Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Voi jestas ja raskaus ei ole muka sairaus...huolesta sekoaa pää :eek:
Mulla ois nyt joko 5+5 tai 5+4 tai jotain siihen suuntaan... mutta kun silloin ku testasin digin ni se näytti 2-3vk ja luulin että ois näyttäny jo 3+ ja sen jälkeen oireetki lieventyneet vaikka pitäis vahvistua :(
joko oottelen sitä varhaisultraa tai sitte saan jostain rohkeuspuuskan ja teen vielä viikko digin..
En ole neuvolaankaan vielä soittanu :unsure: mä niin vaan toivon että joku tuolla on ja roikkuu tiukasti mukana :love:
 
Voi jestas ja raskaus ei ole muka sairaus...huolesta sekoaa pää :eek:
Mulla ois nyt joko 5+5 tai 5+4 tai jotain siihen suuntaan... mutta kun silloin ku testasin digin ni se näytti 2-3vk ja luulin että ois näyttäny jo 3+ ja sen jälkeen oireetki lieventyneet vaikka pitäis vahvistua :(
joko oottelen sitä varhaisultraa tai sitte saan jostain rohkeuspuuskan ja teen vielä viikko digin..
En ole neuvolaankaan vielä soittanu :unsure: mä niin vaan toivon että joku tuolla on ja roikkuu tiukasti mukana :love:
Tiedän huolen! Mulla on nyt 17 päivää tullut jonkilaista vuotoa :/ alakaa usko loppua.. Testiä en enää uskalla tehdä.. Täytyy nyt vaan odottaa että pääsee siihen ultraan :/
 
Mulla on aina ollut 28pv kierto, ovulaatio kp16. Tällä konstilla kaksi lasta saatu alulle, noh, nopeasti.

Nyt kp28, ei oo menkat alkanut, mutta raskastesti nega. Ovistesti oli plussa kp18 ja uudestaan kp24-25. Mystyistä. Alan siis kallistumaan siihen, että ovis on ollut tuolloin n. kp20. Tänään aamulla nega testattu, mutta nyt tosiaan voi hyvin olla myös dpo8 jolloin ei ihme että ei näy. No, täytyy maanantaina tai tiistaina testailla uudestaan, mulla on kaapissa First Response 6,5mlU/ml testi :LOL:
 
Tänään vielä hcg verestä, mä jopa pientä toivoo pien yllä kun oireet ei oo hävinny ja vuoto ollu koko ajan olematon. Ja sillon torstaina lekurissa ei ultrannu vaan katto että vuoto tulee kohdusta. Et keskiviikkona alko vuoto ja sillon illalla tuli sellai isompi hyytymä ja torstai aamuna pienempi, mutta mua häiritsee kun vuoto ei oo ees yhtä runsasta kun menkoista, pärjään pikkuhousun suojalla kun menkoista joudun käyttää isoimpia rättejä mitä löytyy ja näin ollu kyllä aikasemmissa keskenmenoissa. Perjantaina tein digin päivä pissasta, mikä näytti 1-2vk, mutta mulla jokaisesta pysyneestäkin raskaudesta hcg noussu hitaasti. Torstaina siis hcg ollu 105.
Oonko mä ihan hölmö kun piän toivoa yllä?
 
Tänään vielä hcg verestä, mä jopa pientä toivoo pien yllä kun oireet ei oo hävinny ja vuoto ollu koko ajan olematon. Ja sillon torstaina lekurissa ei ultrannu vaan katto että vuoto tulee kohdusta. Et keskiviikkona alko vuoto ja sillon illalla tuli sellai isompi hyytymä ja torstai aamuna pienempi, mutta mua häiritsee kun vuoto ei oo ees yhtä runsasta kun menkoista, pärjään pikkuhousun suojalla kun menkoista joudun käyttää isoimpia rättejä mitä löytyy ja näin ollu kyllä aikasemmissa keskenmenoissa. Perjantaina tein digin päivä pissasta, mikä näytti 1-2vk, mutta mulla jokaisesta pysyneestäkin raskaudesta hcg noussu hitaasti. Torstaina siis hcg ollu 105.
Oonko mä ihan hölmö kun piän toivoa yllä?
Mä oon vuotany niin että tänään on 18. Päivä :/ ja silti pidän toivoa yllä.. Ehkä se hcg kertoo sulle pian missä mennään :)
 
Soitin ultra ajasta, sanoivat että lähete odottaa sielä että lääkäri sen ehtii katsoa ja sen jälkeen arvio kiireellisyyden :/ sanoi että jos ei mitään kuulu niin loppu viikosta soittaa uudelleen.. Piina vaan jatkuu ja jatkuu..
 
Voi ei Hipiti :( Olisko ihan mahdottomuus käydä yksityisellä? Mä varmaan kävisin, mulla on maailman surkein kärsivällisyys enkä varmasti pystyis odottelemaan (n)

Täällä dpo9 ja aamulla testattu Early Responsella nega. Nyt loppu testitkin :D Tosi hämäävää, kun ilm. myöhemmän oviksen takia kierto venyy, joten mulla on ekaa kertaa ikinäkoskaanmillonkaan menkat nyt myöhässä siitä 28pv kierrosta, vaikka periaatteessa ei olekaan myöhässä koska ovis oli myöhässä niin on ihan normia että kiertokin sitten venyy. Silti, pää jotenkin huutaa että "menkat myöhässä, raskaana olet!!" mutta sitten otan järjen käteen ja tajuan että niinno ei se mitenkään varmaa todellakaan ole.. Mun normi luteaalivaihe on 12pv, eli perjantaiksi odottelen menkkoja..
 
Wilpuri, eikö olekin ihania ne haamun esiäitien esihistorialliset isät! Kun nekin jo saa sydämen pamppailemaan ja kuolan valumaan ja verenpaineen nousemaan :D

Josta päästään aasinsillan kautta muhun - MIKSI niitä testejä ei voi heittää heti menemään, kun ne on tehnyt ja tulkinnut? Mä heitän liuskatestit aina samantien pois, koska mua inhottaa ne "paljaat" pissatikut jossain kylppärin kaapissa, mutta noita puikkoja mulla on paha tapa säilöä. Lauantaina tehty Apteekin Ultra- puikko on täys nega edelleen, mutta eilen tehty samainen testi näyttää roskishaamujen esihistoriallista isää, eikä tässä vielä kaikki - VAALEANPUNAISENA! Ei siis viivanpaikkana, (niinkun tuo tänään aamulla tehty First Response. Siihen saa viivanpaikan näkyviin kun ottaa just oikeassa valossa kuvan ja muokkaa huolella :DDD )

Luin joskus keskustelua noista roskishaamuista - osa sanoi, että niihin voi tulla virheellinen positiivinen koska reagoivat vaikkasunmihin, ph:t muuttuu yms, mutta joku asiantuntija sinne tuli kertomaan että raskastesti reagoi vain ja ainoastaan HCG:hen, eli jos roskishaamussa on vaalenpunaista niin se kertoisi vain ja ainoastaa HCG:stä. Harmaat viivanpaikat yms testiajan jälkeen(kin) on sitten vaan ihan vaan niitä - viivanpaikkoja.
Summasummaarum, mene ja tiedä. "Odottele rauhassa pari päivää ja testaa sitten uudestaan. Äläkä kaivele vanhoja testejä testiajan jälkeen". :ROFLMAO:
 
Mie varmasti kuvittelin testissä viivaa näkeväni :whistle: alkuun oli jännät paikat mutta sit rupesi ehkä enemmänkin ärsyttämään :( tuolla herkkyydellä luulisi jo jotain kunnolla näkyvän...

En oo itse koskaan muuten kun raskaana oikeasti olleena saanut mihinkään testiin roskishaamuja! Toivotaan siis että enteilisi plussaa tuo testi sinulla :love:
 
Mulle tuli kuopuksen aikana First Responseen dpo10 semmonen läpivalaisukonetta vaativa haamu. Ajattelin kans sillon, että kyllä pitäs jo paremmin näkyä (varsinkin kun pohjilla oli esikoisen aikana dpo20 ekan kerran tehty testi, jolloin testiviiva piirtyi sekunnissa kolmekertaa vahvempana kun kontrolli..) mutta niinvaan se lähti siitä tummumaan sekin!
 
  • Tykkää
Reactions: ouzeii ja Wilpuri80

Yhteistyössä