Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Niin, testasinhan minä torstaiaamuna, tyylipuhtaan negan. Mutta hyvin mä lämpöjen mukaan laskin oviksen, kun kierto jäi 34 pvään ja nyt kp2.
Mä taidan mennä kuumemittarikauppaan ja ostaa ihan oman mittarin. Mä kun olen tähän asti mitannu aamulämmöt vaan kainalosta. En oo viittiny kaikkien kainaloon tuikkimaa mittaria laittaa kielen alle. :LOL::sick: Ja kun koulukin alkaa maanantaina, niin päivät säännöllistyy ja tulee mitattua lämmöt samaan aikaan joka aamu.
 
Heippa!
Pakko kirjottaa tänne. Marraskuussa kapseli poistettu ja siitä melkein samantien alko menkat ja sen jälkeen yhet normi menkat tullu. Tänään kp 26/26 ja yk2 jos edelliseen kiertoon luottaminen. Perjantaina tein 2 rfsu testiä joissa haamu, eilen apteekin omassa haamu ja clearblue plusssassa selvä plussa, tänään vielä tein clearblue plus testin ja siinä selvä plussa, mutta rfsun testissä viiva edelleen haalea viiva. Uskaltaako luottaa? Onko muut tehny noita rfsun liuskatestejä ja miten nopeeta viivat tummunu?
Meillä kolmas lapsi olisi tarkoitus saada :) raskausoireita ei juurikaan ole ja sekin vähän ihmetyttää. Illalla nukkumaan mennessä vihlas muutaman kerran aika kovastikin tai ihanku jollain puikolla ois joku työnnelly, kipu tuntu kohdussa ja alamahassa.
 
Zeetah Tosi tumma kuva. Mutta näen haalean toisen viivan silti. Väristä en voi sanoa, koska niin tumma kuva. Mutta minä en noihin ole saanut edes roskishaamuja tai viivanpaikkoja kuivuessaan. (Joku aika sit ne pari levahtanutta "viivaa" oli, täällä kyselin niistä, mutta ei ollut kyare tosiaan muusta kuin värin levahtamisesta). Jatka vaa testailua, jospa se siitä vahvistuu viivaaseks :)
 
  • Tykkää
Reactions: Zeetah
Juu kp25/29 menossa..ovistestejä huvikseen uitellu kun ei muutakaan ollu..Vähän haaleampaa viivaa kun kontrolliviiva. Juu tiiän ei se mitään meinaa. Huomenna aattelin testata herkällä raskaustestillä. Rinnat kipeet. .Mies eilen tuumas et rinnat on kasvanut . Mut menkoja edeltäviä jomotuksia alaselässä ja ajoittain vatsalla. . Tuskin on tärpännyt. .Aina voi toivoa
 
Heippa!
Pakko kirjottaa tänne. Marraskuussa kapseli poistettu ja siitä melkein samantien alko menkat ja sen jälkeen yhet normi menkat tullu. Tänään kp 26/26 ja yk2 jos edelliseen kiertoon luottaminen. Perjantaina tein 2 rfsu testiä joissa haamu, eilen apteekin omassa haamu ja clearblue plusssassa selvä plussa, tänään vielä tein clearblue plus testin ja siinä selvä plussa, mutta rfsun testissä viiva edelleen haalea viiva. Uskaltaako luottaa? Onko muut tehny noita rfsun liuskatestejä ja miten nopeeta viivat tummunu?
Meillä kolmas lapsi olisi tarkoitus saada :) raskausoireita ei juurikaan ole ja sekin vähän ihmetyttää. Illalla nukkumaan mennessä vihlas muutaman kerran aika kovastikin tai ihanku jollain puikolla ois joku työnnelly, kipu tuntu kohdussa ja alamahassa.
Mulla mun miälestä tummi aika hitaasti! Ja kesti kauan ennen kun sain tasavahvat viivat..
 
Tänään testattu aika selkeä haamu dpo11 mutta en vielä uskalla hirveästi iloita, jos vaikka nään harhoja tms. Voisko olla niin suuri onni että saatas kolmas syyskuinen. Meillähän esikoinen saatu IVF:llä ja kakkonen luomuna ja toivottavasti en nyt nään harhoja ja saataisin kolmaskin lapsi. Uutta testiä huomenna. Yk 5 nyt ja tämä kierto ois muuten nyt pidempi jos menkat alkaa kun ovis tuli vasta kp20
 
  • Tykkää
Reactions: Zeetah

Yhteistyössä