Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Taidanpa vaan suosiolla odotella menkkoja huomiseks..mää oon niin väsynyt tähän ainaiseen negoihin ja menkkoihin.. r-testissä siis vain väritön viivanpaikka..ja ovistesti ei ollut ihan plussa mutta ei kaukana..mulla muutenkin tuntuu tulevan päiväpisusta tummempaa viivaa o-testeihin.. mutta on se hienoo kun keho antaa näitä "raskausoireita" jotka ei sitten merkkaa yhtään mitään vaan ilmeisesti johtuu vaan keltarauhashormonin vaikutuksesta... nyt on dpo13 ja kyllä siinä r-testissä ois jotain pitänyt jo näkyä..mä en enää huomenna testaa.. mää en halua tämmöstä pelleilyä et keho antaa oireita ja ne ei meinaa mitään..no onneks päästään kohta sinne lapsettomuuspolille jatkaan hoitoja. ja saadaan apuja..
 
Mulla tuli tällanen haamuviiva about 10-15min kuluttua. Ihan heti en ollut varma näkyykö muuta kuin kontrolliviiva. Ei uskalla vielä innostua asiasta. Raskausoireita ei oikein ole muutoin kuin menkat 3 päivää myöhässä ja maidontuotanto heikentynyt (imetän siis esikkoa vielä).. Mitäs mieltä täällä ollaan? Kuinka monen päivän päästä pitäisi näkyä selkeä positiivinen mikäli se sellainen on?
 

Attachments

Mulla tuli tällanen haamuviiva about 10-15min kuluttua. Ihan heti en ollut varma näkyykö muuta kuin kontrolliviiva. Ei uskalla vielä innostua asiasta. Raskausoireita ei oikein ole muutoin kuin menkat 3 päivää myöhässä ja maidontuotanto heikentynyt (imetän siis esikkoa vielä).. Mitäs mieltä täällä ollaan? Kuinka monen päivän päästä pitäisi näkyä selkeä positiivinen mikäli se sellainen on?
Mulla tuolla samalla testillä näkyi 3 pv ennen kuukautisia :) esikoista imetin kans päivinöin, eikä oireita ollut.
 
Mulla tuli tällanen haamuviiva about 10-15min kuluttua. Ihan heti en ollut varma näkyykö muuta kuin kontrolliviiva. Ei uskalla vielä innostua asiasta. Raskausoireita ei oikein ole muutoin kuin menkat 3 päivää myöhässä ja maidontuotanto heikentynyt (imetän siis esikkoa vielä).. Mitäs mieltä täällä ollaan? Kuinka monen päivän päästä pitäisi näkyä selkeä positiivinen mikäli se sellainen on?
eihän tuo enää mikään haamuviiva ole vaan selkeä plussa! onnea!
 
Mikä sulla tilanne??
Meillä ku samanlaisia "viivoja" nuihin tullut, ja ite jo luopunu toivosta hetkeksi
Toisen tein varsin samankaltaisella "ehkä jotain vahvoilla viivalaseilla" tuloksella eilen, tänään en oo testannut edes kun vähän meni toivo näiden kanssa. Menkat yli viikon myöhässä, mutta oviksesta ei oo tietoa ja edellinen kierto päätty kiinnittymisyritykseen ni se ehkä sotkee nyt tätä kiertoa sit vaan..
 
Kävin kylppärissä, ja viivahan oli tummentunut entisestään. Eka kuva otettu 5 min testistä. Tämä uudempi 10 minuutin kohdalla. Sofin ohjeissa lukee, että testin valmistuminen kestää juuri 10 minsaa.

Pitäisiköhän se r-testi tehdä sittenkin jo huomenna?
Oletko aiemmissa kierrossa testannut ovistestillä? Näyttää kyllä niin hyvälle tuo viiva että melkein voisin laittaa pääni pantiksi että raskaustesti antaa viivan myös ❤❤
 
Mulla on nyt kp 21/28 ja dpo ehkä 7 tai 8. Malttamattomana tein tänään r testin vaan eihän se mitään vielä näytä. :| ihmeellistä veristä limaa tullut nyt kolmena edellisissä kierroissa juurikin ovulaatiosta noin viikko. Mistähän mahtaa johtua :/
 
Mulla tuli tällanen haamuviiva about 10-15min kuluttua. Ihan heti en ollut varma näkyykö muuta kuin kontrolliviiva. Ei uskalla vielä innostua asiasta. Raskausoireita ei oikein ole muutoin kuin menkat 3 päivää myöhässä ja maidontuotanto heikentynyt (imetän siis esikkoa vielä).. Mitäs mieltä täällä ollaan? Kuinka monen päivän päästä pitäisi näkyä selkeä positiivinen mikäli se sellainen on?
Josko sitä malttais vaikka sunnuntaihin oottaa että uusii
Luulempa et toisella testillä olis aika tasavahvat viivat jo
 

Attachments

Heippa vaan kaikille, sivusta seurannut oon tekijän piinaavia hetkiä ja kysyisinkin miten minni n tilanne? Entä Stella teitkö tänään r testiä :)
Onneksi mulla ei ole kotona r-testejä, joten en ole sortunut :) Tutkin kalenteria, ja mulla näyttäisi olleen pillerittömissä kierroissa luteaalivaihe 12-14 päivää. Nyt on dpo13, eli teen kyllä testin viimeistään alkuviikosta.

Eilen ja tänään on tuntunut välillä menkkakipumaista jomotusta alavatsalla ja reisissä.
 
Miten ja miksi ja mitä noi ovistestit siis voivat kertoa loppukierrosta tehtynä? Ja mistä te noita testejä ostatte? Entä käytättekö te niitä jotain eritysherkkiä raskaustestejä, ja jos käytätte niin kuinka aikaisin?

Mä tässä mietin onko jotain testiä joka kertoisi mitä kropassa tapahtuu.. Normaalit oletetut ovisoireet ovat tässä kierrossa puuttuneet kokonaan, eilen alkoi oireet joita ei ole aiemmin ollu mut epäilen olevani vähän liian optimistinen jos laittaisin ne raskauden piikkiin.. Nyt on vasta kp 14/~25, mietityttää kun en ole koskaan ovista testillä testannut, että jos en olekaan aiemmin oikeasti ovuloinut ja nää onkin ne "oikeat" oireet..!
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä