisesta ekasta aamupissasta viivasta jos raskaana olet ;)
 
  • Tykkää
Reactions: papurinsessa
Näkyiskö siinä? :barefoot: Voisin kyllä kokeilla ja jos näyttää negaa niin teen seuraavan vasta torstaina jos menkat ei vieläkään ala :LOL:
Kyllä mitä luultavimmin näkyy jos jotain on ollakseen. :) Toki ilmeisesti jollain se hcg nousee tosi hitaasti, eli on tietystikin mahdollista raskaana olla vaikkei vielä mitään näkyisikään :) mutta yrittänyttä ei laiteta ;) ei sillä että yhtään yllyttäisin :D
 
  • Tykkää
Reactions: papurinsessa
Kyllä mitä luultavimmin näkyy jos jotain on ollakseen. :) Toki ilmeisesti jollain se hcg nousee tosi hitaasti, eli on tietystikin mahdollista raskaana olla vaikkei vielä mitään näkyisikään :) mutta yrittänyttä ei laiteta ;) ei sillä että yhtään yllyttäisin :D
Jeij! Eipä siitä haittakaan ole, eli taidan uskaltautua jo huomenna ekan tekemään. Mulla on niitä testejä vielä muutamat kuitenkin jäljellä :LOL::LOL:
 
  • Tykkää
Reactions: Veeruli87
Hei taas pitkästä aikaa! Edelleen yritellään. Oon koittanut loman ajaksi unohtaa koko yrittämisen, mutta nyt pakko kysyä onko teillä arvioita missä vaiheessa mulla oli ovulaatio (koska nyt on ihan erilaiset oireet kun normaalisti), eli:
15.6 kp1, menkat alkoi
27.6 kp13 rinnat kipeytyi ja venyvää limaa alapäästä, yleensä merkki ovulaatiosta
29.6 kp15 valkovuodon seassa pieni määrä verta/veriviiru, ei sotannut, eikä tunnin päästä ollut enää tullut lisää verta
5.7 kp21 taas limaa, oikein tuntui että valuu housuihin. Rintojen arkuus hävisi kokonaan?! Yleensä ovulaatiosta menkkoihin asti arat.
11.7 kp27 oikealla puolella nippaili munasarjan kohdalla pitkin päivää. Olisiko ovulaatio vasta nyt? Vai voiko kiinnittymisen aikaan tuntua myös munasarjojen kohdalla pistelyä?
16.6 kp32 menkkamaisia kipuja, mutta ei vuotoa
17.6 kp33 kohdun kohdalla tuntemuksia

Väsymystä ja pissahätää on ollut tasaisesti koko pari viikkoa, lämpöjä en ole mittaillut kuin satunnaisesti. Pari päivää sitten oli 37.1, joten ovulaatioajankohta on joka tapauksessa ollut jo, mutta milloin?
Tuo rintojen arkuuden häviäminen ihmetyttää. Yleensä tosiaan ovulaatiosta vuotoon asti aristaa ja kunnolla. Nyt oli arat vaan muutaman päivän.

Voikohan se johtua raskautumisesta? Vai onko todennäköisempää ovuloimaton kierto? Miltä kuulostaa? :)
 
Heippa. Oon lueskellu näitä teiän juttuja ja ihastellu plussia! Onnea plussanneille :love: itsellä tilanne nyt se, että nyt meneillään kp 32/28 eikä tietoakaan kuukautisista.. Testejä on pari tullu tehtyä jotka kyllä luokittelen negoiksi..:unsure: Nämä pregcheckit tein kun kk oli päivän myöhässä http://aijaa.com/ZVFpwn, tämän rfsun tein eilen aamulla johon piirtyi todella todella haalea viiva http://aijaa.com/I07SJN (en tiedä näkyykö kuvassa mitään) tässä sama testi kuivana http://aijaa.com/DjenK8 ja tänään tein nyt illalla rfsun ja selvä nega oli vaikka siihenki tunnin päästä joku viivanpaikka ilmesty.. Mitään oireita ei oikeastaan ole, kuukautisten alkamispäivänä tuli ovis tyylinen kipu joka säteili vasemmalle ja jalkaan mutta paljon laimeampana kuin normi oviskipu joka on sitä luokkaa, että hyvä jos kävelemään pääsee..eilen ja tänään tullu välillä hetkellisiä pieniä jotka kipuiluja alavatsaan jotka juuri ja juuri huomaa, mutta vuotoa ei kuulu eikä näy..ja nyt illalla yhtäkkiä maha kramppas ja vesiripuli perään.. Onko enään mitään mahiksia plussaan? (n):(
 
Viimeksi muokattu:
Tulen nyt tännekkin avautumaan vaikken ole ennen kirjoittanut. Olen tätäkin ketjua aika tarkkaa viimeaikoina selaillut ja huomannut että monilla on ollut Sofin testeissä punertavaa viivanpaikkaa. No tottakai olen jo reilu kuukausi sitten ostanut kyseisiä Sofin testejä ja kun sellaisella nyt muutama päivä sitten ensikerran testasin ja kuivuneesta testistä juuri ja juuri erotin sellaisen viivanpaikan, pistin sen sofin merkkivikaisuuden piikkiin ja tulkitsin negaksi. Päätin kuluttaa moiset kakkatestit pois pikimmiten ja olenkin testejä uittanut joka aamu jotta kehtaa parempia tilata.

Tänään sitten katselin että olempa tullut taitavaksi kun ennen töihinlähtöä pongasin viivanpaikan niin näppärästi. Töissä sitten useamman tunnin jälkeen aloin kelaamaan että olipa se muuten oikeesti hyvin näkyvissä. Tulin kotiin ja tarkastin testisarjaa (dpo 9-12) ja totesin että tämän aamuinen on (omasta mielestä) selkeästi selvemmin näkyvissä. Saisiko nyt mielipiteitä voisiko tuo nyt näyttää raskautta ihan oikeesti, tai kokemuksia onko sofin testien huijarihaamuissa ollut hirveesti eroja vahvuudessa? Olen kyllä hirmu aikaisilla päivillä testaillutkin. Olin varma että tissikivut ja muut oireilut johtuvat lähestyvistä menkoista ja elänyt muutenkin siinä uskossa ettei nyt tärpännyt.

Tänään haen pätevämmän testin jostain.. http://aijaa.com/J4NdLX <-Tuossa olis kuva ja kuvassa nuo testit dpo 9-12 joista ylin on dpo 12 ja alin 9. Mielipiteitä arvoisat kanssatestaajat?
 
Tulen nyt tännekkin avautumaan vaikken ole ennen kirjoittanut. Olen tätäkin ketjua aika tarkkaa viimeaikoina selaillut ja huomannut että monilla on ollut Sofin testeissä punertavaa viivanpaikkaa. No tottakai olen jo reilu kuukausi sitten ostanut kyseisiä Sofin testejä ja kun sellaisella nyt muutama päivä sitten ensikerran testasin ja kuivuneesta testistä juuri ja juuri erotin sellaisen viivanpaikan, pistin sen sofin merkkivikaisuuden piikkiin ja tulkitsin negaksi. Päätin kuluttaa moiset kakkatestit pois pikimmiten ja olenkin testejä uittanut joka aamu jotta kehtaa parempia tilata.

Tänään sitten katselin että olempa tullut taitavaksi kun ennen töihinlähtöä pongasin viivanpaikan niin näppärästi. Töissä sitten useamman tunnin jälkeen aloin kelaamaan että olipa se muuten oikeesti hyvin näkyvissä. Tulin kotiin ja tarkastin testisarjaa (dpo 9-12) ja totesin että tämän aamuinen on (omasta mielestä) selkeästi selvemmin näkyvissä. Saisiko nyt mielipiteitä voisiko tuo nyt näyttää raskautta ihan oikeesti, tai kokemuksia onko sofin testien huijarihaamuissa ollut hirveesti eroja vahvuudessa? Olen kyllä hirmu aikaisilla päivillä testaillutkin. Olin varma että tissikivut ja muut oireilut johtuvat lähestyvistä menkoista ja elänyt muutenkin siinä uskossa ettei nyt tärpännyt.

Tänään haen pätevämmän testin jostain.. http://aijaa.com/J4NdLX <-Tuossa olis kuva ja kuvassa nuo testit dpo 9-12 joista ylin on dpo 12 ja alin 9. Mielipiteitä arvoisat kanssatestaajat?
Onhan se mun mielestä ainakin tummentunut :)

Tässä vertailuksi mun tämän aamunen sofi dpo 12 http://aijaa.com/yVR2pz
 
Tulen nyt tännekkin avautumaan vaikken ole ennen kirjoittanut. Olen tätäkin ketjua aika tarkkaa viimeaikoina selaillut ja huomannut että monilla on ollut Sofin testeissä punertavaa viivanpaikkaa. No tottakai olen jo reilu kuukausi sitten ostanut kyseisiä Sofin testejä ja kun sellaisella nyt muutama päivä sitten ensikerran testasin ja kuivuneesta testistä juuri ja juuri erotin sellaisen viivanpaikan, pistin sen sofin merkkivikaisuuden piikkiin ja tulkitsin negaksi. Päätin kuluttaa moiset kakkatestit pois pikimmiten ja olenkin testejä uittanut joka aamu jotta kehtaa parempia tilata.

Tänään sitten katselin että olempa tullut taitavaksi kun ennen töihinlähtöä pongasin viivanpaikan niin näppärästi. Töissä sitten useamman tunnin jälkeen aloin kelaamaan että olipa se muuten oikeesti hyvin näkyvissä. Tulin kotiin ja tarkastin testisarjaa (dpo 9-12) ja totesin että tämän aamuinen on (omasta mielestä) selkeästi selvemmin näkyvissä. Saisiko nyt mielipiteitä voisiko tuo nyt näyttää raskautta ihan oikeesti, tai kokemuksia onko sofin testien huijarihaamuissa ollut hirveesti eroja vahvuudessa? Olen kyllä hirmu aikaisilla päivillä testaillutkin. Olin varma että tissikivut ja muut oireilut johtuvat lähestyvistä menkoista ja elänyt muutenkin siinä uskossa ettei nyt tärpännyt.

Tänään haen pätevämmän testin jostain.. http://aijaa.com/J4NdLX <-Tuossa olis kuva ja kuvassa nuo testit dpo 9-12 joista ylin on dpo 12 ja alin 9. Mielipiteitä arvoisat kanssatestaajat?
Oho tuli väärä linkki tohon edelliseen, tässä oikee, siis sofi tältä aamulta dpo 12

http://aijaa.com/X522qK
 
Jennipä!
Nuo taitaa yleensä olla hitaanpia näyttämään yhtään mitään.
Ylimmässä näen kyllä selvän toisenkin viivasen. Sitä mä en osaa sanoa onko siinä väriä. Mut viiva ainakin.
Haet apteekin oman tai pc:n.
Ne kyl luulis jo selkeetä viivaa näyttävän, jos .

Mun piti vasta ehkä ylihuomenna tuo viikkonäytöllinen digi pisukipossa uittaa siinä toivossa, että tulisi 3+.
2-3 sain rv 4+1. Nyt siis rv 5+0.
Uittelin ensin PC:n ja viivanen oli niin vahva. Vähön vahvempi, kun kontrolli. Olin sit et no uitetaan nyt tuo digikin.
Kaduin kyllä samantien. Ei se kuitenkaan näytä, kun 2-3...

No tässä testailut parin tunnin pissistä



 
Tein kaksikin testiä äsken ja negaa näytti :( dpo ehkä jotain 11 tms, en osaa varmaksi sanoa. Menkat nyt jo yli viikon myöhässä.. Varmaan sitten vaan jättävät välistä.. Pidän nyt täältäkin vähän taukoa, että välttäisin stressiä ja menkat alkaisi vihdoin :D testaan uudestaan vasta loppuviikosta, jos kuukautiset eivät ole alkaneet. Sen jälkeen en testaile.
 
Hei! Vanha käyttäjä palailee tänne taas kiperän paikan tullen.
Viime viikon keskiviikkona ja torstaina tuli teelusikallinen tuhruvuotoa kesken kierron, samanlainen mitä kuopuksesta tuli kiinnittymisvuotona. Keskiviikkona mukana oli veriviiruja.

Lueskelin ketjua ja huomasin että PC on antanut vahvoja viivanpaikkoja joillekin. Mahtaako tämän aamun pissasta tehty testi olla samanmoinen viivanpaikka, vai voisiko olla mahdollisesti jopa haamulainen? Toivottavasti linkki toimii.

http://aijaa.com/CawouT
 
Hei! Vanha käyttäjä palailee tänne taas kiperän paikan tullen.
Viime viikon keskiviikkona ja torstaina tuli teelusikallinen tuhruvuotoa kesken kierron, samanlainen mitä kuopuksesta tuli kiinnittymisvuotona. Keskiviikkona mukana oli veriviiruja.

Lueskelin ketjua ja huomasin että PC on antanut vahvoja viivanpaikkoja joillekin. Mahtaako tämän aamun pissasta tehty testi olla samanmoinen viivanpaikka, vai voisiko olla mahdollisesti jopa haamulainen? Toivottavasti linkki toimii.

http://aijaa.com/CawouT
Ei tuo mun mielestä ainakaan pelkkä viivanpaikka ole :)
 
Tein kaksikin testiä äsken ja negaa näytti :( dpo ehkä jotain 11 tms, en osaa varmaksi sanoa. Menkat nyt jo yli viikon myöhässä.. Varmaan sitten vaan jättävät välistä.. Pidän nyt täältäkin vähän taukoa, että välttäisin stressiä ja menkat alkaisi vihdoin :D testaan uudestaan vasta loppuviikosta, jos kuukautiset eivät ole alkaneet. Sen jälkeen en testaile.
Jos sulla siis on dpo 11 nyt. Silloinhan menkat ei ole myöhässä. Siis kun oviksesta noin 2vk yleensä menkat alkaa. Eli noin dpo 14... Oliko sulla siis myöhäinen ovulaatio?
 
Hei! Vanha käyttäjä palailee tänne taas kiperän paikan tullen.
Viime viikon keskiviikkona ja torstaina tuli teelusikallinen tuhruvuotoa kesken kierron, samanlainen mitä kuopuksesta tuli kiinnittymisvuotona. Keskiviikkona mukana oli veriviiruja.

Lueskelin ketjua ja huomasin että PC on antanut vahvoja viivanpaikkoja joillekin. Mahtaako tämän aamun pissasta tehty testi olla samanmoinen viivanpaikka, vai voisiko olla mahdollisesti jopa haamulainen? Toivottavasti linkki toimii.

http://aijaa.com/CawouT
Selvä haamu! Mikä dpo siis?
 
Ei oo tässä kierrossa paljon tarvetta himotestata, kun kierto tuntu olevan menetetty tapaus heti alusta asti. Ensin oli vaikeuksia bongata ovis, mulla oli hirveet uniongelmat ovulaation aikoihin ja lämmöt nousi jo ennen kun sain edes ovisplussaa tikkuun niin en ole varma edes millon ovis oli. Dpo:t oon laskenu tikkujen perusteella enkä lämpöjen (aina ennen mulla on ollut tosi selkee lämpökaavio). Sitten heti seuraavana päivänä oviksen jälkeen alko kauheet tissi- ja alavatsakivut, jotka on jatkunu tähän päivään asti. Kuus päivää oviksen jälkeen alko tiputtelu, joka on niin runsasta, että tarvin kuukuppia, siinä kohtaa tiesin viimeistään että ei tärpännyt nytkään. (n)

Tein nyt kuitenkin dpo9 vielä testin jostain syystä, varmaan kun heräsin neljältä ja oli tylsää :rolleyes: Selvääkin selvempi nega se tietysti oli. Yritän nyt pitää pään kylmänä ja olla testailematta enempää kun kuitenkaan mitään toivoa ei edes ole. Turhauttaa tää oma kroppa, kiva kun tiputtelee viikon putkeen ennen menkkoja, koita sit tässä tulla raskaaks. Huoh, parempaa onnea muille!(y)
 

Yhteistyössä