Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Tammityttö <3

Theran Ihan kuin siin jotain näkyis... Miehesi ei selvästikkään tunne sua :D :D :D

).( Jännittää niin vietävästi ja pelottaa niin kamalasti ettei tosikaan se nla lääkäri tänään :p
Kuitenkin sanoo, että turha luulo saada ikinä muksua.
 
Kiitos hyvät naiset. :love:

sweeny pidetään peukkuja että on hoidettavissa oleva *halaus*

mä jotenkin pahoin pelkään että jos ja kun ne menkat alkaa niin just pahimmat päivät on lauantaina ja sunnuntaina kun pitäis mennä pikku reissuun.. :mad:
 
Theran Tuli foolihapot, ja primolut kuuri ja antibiootit ja jäi vielä äitipolin lääkärin mielipidettä odottamaan, että aloitetaanko terot myös. Myös läjä erinäisiä verikokeita eli labraan pitäis marssia joku aamu.
Mulla kun on tosiaan kilpirauhasen vajaatoimita sekä hyytymistekijöissä jotain häikkää koska jalassa ollut laaja veritulppa sekä keuhkoveritulppa niin sekin saattaa kuulema tehdä tepposiaan ja sitä varten kai sitten pitää jos plussaan vielä joskus niin aloittaa heti lääkitys myös.
Eli eiköhän se tästä...ehkä :)
Ihan hyvä mieli jäi kaiken kaikiaan.

Jospa sulla ei ne menkat alkaisi...minä tässä just laskeskelen että meidän piti myös ens viikolla taas lähteä reissuun, mut toi primolut kuuri just sopivasti loppuu ja alkaa ne vuodot sitten ni daa...ei taideta lähteä :p
 
  • Tykkää
Reactions: Theran
Oon aktiivisesti lukenut teidän kuulumisia, vaikka en oo itse ehtinyt kirjottelemaan. Mutta nyt on pakko purkaa... mulla dpo 11 ja kp 25, ruskea tuhruvuoto on alkanut, menkat olisi siis etuajassa, mutta kirkas vuoto ja kivut puuttuu. Jännittää.
 
Tammityttö pahoittelut ja jaksamisia.

pisamapeikko pahoittelut

unna
onnea edelleen.

tsemppiä piinailijoille ja pahoittelut uuteen kiertoon joutuneet.


Kyssäri noista Ebayn testeistä.
mitkä ovat yleisimmät testit joita tilailette?
vai onko se vain niin että mikä on halvin niin niistä?
testiostoksilla meinaan olen :whistle:

nyt oon totaaliset vippaskonstit ottanut käyttöön hommasin meinaan macaa ja kokeilen geleitäkin uudelleen.
sekä "treffailua" päivittäin. Ainakin oviksen aikaan ellei sitten oteta pidemmän kaavan mukaan joka päivä :whistle::cool:;):D


katsotaan miten ämmän käy tuleeko tulosta :giggle::LOL:
 
Viimeksi muokattu:
Tammityttö pahoittelut ja jaksamisia.

pisamapeikko pahoittelut

unna
onnea edelleen.

tsemppiä piinailijoille ja pahoittelut uuteen kiertoon joutuneet.


Kyssäri noista Ebayn testeistä.
mitkä ovat yleisimmät testit joita tilailette?
vai onko se vain niin että mikä on halvin niin niistä?
testiostoksilla meinaan olen :whistle:

nyt oon totaaliset vippaskonstit ottanut käyttöön hommasin meinaan macaa ja kokeilen geleitäkin uudelleen.
sekä "treffailua" päivittäin. Ainakin oviksen aikaan ellei sitten oteta pidemmän kaavan mukaan joka päivä :whistle::cool:;):D


katsotaan miten ämmän käy tuleeko tulosta :giggle::LOL:
Kiitos :)
Ja mä oon ostanu semmosen paketin missä samassa ovis ja raskaustestit en halvimpia mut tosi edullisia kuitenkin lh ovulation test semmoinen missä vaaleenpunasella lukee tuo teksti ni totesin hyviksi ainakin!

Mä tosiaan suosittelen geleetä pikaista tärppi onnea :) muille myöskin!! :)
 
Theran Tuli foolihapot, ja primolut kuuri ja antibiootit ja jäi vielä äitipolin lääkärin mielipidettä odottamaan, että aloitetaanko terot myös. Myös läjä erinäisiä verikokeita eli labraan pitäis marssia joku aamu.
Mulla kun on tosiaan kilpirauhasen vajaatoimita sekä hyytymistekijöissä jotain häikkää koska jalassa ollut laaja veritulppa sekä keuhkoveritulppa niin sekin saattaa kuulema tehdä tepposiaan ja sitä varten kai sitten pitää jos plussaan vielä joskus niin aloittaa heti lääkitys myös.
Eli eiköhän se tästä...ehkä :)
Ihan hyvä mieli jäi kaiken kaikiaan.

Jospa sulla ei ne menkat alkaisi...minä tässä just laskeskelen että meidän piti myös ens viikolla taas lähteä reissuun, mut toi primolut kuuri just sopivasti loppuu ja alkaa ne vuodot sitten ni daa...ei taideta lähteä :p
Hyvä et saat asioihin selvyyttä ja tutkitaan(y)
 
  • Tykkää
Reactions: Sweeny
Te jotka noita geleeitä syötte niin otatteko esim mamma vitamiineja samaan aikaan vai tartteeko ottaa? :D

Mulla on niin sellanen olo että tästä kierrosta ei tärppää. Jos ovis on nyt ollut su-ma niin peitto heilui ke iltana ja ma iltana. Olin oviksen aatellu jo menneen viikko sitten. Harmittaa... :(
 
Pisamapeikolle halaus ja jaksamista. Muutenkin raskas tilanne, ja nyt vielä miettiminen, että kuinka kaikki menee...

Jännittää teidän piinailijoiden puolesta, ainakin theran ja melinda.... Jospa nähtäis tänään viivoja, muutemkin kuin viivalasit päässä.

Onko teidän kaupungeissanne greippimehua saatavilla. Viisi vuotta sitten join valion greippimehua, ja nyt etsin sitä ympäri kaupunkia, mutta ilmeisesti sen teko on lopetettu tai tänne ei sitä tilata. Muutakaan greippimehua ei löytynyt kuin verigreippi tai sitten se rybb&deckerin, joka taas on todella laimeaa...vaikeaa vaikeaa...
 
Theran Hmm...ehkä se on vähän eri paikassa, mutta eihän sillä ole väliä...jos linjalla on kone vetässyt aineen vähän eri kohtaan :)

Pisamapeikko Eikö ne voisi antaa sulle lääkityksen, että tyhjenee kunnolla vai mikä sulla oli se tilanne?

).( Omakannasta tsekkasin mitä äitipolin lääkäri on ottanut kantaa teroihin. Ne aloitetaan mikäli häiriöt jatkuvat.
Samoin oli, että rv 5-6 aloitettava klexane mikäli tässä raskautuu joskus.
Jospa tää tästä vielä iloks muuttuis joku päivä :)
 

Yhteistyössä