Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Voikohan tuohon negaan luottaa, kun 4 päivää menkat myöhässä? Päätin jo etten enää testaile, mutta mielessä että "entä jos sittenkin" ei vielä olekkaan tarpeeksi hormonia virtsassa. Netistä kun lukee juttuja, niin monella näkynyt vasta myöhempäänkin plussa. Toisaalta taas ei tee mieli tuhlata testiä, kun viimeksikin oli pari viikkoa myöhässä vain myöhäisen oviksen takia. Nyt en tässä kierrossa edes tuntenut koko ovista.

Jos ovis jää tulematta kokonaan, niin kauanko se yleensä viivästyttää menkkoja?

Huomasin tänään, että vasemmasta rinnasta tuli maitotippa puristamalla, siis pelkästään tippa, ei edes kahta tippaa.
 
Kysympä täältäkin; onko täällä joku testaillut pitempiä pätkiä ovistesteillä? Lähinnä kiinnostaisi miten paljon väriä ovistestit ovat antaneet ovisplussan jälkeisinä päivinä ja miten kauan? Itsellä meni töhliltyä ja aloitettua testailu liian myöhään ja olen saanut tummahkoa viivaa (ei plussatummaa) viimeisinä kahtena päivänä ja tänään oli ehkä hitusen vaaleampi kuin eilen. Mietin olisiko plussa ollut ennen kuin aloitin testaamaan vai olisiko ovuloimaton kierto.. Oireita ei yleensäkkään ole kuin nännien aristus ennen ja jälkeen oviksen mutta nyt ei ole sitäkään. Tummeneeko ovistestit ollenkaan ovuloimattomassa kierrossa?

Kiitos etukäteen. Oli miten oli niin tiedän piinailevani joka tapauksessa kunnes uusi kierto päättää alkaa :whistle:
Itse testasin juuri pitkän aikaa tässä kierrossa. Menkkojen jälkeen tuli reilu viikon ajan vaihtelevan haaleaa viivaa (välillä vahvempi, välillä himmeämpi, mutta ei plussatumma). Sain kontrolliviivaa vahvemman testiviivan sitten kolmena päivänä peräkkäin, kunnes se alkoi hitusen haaleta. Ja ovishan katsotaan siitä ekasta selkeästä plussasta.

Sulla varmaan ollut ovis ennen testilun aloitusta tai ehkä ovis tulossa vasta?
 
  • Tykkää
Reactions: käpykakku
Onnea rouva pii poo :love:
käpykakku mä en kyllä nää minkäänlaista viivaa, olen pahoillani :unsure:

Ovistesti alkaa plussaa näyttämään ja mahakipuja on vaikka minkälaisia, ovis siis ollut/on tänään tai huomenna (y) piinapäivät alkakoon :whistle:

Jos ette oo huomannu niin mamin testeillä on tän kuukauden -10% alennus, ihan vaan tällein mainostaa rupesin :ROFLMAO:
 
  • Tykkää
Reactions: Maria82
Millainen tuo Apteq-testi on? Antaako viivanpaikkoja herkästi tai virheellisiä haamuja?

Tuli tehtyä, dpo9, siinä on viiva mutten saa selkoa onko väriä vai ei. Ja en ole juurikaan kuullut kokemuksia millainen testi edes on.
http://aijaa.com/4tsRvV
Mä en ole kuullu Apteq-testistä juuri mitään hyvää. Herkäksi testiksi näyttää viivaa kuitenkin kai hitaasti. Tuo taitaa olla vaan viivanpaikka. Tai muuta en ainakaan näe. Luonnonvalo ilman salamaa paras kuvausvalo. Tsempit!
 
Eilen kp24/28 ja testi näyttää plussaa. Kummallisia oireita ollu niin sillä näin aikasin testasin. Eli viikkoja 3+2, kummastuttaa että miten se näin aikasin jo näyttää. katso liitettä 1014
Mikä testi sulla on tässä? Jos nyt on siis kp 24 ja ovis olis ollut vaikka 14 pvä niin onhan siinä jo aikaa mennyt välissä sen 10 pvä eli hyvin on ehtinyt kiinnittyä ja kotiutua sen verran että testi reagoi jo. Onneksi olkoon! :)
 
  • Tykkää
Reactions: Marrasmassu
^ Niin mäkin vähän luulen.. Ekan nega testin tein kaks viikkoa sitten. Sen jälkeen tuli kaks päivää vuotoa mutta raskausoireita ollut jo reilu kolme viikkoa. Tänään tehty digi epäonnistui ja täytyy huomiseen odottaa että saa uuden...

Niin ja lisäyksenä vielä, että tein tänään tosiaan kaksi noita rfsu:n testejä, juurikin tuon hämmennyksen vuoksi ja molemmissa näkyi samanlainen "viiva". Mutta kyllä tässä ajassa ainakin jo selkeä viiva pitäisi tulla eikä mitään haamuja.
 
Viimeksi muokattu:
^ Niin mäkin vähän luulen.. Ekan nega testin tein kaks viikkoa sitten. Sen jälkeen tuli kaks päivää vuotoa mutta raskausoireita ollut jo reilu kolme viikkoa. Tänään tehty digi epäonnistui ja täytyy huomiseen odottaa että saa uuden...
Vaikuttas et on jotain muuta kun ei ole testialueella toi viiva. Ei varmaan selvyyttä tuu ennenku saat uuden testin. Tsemppiä!
 
Hui apua, jospa ois vaan aikanen ovis :) Jänskättää kieltämättä ku näin aikasin plussasin ja raskausoireitaki löytyy.
Hyvinhän se minusta voi näyttää jo ihan yhestäkin vauvasta :-D jos ovis on ollut kp 14, ja pikkunen on kiinnittyt viimeistään kp 21, niin onhan siinä ehtinyt alkaa hormoonia kehittyyn! Ja oireethan voivat alkaa heti kiinnittymisen aikoihin
 
Onko joku täällä testannut ebayn halpistesteillä? Tein tänään dpo 9 ekan kerran sellasen ja tuli viivanpaikkaa, ja mietin että antaakohan ne aina sellasta :eek: En viitti ostaa mitään parempaakaan testiä vielä ainakaan. Mulla alko tiputtelukin eilen että vähän toi epäilyttää.

Edit: laitanpa nyt vielä kuvankin:
testi.jpg
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Maria82
Yuna: mulla huonoja kokemuksia noista. Antaa haamuja vaikkei raskautta ole olemassa.

Omaa napaa: vuoden yritetty ilman tulosta. Kävin s-prog verikokeessa joka oli 9.12nmol/l. Pitäis olla vähintään 25nmol/l että ovulaatio olis tapahtunut ja keltarauhanen olis hyvä. Hämmentävää koska saan kuitenkin joka kierrossa ovisplussan ja myös tässä kierrossa sain. Lämmötkin nousee oviksen jälkeen ja pysyvät koholla kunnes menkat alkaa. Huomenna gynelle...

Kismett- kp 28
 
  • Tykkää
Reactions: Yuna
Tänään 8 päivää menkat myöhässä ja herkkä testi näytti aamulla ihan puhdasta negaa. Tein vielä toisenmerkkisen testin (ei niin herkkä) ja negaa sekin. Missä menkat kuppaa..

Ei varmaan enää plussaksi muutu? Seuraavan testin teen vasta jos ovat yli 2vk myöhässä.
 

Yhteistyössä