Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Kuinka kauan yritystä jo? Sorry jos se oli tuossa jossain, 571 sivun jälkeen vähän haussa kenellä mitäkin....:ROFLMAO:

Mua kiinnostaisi ketjun lukeneena erityisesti muutaman kuulumiset (en hitto muista kaikkia nimiä enää)THERAN ja ne kenellä IHAA ja HALINALLE kuvassa :D Mandala ja joku peikko? :D Seurasin surulla ja onnella etenkin teidän menoa.
Tosiaan reilu 3v siinä meni että tähän pisteeseen päästiin. Välillä usko meinasi loppua ja joka keskenmenon jälkeen hetken luovutus. Nyt siis rv 27+1. Tyyppi potkii joka päivä.
Yhdellä munanjohtimella voi siis raskautua. :)
Käyn nyt 4:ssä ultrassa kun seuraavat kasvua ja kehitystä tuon historian takia.
Primaspan 100mg syön vieläkin loppuraskauteen saakka. On samaa ainetta kuin asperin ja disperin. Sitä muuten saa ilman reseptiä apteekista. Myös 50mg vahvuutena.
En vaan ole uskaltanut vielä äitiyspakkausta hakea kun pelkään että jos vauva menehtyykin niin kauheasti tavaraa muistuttamassa.
Käyn lueskelee täällä välillä kun tässä ketjussa tuli vietettyä aikaa kauan ja muiden jännäilyt on kivoja seurata..etenkin ne plussatikut. :) ❤

Sekä toivon näkeväni jos vielä empuska tulisi näyttää plussatikkua ❤ muutama muukin vuosia yrittänyt olisi kiva saada plussaneisiin. :)

Oikein paljon plussatuulia kaikille ja tarrasukkia pienille!
 
  • Tykkää
Reactions: Catharin ja Hipiti
Dpo7 ja kuvitellut oireet alkaa :D
Alamahaa juilii ja rintoja muka aristaa.. Saattaapi tuntemukset viitata siihen että menkat alkaa pian, toivon kyllä että luteaali ei siitä 10 enää yhtään lyhenisi.. On tämä tuskaa!
 
Juu..Eipä täälläkään raskaus näytä todennäköiseltä
Apteekin herkällä testattu puhdas nega Dpo 15 ja menkojen alkuun pari päivää.
Masentaa..Jotenkin toiveet oli korkealla..Taitaa olla syytä jättää nää raskaushaaveet nuoremmille. Vuoden yrityksellä saatiin aikaan tm raskaus. Mihinkään tutkimusrumbaan en kyllä viitsi ruveta, kuitenkin on olemassa jo kolme ihanaa lasta.
 
Olikohan mun eilisillan tuntemukset vääriä vai venyykö kierto vaan ylipitkäksi. Negaa näytti niin PC, kuin CB digi. Kp nyt 20/19-37. Viime kierto oli 36, edellinen 35. Digin pitäis kaiken järjen mukaan näyttää jo edes vilkkuvaa hymynaamaa, mutta eip, tyhjää ympyrää vaan. Viime kierrossa ovis oli kp 21. Oon nyt testaillu kp 6 alkaen.
 
Mäkin voisin tulla tänne jännäileen ku elän jokatapauksessa teidän jännäilyjä mukana taustalla :p
Plussatuulia kaikille!
Mistä te niitä vilkkuvia ovistestejä? (n)
Mulla nyt ihan perus liuskoja marketista (pc) ja viiva lähti vahvistumaan jo ihan vähän...nippailua tuntuu myös vähän ja luulen että ovis koputtelee.. :eek:
Kp taitaa olla nyt 13.
Eka kierto minipillereiden jälkeen ja niiden lopetuksesta menikin n.60pvä että alko vuoto....se oli pitkä aika odottaa :confused:
Ja nyt oon lähdössä reissuun pe ja ovis tietty just silloin...jos se nyt edes tulee.... Tossa 60pvä:n aikana en saanu liuskoihin tasapaksuja viivoja ollenkaan :(

Tsemppiä kaikille, ei lannistua :ninja:
 
  • Tykkää
Reactions: Unicorn
Inhottavaa menkkajuilintaa ollut taas päivän Viikonloppuna oikein heräsin juilintaan ja lähdin jo vessaan että nyt ne hanat aukes... Matkalla vasta tajusin että aika ole lähelläkään että oikeasti alkaisivat!
Kiusallinen kierto kun kipuilee jo nyt
 
Dpo 9 ja täällä kans menkkakipuja ollu jo 3 päivää.menkat pitäs alkaa huomenna jos sama luteaali kun viime kierrossa.. huomena pitäs testejä tulla taas nii saa tehdä sen negan vielä ennenku hanat aukee ellei aamulla heti aukee :F pessimisti täällä siis hei , mutta näilläoireilla kyllä menkat tuloillaan..

Onnea plussanneille ♡
 
  • Tykkää
Reactions: Unicorn
Heippa taas! Onnittelut kaikille! :love:

Te jotka plussanneet, niin onko ovulaation jälkeen limat jatkuneet vai loppuneet?
En käsitä, viime viikon ma ti tai ke oli ovulaatio ja siitä asti vuoto on ollut runsasta ja jatkuu vaan. Tein ovulaatio testin joka oli jo tosi paljon vaaleempi eli varmasti ovis tapahtu viime viikolla. Eikös nyt pitäs olla kuivaa sinne kuukautisiin asti! o_O
 
@jokonyt mulla ainaki on normisti ollu ennen menkkoja tod.kuivaa...eli voisko tarkottaa jotain muuta tuo liukkaus (y)

Ja whaaaaaat....?!?!? Just lorottelin kipoon ja dippasin ovis liuskan ja se meni testiajan puitteissa jopa tummemmaksi ku kontrolli viiva :eek: voiko tilanne muuttua noin nopeasti....äääääh ja mies iltavuorossa :cry: huomennako se ovis sitte on jos tikku nyt plussaa?
 
@jokonyt mulla ainaki on normisti ollu ennen menkkoja tod.kuivaa...eli voisko tarkottaa jotain muuta tuo liukkaus (y)

Ja whaaaaaat....?!?!? Just lorottelin kipoon ja dippasin ovis liuskan ja se meni testiajan puitteissa jopa tummemmaksi ku kontrolli viiva :eek: voiko tilanne muuttua noin nopeasti....äääääh ja mies iltavuorossa :cry: huomennako se ovis sitte on jos tikku nyt plussaa?
Mielestäni luin niin, että ovulaatio on juuri nyt ja oikeastaan yhdynnän olisi siis pitänyt olla jo eilen tai toissapäivänä.
 
Eep
Dpo 9 ja täällä kans menkkakipuja ollu jo 3 päivää.menkat pitäs alkaa huomenna jos sama luteaali kun viime kierrossa.. huomena pitäs testejä tulla taas nii saa tehdä sen negan vielä ennenku hanat aukee ellei aamulla heti aukee :F pessimisti täällä siis hei , mutta näilläoireilla kyllä menkat tuloillaan..

Onnea plussanneille ♡
Mulla yleensä alkaa kivut vasta vuotopäivänä mut nyt jo 4pv ennen oletettuja kk ja sitpä se plussa tuli! Jospa siis sulla kans tarkottas sitä <3

Jokonyt: mulla tuli kuivakausi HETKEKS ja pari päivää ennen plussaa alko uudellee valkkari :eek: nyt ei oikeestaan enää, eilen plussasin.
 
@jokonyt mulla ainaki on normisti ollu ennen menkkoja tod.kuivaa...eli voisko tarkottaa jotain muuta tuo liukkaus (y)

Ja whaaaaaat....?!?!? Just lorottelin kipoon ja dippasin ovis liuskan ja se meni testiajan puitteissa jopa tummemmaksi ku kontrolli viiva :eek: voiko tilanne muuttua noin nopeasti....äääääh ja mies iltavuorossa :cry: huomennako se ovis sitte on jos tikku nyt plussaa?
ovis tapahtuu 12h-36h tunnin kuluttua ovisplussasta..mulla itellä tapahtui ovis alle 24h ovisplussasta tämä siis todettu ultrassa. tänään siis olisi hyvä olla petipuuhissa. ja olisi hyvä jos 2päivää ennen ovista on oltu petipuuhissa.
 
Heippa taas! Onnittelut kaikille! :love:

Te jotka plussanneet, niin onko ovulaation jälkeen limat jatkuneet vai loppuneet?
En käsitä, viime viikon ma ti tai ke oli ovulaatio ja siitä asti vuoto on ollut runsasta ja jatkuu vaan. Tein ovulaatio testin joka oli jo tosi paljon vaaleempi eli varmasti ovis tapahtu viime viikolla. Eikös nyt pitäs olla kuivaa sinne kuukautisiin asti! o_O
Mä mietin viime kierrossa ihan samaa kun kuivaa kautta ei tullutkaa, menkat alkoi kuitenkin ihan ajallaa.. Nyt dpo7 ja sama juttu, ei kuivasta kaudesta tietoakaan..
 

Yhteistyössä