Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Hmm, no mä kyllä saan viivanpaikan ihan mihin vaan testiin. Ts jokaikisessä testissä mihin oon kuuden vuoden aikana pissinyt (ja niitä on PALJON! :whistle::ROFLMAO:) on viivanpaikka näkynyt kun tietyssä valossa katselee. On siis selkeästi väritön paikka viivalle. Mutta tuo kyllä näkyy nyt ihan tässä pimeässä sohvallakin. Getting interesting! (n)
 
haha, @Kinder_Kitty anteeks. Luin uudestaan vastaukseni ja se kuulosti typerältä ja tylyltä :rolleyes: Ei ollut tarkoitus!
Tuo on tosiaan tumma/todella selkeesti erottuva ja yhtä paksu kun kontrolliviiva. Luin joskus aiemmin cb:n testeistä, että antaa useastikin sellaista ohuempaa, mutta kuitenkin selkeää viivanpaikkaa, mutta sellanen tuo ei ole (n) No, toivottavasti on aamulla selkeempi tai kokonaan poissa!
 
Hei kaikki Himotestaajat :D jonkin aikaa teitä jo taustalla seuranneena, päätin itsekin lähteä mukaan.
Täällä tuntuu olevan todella ammattitaitoista porukkaa, niin jospa saisin mieltäni askarruttavaan kysymykseen vastauksen.
Meillä on ensimmäinen lapsi toiveissa ja nyt olisi Yk 4 menossa.
Ensimmäistä kertaa testasin tässä kierrossa ovista. Ostin suoraan CB:n digitestejä kun koin kovin hankalana ajatuksen viivojen tulkitsemisesta. Kierto minulla on 25-28vrk. Aloitin testaamaan ohjeen mukaan Kp 7:nä. Kp10 sain ensimmäisen vilkkuvan hymynaaman. Naama jatkoi vilkkumista Kp11,12,13, kunnes se Kp14 pysähtyi. Minua jäi nyt mietityttämään että miksi se vilkkui noin monta päivää, tapahtuiko ovista ylipäänsä ollenkaan?
Toivottavasti joku osaisi selventää minulle tätä kun olen itse vielä aika "vihreä" näissä puuhissa.
Tsemppiä myöskin kaikille testauksiin(y), monella on jännätpäivät menossa!
 
@Kukkavoi sulla siis on kahden hormonin testi. Vilkkunaama tarkoittaa, että ovulaatio on lähestymässä, siis hormonitasot nousussa. Pysyvä naama tarkoittaa, että on saavutettu LH-huippu, siis ovulaatio tapahtuu pian. Sen pysyvän naaman saavutettuaan ei testi enää toimi. Ja kahden hormonin testi on toimiva vain jos se aloitetaan riittävä aika ennen ovulaatiota, jotta se testi tietää mikä on hormonien perustaso. Täällä enemmän: http://fi.clearblue.com/ovulaatiotestit/kahden-hormonin-tasot-digital
En tunnustaudu himotestaajaksi niinkään mutta itselläni on ollut tuo kahden hormonin testi myöskin käytössä.
 
@Kukkavoi sulla siis on kahden hormonin testi. Vilkkunaama tarkoittaa, että ovulaatio on lähestymässä, siis hormonitasot nousussa. Pysyvä naama tarkoittaa, että on saavutettu LH-huippu, siis ovulaatio tapahtuu pian. Sen pysyvän naaman saavutettuaan ei testi enää toimi. Ja kahden hormonin testi on toimiva vain jos se aloitetaan riittävä aika ennen ovulaatiota, jotta se testi tietää mikä on hormonien perustaso. Täällä enemmän: http://fi.clearblue.com/ovulaatiotestit/kahden-hormonin-tasot-digital
En tunnustaudu himotestaajaksi niinkään mutta itselläni on ollut tuo kahden hormonin testi myöskin käytössä.

Kyse juurikin tuosta kahden hormoonin testistä. Lähinnä ihmettelin kun hymynaama vilkkui neljä päivää että onko se normaalia? Eli nyt periaatteessa näytti neljä korkean hedelmällisyyden päivää ja kaksi hedelmällistä päivää.
 
Ovulaatiotesteistä... Tein huvikseen ovistestin, sain tälläisen viivan joka kuvassa.. Olin laskevinani, jotta ovis tulossa vasta reilu viikon päästä. Mietin, lähteeköhän tuo tuosta tummumaan parin pv sisään, vai tuleeko tälläisiä viivoja aina? Eli tuhlaanko testejä vaan, jos jatkan nyt testailua..
 

Attachments

20170130_160311.jpg Mul on menossa nyt kp 25/27-32 ja mä tein tunnin päiväpissasta rfsu:n raskaustestin. Tiedän et olis pitänyt aamupissasta tehdä mut ei ollut silloin testejä. Hain vasta äskön. Ja testissä olis taas haalean haalea toinen viiva. En tiedä sainko kuvaan. Mies on varmaan huomen aamulla täällä niin en kyl kehtaa varmaan testata. Tai pitäiskö ihan pokkana? :)

Mul on rinnat ihan sairaan kipeet. Ei kyl aikaisemmin ole ollut ihan näin kipeet. :) ovulaatiosta ei ole mitään hajua. Eli en tiedä mitkä dpo t on menossa.
 
Käskystä @Marsa81 :LOL:
Peitto heilunu nyt kolme päivää putkeen (ja toivottavasti vielä jatkuu), miehestäkin huomaa, että ilmoitus oviksesta aiheuttaa vipinää ;)

@Zeetah , mä jatkan testailua vielä jokusen päivän, katotaan miltä näyttää. Mitenkä sun viiva, onko vahvistunut?

Mutta joo, tuosta testistä.. Oon aiemmin testannu OneStepillä ja saanu semmosta hailuraa ettei tosikaan. Mutta nyt eka testi PC:llä antoi tämmösen?! Koska tosiaan ekaa kertaa saan kunnon viivoja aikaseks, niin tuli mieleen, että reagoiko ovistesti muuhun kuin LH:n nousuun?
 
Käskystä @Marsa81 :LOL:
Peitto heilunu nyt kolme päivää putkeen (ja toivottavasti vielä jatkuu), miehestäkin huomaa, että ilmoitus oviksesta aiheuttaa vipinää ;)

@Zeetah , mä jatkan testailua vielä jokusen päivän, katotaan miltä näyttää. Mitenkä sun viiva, onko vahvistunut?

Mutta joo, tuosta testistä.. Oon aiemmin testannu OneStepillä ja saanu semmosta hailuraa ettei tosikaan. Mutta nyt eka testi PC:llä antoi tämmösen?! Koska tosiaan ekaa kertaa saan kunnon viivoja aikaseks, niin tuli mieleen, että reagoiko ovistesti muuhun kuin LH:n nousuun?
Saatto olla hiukan vahvistunut, mutta ei huomattavasti :/
 
Se kp9 tais olla mun hetki, tässä tän aamuset. Testasin huvikseen myös RFSU:lla ja OneStepillä, kun niitä kaapissa oli. Tässä tulos:
IMG_1532.jpg
Ylimpänä PC, keskellä OneStep ja alimpana RFSU. Mutta kaikilla kai nämä reagoivat vähän eri tavoin?!
 
Se kp9 tais olla mun hetki, tässä tän aamuset. Testasin huvikseen myös RFSU:lla ja OneStepillä, kun niitä kaapissa oli. Tässä tulos:
katso liitettä 1549
Ylimpänä PC, keskellä OneStep ja alimpana RFSU. Mutta kaikilla kai nämä reagoivat vähän eri tavoin?!
Mulla oli lähes aina, kun ovista tikutin, että viiva tummui noilla kp:lla lähes tasavahvaksi, mutta ei ihan plussaksi, ja sit haalistuikin, kunnes se ovisplussa tuli kp14-15. Jos et ihan varma ole olojen puolesta, onko mennyt jo ja oliko tuo kp9 plussa, jatka testailua vielä :). Ja muistelisin, että pc:n ovistesti on herkempi ainakin kuin tuo rfsu. Näytti mulla tummempaa viivaa läpi kierron verraten muihin.
 
  • Tykkää
Reactions: ToukkaHaave87

Yhteistyössä