Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

  • Tykkää
Reactions: Pikkanen
Mulla niin toivo jo menetetty, eikä jaksa oikeen enää luottaa et joku viiva jotain merkkais.. niitä kun nii monesti heitelty moneen testiin.. mutta odotellaan vielä :) tänään jää terolutit välistä, kun kamalan pääkivun iski niistä
 
näyttää viivanpaikalta varsinkin jos mitään ei näkynyt testiajalla.
Testiajalla eilen näky tummempi (kuitenki ehkä harmahtava?) viiva testiajalla heti, nyt sitten tänään aukasin sen, kun sitä tummempaa enää erota.. liikkunu osat sisällä varmaan pyörittämisestä jne.. :D
Tää on niin ärsyttävää, ku välillä joissain näkyy ja välillä ei..
Tähän testiin mulla ei koskaan oo tullu viivanpaikkoja, vaan puhdas valkonen ollut aina.
Edellinen vuoto oli tosiaan tosi outo, kun loppuikin välistä kokonaan eikä paljoa muutenkaan tullut..
 
Yritin soittaa sinne Neuvolaan kun sinne oli soittoaika klo 11.00-11.30 mut sieltä tuli ilmoitus että tänään ei ole soittoaikaa että huomenna voi soittaa klo 11.00-11.30. Eli en vielä päässyt jutteleen neuvolatädin kanssa.
Ihme hommaa :O
Täällä meillä ainaki auki aina 8-16 puhelinpalvelussa, ja neuvolatädit soittaa tiettyinä aikoina jos tarvii jne.. sillä ymmärsin sun soittoajan tarkottavan tuota :/
 
raskausvkon 14 jälkeenhän hcg laskee kun istukka ottaa keltarauhasen tehtävät hoitaakseen eikä keltarauhasta tarvi enää stimuloida hcg hormonilla. loppuraskausaikana harvoilla siis virtsasta mitattava raskaustesti edes näyttää plussaa.

Tästä tulitte Minni ja Tenavax5 mieleeni...
 
  • Tykkää
Reactions: Minni-83
iltapäiväpisusta rfsu-25: ylemmässä tuoreena ja alemmassa kuivempana

tiedän superviivalasini, mutta hei näkyykö muille? :whistle:
Jotain hentoista saattaa näkyä :) mulla puhelimessa niin huono laatu kait näytöllä, etten saa tällasia tihrustettua kunnolla :(

Täällä ihme pientä repäsykipuja välillä, jos nousee ylös tms... flunssaiset olot (lapset kyllä kipeenä reissun aikasista uimisista), muuten ei mitään oireita (ovis tai menkka), vaikka vasta oli vaikka mitä poltteluja.. nännikipävutki pois (imetys ei satu enää :D )
 
  • Tykkää
Reactions: höpsykkä

Yhteistyössä