Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

En vielä iloitse aamun haaleasta toisesta viivasta. Se tuli testiin 5 minuuttia uittamisesta. Pitää jatkaa vielä testaamista jos se tuosta vahvistuu niin sitten alan uskoon siihen.

Pitäiskö testata huomenaamuna vai parin päivän päästä vai kolmen päivän päästä? Himotestaaja en kuitenkaan pysty oleen testaamatta.
Parin päivän päästä suosittelisin testaamaan mutta itsehän testaisin jo huomenna uudestaan :whistle:
Ja rfsu testeillä se testin luku aika on 30 min!
 
Viimeksi kun kyselin, voiko testini olla plussa.. Digitesti näytti myös 1-2vk, sit alkoikin vuoto. Eli kemiallinen? Kauankohan tämä vuoto kestää.. Nyt vissii 12pv, jos oikein laskin :/
Ootko testannut vielä uudestaan? Täälläkin usealla ollut vuotoja alkuraskaudessa...
Tai sitten kyseessä ihan keskenmeno jos testi ensiksi plussa ja vuoto kuitenkin alkaa!
 
Heippa,
Nyt tarviis tulkintaan apuja.... Inssi-kierto, dpo 12 menossa.
Enpä malttanut odotella, virallinen testauspäivä vasta torstaina.
Tein testin juuri äsken, siitä lähti lepattaan toi max-lärpäke... haittaakohan se? Paljasti alta tuon viivan.... mitä ootte mieltä?
 

Attachments

Hei kaikki testaajat! Tulen teiltä kysymään apua/mielipidettä. Oletteko te availleet noita puikkotestejä? Mä en tiedä, miksi tänään aivan liian aikaisilla päivillä (dpo 7 oletettavasti) tein kotona olevan raskaustestin. Eihän siinä mitään aluksi näkynyt, mutta kun avasin tuollaisen puikon (Onestepin herkkä), niin siinä näkyi selvästi punertavaa testin reunoilla testiviivan kohdalla. Kuvaan en sitä saanut, mutta otin kuvan itse testistä kuitenkin, vaikka ei siinä mitään näkynyt. Tai itse en kyllä ainakaan itse viivassa mitään viivaa huomannut. Kuulisin mielelläni kokemuksia sekä tuosta testistä että ylipäätään noiden testien tulkinnasta avattuna.

http://aijaa.com/hQU82A
 
Heippa,
Nyt tarviis tulkintaan apuja.... Inssi-kierto, dpo 12 menossa.
Enpä malttanut odotella, virallinen testauspäivä vasta torstaina.
Tein testin juuri äsken, siitä lähti lepattaan toi max-lärpäke... haittaakohan se? Paljasti alta tuon viivan.... mitä ootte mieltä?
En itse ainakaan nää tossa toista viivaa. Itse kun tehnyt noita testejä tässä raskaudessa niin huonosti alussa näyttää mitään :/
 
Hei kaikki testaajat! Tulen teiltä kysymään apua/mielipidettä. Oletteko te availleet noita puikkotestejä? Mä en tiedä, miksi tänään aivan liian aikaisilla päivillä (dpo 7 oletettavasti) tein kotona olevan raskaustestin. Eihän siinä mitään aluksi näkynyt, mutta kun avasin tuollaisen puikon (Onestepin herkkä), niin siinä näkyi selvästi punertavaa testin reunoilla testiviivan kohdalla. Kuvaan en sitä saanut, mutta otin kuvan itse testistä kuitenkin, vaikka ei siinä mitään näkynyt. Tai itse en kyllä ainakaan itse viivassa mitään viivaa huomannut. Kuulisin mielelläni kokemuksia sekä tuosta testistä että ylipäätään noiden testien tulkinnasta avattuna.

http://aijaa.com/hQU82A
En oo itse tehnyt koskaan kyseistä testiä, mut ihan ku jotain näkyis? Eiku uutta testiä kehiin (y)
 
  • Tykkää
Reactions: ajatuksissa
Hei kaikki testaajat! Tulen teiltä kysymään apua/mielipidettä. Oletteko te availleet noita puikkotestejä? Mä en tiedä, miksi tänään aivan liian aikaisilla päivillä (dpo 7 oletettavasti) tein kotona olevan raskaustestin. Eihän siinä mitään aluksi näkynyt, mutta kun avasin tuollaisen puikon (Onestepin herkkä), niin siinä näkyi selvästi punertavaa testin reunoilla testiviivan kohdalla. Kuvaan en sitä saanut, mutta otin kuvan itse testistä kuitenkin, vaikka ei siinä mitään näkynyt. Tai itse en kyllä ainakaan itse viivassa mitään viivaa huomannut. Kuulisin mielelläni kokemuksia sekä tuosta testistä että ylipäätään noiden testien tulkinnasta avattuna.

http://aijaa.com/hQU82A
Haamuhan siinä näyttäisi olevan ❤
 
  • Tykkää
Reactions: ajatuksissa
Heippa,
Nyt tarviis tulkintaan apuja.... Inssi-kierto, dpo 12 menossa.
Enpä malttanut odotella, virallinen testauspäivä vasta torstaina.
Tein testin juuri äsken, siitä lähti lepattaan toi max-lärpäke... haittaakohan se? Paljasti alta tuon viivan.... mitä ootte mieltä?
Mä en valitettavasti nää yhtään mitään:( ja tuon lärpäkkeen alla oleva vaaleanpunainen leveä kohta ei tarkoita mitään. Se on vaan se kohta josta väri liukuu testiviivalle jos on raskaana, testaisin uudestaan jollain muulla testillä,vaikka pregcheckillä.(y)
 
Viimeksi muokattu:
http://aijaa.com/57QHIV

Voiku tää oliskin raskaustesti mutta ei. :-(
Mutta mällätään ajatuksella niin kauan kun täti tulee kylään.(ja rääkätään itseä)
Aamuinen raskaustesti (one step? joku tollanen) nega!!

Päivällä kun raskaustestit loppu niin tein ovistestin josta kuva no siihen tuli haaleampi viiva mutta eikös jos ovistesti raskautta näytä ni pitäs olla tumma tai tummenpi tuo toinenki viiva??(ovis ny ei pitäs olla tulossa kun menkkoja vasta ootan.

Dpo 11 25/24?
Sen verran kyllä ollut menkkakipuja para aikaa vihloo järkyttävästi et tulis sit et pääsis tästä piinasta taas tällä erää.

Mitäs onko muilla ollut noita raskauskeijulta tilattuja one step raskaustestejä ??onko ollut hyviä? Mun kokemus niistä kun ei oo kun negaa negan perään.Ei edes haamua.Mut2pv maha kipuillut et kai se täti siä jo nurkilla on.
 
http://aijaa.com/57QHIV

Voiku tää oliskin raskaustesti mutta ei. :-(
Mutta mällätään ajatuksella niin kauan kun täti tulee kylään.(ja rääkätään itseä)
Aamuinen raskaustesti (one step? joku tollanen) nega!!

Päivällä kun raskaustestit loppu niin tein ovistestin josta kuva no siihen tuli haaleampi viiva mutta eikös jos ovistesti raskautta näytä ni pitäs olla tumma tai tummenpi tuo toinenki viiva??(ovis ny ei pitäs olla tulossa kun menkkoja vasta ootan.

Dpo 11 25/24?
Sen verran kyllä ollut menkkakipuja para aikaa vihloo järkyttävästi et tulis sit et pääsis tästä piinasta taas tällä erää.

Mitäs onko muilla ollut noita raskauskeijulta tilattuja one step raskaustestejä ??onko ollut hyviä? Mun kokemus niistä kun ei oo kun negaa negan perään.Ei edes haamua.Mut2pv maha kipuillut et kai se täti siä jo nurkilla on.
Rkeijun one step liuskat on aivan susia nykyää! Niihin ei tuu mitään vaikka epåherkissä kunnon viivat. Suosittelen testaan muilla testeillä :)
 
Raskauskeijulta mäkin noi omani tilasin... ohjeissa oli vielä, että testi pitäis tehdä max. 30 •C virtsasta. Tein suoraan, eli siis ruumiinlämpö oli lämpötila. Olen niin maani myynyt jälleen kerran, toka inseminaatio takana, yritystä yli kolme vuotta takana. Vuotoa ei vielä ole, huomenna virallinen testipäivä. Pakko vaan jotenki taas raapia itsensä kasaan vaikka tekisi mieli hautautua vaan himaan ja kirota koko muu maailma. Sorry tää floodaus, kamala olla.
 
Raskauskeijulta mäkin noi omani tilasin... ohjeissa oli vielä, että testi pitäis tehdä max. 30 •C virtsasta. Tein suoraan, eli siis ruumiinlämpö oli lämpötila. Olen niin maani myynyt jälleen kerran, toka inseminaatio takana, yritystä yli kolme vuotta takana. Vuotoa ei vielä ole, huomenna virallinen testipäivä. Pakko vaan jotenki taas raapia itsensä kasaan vaikka tekisi mieli hautautua vaan himaan ja kirota koko muu maailma. Sorry tää floodaus, kamala olla.
:( Toivotaan, että saat vielä plussan!
 
Viimeksi kun kyselin, voiko testini olla plussa.. Digitesti näytti myös 1-2vk, sit alkoikin vuoto. Eli kemiallinen? Kauankohan tämä vuoto kestää.. Nyt vissii 12pv, jos oikein laskin :/
Mulla alko vuoto viikko plussan jälkeen.. Nyt vuotanut reilu 4viikkoa, välillä enemmän ja välillä vähemmän. Raskaana kuitenkin vielä ollaan :) suna testailisin vielä kyllä..
 
@Illacrimo Harmittaa sun puolesta, toivon todella että sulla tärppäisi vihdoinkin. Pidän peukut pystyssä(y)

Omanapa:
Huomenna Dpo 11, Tänään mies kävi ostamassa pregcheckit kaupasta ja tekis mieli testata heti nyt,mutta ehkä kuitenkin vasta huomenna aamulla. Jännittää ihan hitosti! :sick:
Tissit on kipeet, vasemmalle puolelle mahaan nipistelee oudosti, itkettää, nälättää ja ärsyttää kaikki:devil:
 
@Illacrimo Harmittaa sun puolesta, toivon todella että sulla tärppäisi vihdoinkin. Pidän peukut pystyssä(y)

Omanapa:
Huomenna Dpo 11, Tänään mies kävi ostamassa pregcheckit kaupasta ja tekis mieli testata heti nyt,mutta ehkä kuitenkin vasta huomenna aamulla. Jännittää ihan hitosti! :sick:
Tissit on kipeet, vasemmalle puolelle mahaan nipistelee oudosti, itkettää, nälättää ja ärsyttää kaikki:devil:
Huomenna sit kuvaa testistä! :p
 
  • Tykkää
Reactions: Sofia90
On tää ihmisen mieli kummallinen. Niin puhdas nega kun vaan voi olla.
Nyt taas välikerto ja kohti uutta inssiä. Se onkin sitten viimeinen, josta lähdetään kohti IVF-jonoa.
Tsemppiä kaikille , toivon todella että ensi vuosi olisi meille jokaiselle onnekkaampi.
 
Aloin oikein aamutuimaan räknään kalenteria ja laskeen kiertoani pillereiden jälkeen. kappas se on ollut säännöllinen tähän mennessä. Menkat alkaneet 17.10, 10.11 ja 4.12 eli kaikissa 25päivän kierto
Tolla kaavalla olis siis pitänyt alkaa eilen 28.12 eli tänään 26/25
Dpo 12 ja negaa näytti. Käyn tänään hakeen apteekin oman se on näyttänyt aina mulle oikein eikä sit tarvi räknäillä liuskojen kanssa.
Menkkamaista jomotusta olkut ma asti ja para aikaa kipuilee vasempaan kylkeen. Luulen kyl et oon nyt ressannut yhtä kelan päätöstä paljon,jouluressi ja uudeksvuodeks luvassa jotain ihanaa mun elämässäni joka kyllä myös ressannut.Että yli ressaantunut ämmä ni voi menkat nyt sen takia vähän temppuilla. Ja tietty ku ootan sitä raskaustumistakin niin paljon ja ressaa sitäkin.
 
@Illacrimo Harmittaa sun puolesta, toivon todella että sulla tärppäisi vihdoinkin. Pidän peukut pystyssä(y)

Omanapa:
Huomenna Dpo 11, Tänään mies kävi ostamassa pregcheckit kaupasta ja tekis mieli testata heti nyt,mutta ehkä kuitenkin vasta huomenna aamulla. Jännittää ihan hitosti! :sick:
Tissit on kipeet, vasemmalle puolelle mahaan nipistelee oudosti, itkettää, nälättää ja ärsyttää kaikki:devil:
Joko on testattu :whistle:
 
  • Tykkää
Reactions: nuppu73

Yhteistyössä