Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Eukko76 Ihan sievä pinkki haalea viiva, noille dpo:lle vielä "selkeä" sellainen, vahvistumista! :love:

Lukka Aikoinaan noita sofeja käytin lukuisia.. Niissä oli ikävä ominaisuus, antoivat monesti aika selvääkin haamua, vaikka en raskaana ollu. Siinä kierrossa, kun tulin raskaaksi, noi sofit vahvistuivat joka päivä.. totesin, että ovat vähän turhaan toiveita herättäviä tikkuja, kun negakierroissa monesti luulin tärpänneen. Ootko muun merkkisellä koittanut? Toiovtaan, että sulla lähtee vahvistuu!
 
apua naiset!! se mun keskiviikkonen ei tainnutkaan olla ovis, ma-ti sillon siis oli paljon venyvää limaa ihanku limakalvoa ja keskiviikko yönä tunsin muutaman sekunnin kestävää kipua vatsalla.. :D laitan kuvaa! mut livenä näkyy selvästi... ja menkkoihin on vielä se 5pvää aikaa...mulle iski siis eilen mielenhäiriö ja uitin mamin r-puikon no viivanpaikka selkeä mut väritön päiväpissasta.. ja no tänään se viiva on selkeempi ja siinä on väriä ja sen näkee tihrustamatta.. tässä kuvaa http://aijaa.com/VLtT1N voiko tää olla totta??:love::love: kuhan nyt menkat pysyy poissa ja viiva vahvistuu:love:
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Lukka
apua naiset!! se mun keskiviikkonen ei tainnutkaan olla ovis, ma-ti sillon siis oli paljon venyvää limaa ihanku limakalvoa ja keskiviikko yönä tunsin muutaman sekunnin kestävää kipua vatsalla.. :D laitan kuvaa! mut livenä näkyy selvästi... ja menkkoihin on vielä se 5pvää aikaa...mulle iski siis eilen mielenhäiriö ja uitin mamin r-puikon no viivanpaikka selkeä mut väritön päiväpissasta.. ja no tänään se viiva on selkeempi ja siinä on väriä ja sen näkee tihrustamatta.. tässä kuvaa http://aijaa.com/VLtT1N voiko tää olla totta??:love::love: kuhan nyt menkat pysyy poissa ja viiva vahvistuu:love:
Kyllähän siinä väriä näkyy!
Kokeileppa digillä vielä vaikka parin päivän päästä! :)
Jos näin aikasin plussattu, voihan olla että siellä olis usiampi kaveri matkassa ;)
Mulla oli viimeksi kai hedelmöittyny 2 munasolua, toisessa oli vain sitten kehittynyt
 
@Pikkanen mää kävin 29.3 polilla ultrassa..koska o-testi rupes vahvistuun jo tummaks kp10.. sillo 29.3 oli kp11 ja ultrassa ei näkynyt johto follia oikeella.. vasemman puolen tilanne oli se et siellä oli iso kysta ja siis se folli oli sit siellä kystan takana mut sitä ei siis selkeesti voitu todistaa sen kystan takia sillon vatsaontelossa oli myöskin nestettä.. eli voi olla et ovis ollu jo kp9-10.. torstaina kp12 mulla loppu o-testit ja se oli tosi tumma jo se testiviiva et ite laskin plussaksi sen.. lämpöjäkään en oo tarkkaan seurannu..jokapäivä.. mut luulen kyl et se ovis on ollut kyl ennen kp12.. rupesin siis testaan ovista vasta kp10..
 
  • Tykkää
Reactions: Pikkanen
apua naiset!! se mun keskiviikkonen ei tainnutkaan olla ovis, ma-ti sillon siis oli paljon venyvää limaa ihanku limakalvoa ja keskiviikko yönä tunsin muutaman sekunnin kestävää kipua vatsalla.. :D laitan kuvaa! mut livenä näkyy selvästi... ja menkkoihin on vielä se 5pvää aikaa...mulle iski siis eilen mielenhäiriö ja uitin mamin r-puikon no viivanpaikka selkeä mut väritön päiväpissasta.. ja no tänään se viiva on selkeempi ja siinä on väriä ja sen näkee tihrustamatta.. tässä kuvaa http://aijaa.com/VLtT1N voiko tää olla totta??:love::love: kuhan nyt menkat pysyy poissa ja viiva vahvistuu:love:

Onhan siinä viiva, värillinen :love:

Ja Pia87, näen hennon haamun, väristä en osaa sanoa kuvan peeusteela, mut jotain on :)
 
  • Tykkää
Reactions: Kinder_Kitty
Aww miten paljon viivoja, onnea hurjasti :love: Ja laittakaa kuvia miten vahvistuvat, niitä on ihana seurata.

Vahvistuispa omatkin viivat. Ihan käsittämättömiä nää Sofit, entistä räikeämpiä viivanpaikkoja. Jos kyseessä olis raskaus IMG_20170408_174241.jpg IMG_20170408_174241.jpg niin johan pitäisi jo viivojen vahvistua. Silti, ihan typerää mutta kun tässä on hyvin haalea viiva vaikka ei pitäisi olla :D
 
  • Tykkää
Reactions: Pia87
En taida ostaa enää näitä Sofeja... Sen jälkeen kun olen testannut nuo kaikki loput :D Ärsyttää itteäkin kun ei vaan saa annettua olla jo. Olis niin helppoa jos pystyisi päättämään et nega kierto ja uutta ootellessa. Huoh. En muuten tiedä miten ihmeessä sain tuohon kaksi kuvaa kun ensin en meinannut saada sitä yhtäkään.
 
Mun oli pakko testata vielä miten viiva tummuu. Ja tummuuhan se! (y) Nyt taitaa olla dpo 15. Onko muilla lapsettomuushoitoja käynnissä? Täällä jeesinä letrozol+menopur+pregnyl+lugesteron. Tällä setillä siis ensimmäinen kierto. Aiemmin pelkkä letrozol+pregnyl ja sitä ennen pitkään clomifenilla ilman mitään tulosta. On kyllä ollut koettelemusta piikkikammoiselle joutua piikittämään itteään...:(

IMG_1187.JPG
 
  • Tykkää
Reactions: Mun&sun
http://aijaa.com/hkiXkk ihankun ois haaleampi kuin eilen..mut testiajan jälkeen on kyl vahvistunu samanlaiseks kuin eilen.. no aikastahan vielä on mutta kattelaan taas huomenna.. viittisköhän jo digiä tehdä huomenna?

@Memme2 me ollaan lapsettomuushoidoissa..oltiin syksyllä yksityisellä ja maaliskuun alussa oli ensi käynti julkiselle.. julkisella käytössä ollut mulla nyt letrozol+pregnyl mut tässä kierrossa ei pregnyliä ollut.. mulla siis oviksen kanssa ongelmaa jää siis irtoamatta usein..
 
http://aijaa.com/hkiXkk ihankun ois haaleampi kuin eilen..mut testiajan jälkeen on kyl vahvistunu samanlaiseks kuin eilen.. no aikastahan vielä on mutta kattelaan taas huomenna.. viittisköhän jo digiä tehdä huomenna?

@Memme2 me ollaan lapsettomuushoidoissa..oltiin syksyllä yksityisellä ja maaliskuun alussa oli ensi käynti julkiselle.. julkisella käytössä ollut mulla nyt letrozol+pregnyl mut tässä kierrossa ei pregnyliä ollut.. mulla siis oviksen kanssa ongelmaa jää siis irtoamatta usein..
Minkä merkkinen on sun testi ja mikä dpo? :)
 
@Memme2 onnea plussasta ja vahvasta viivasta :) Ja kiva kuulla tuollainen plusmerkkinen kokemus noista lääkityksistä ja niiden nopeastakin tehoamisesta. Itsellä huomenna gyne, josta luultavasti tuloillaan tero+letro -yhdistelmä. Katsotaan riittääkö semmoinen vai tarvitaanko piikkejä... Muakin ne irrotuspiikit ajatuksena jännittävät, kun piikkikammoa myös löytyy..
 
Mullahan nuo haamut eivät tarkoittaneet mitään, mitä tossa aiemmin laitoin. One stepin testit antoivat ihan kummaa haamua, mieskin näki ne! Nyt kuitenkin 6.4 oli todella kipeä ovis ja se on hyödynnetty moneen kertaan. Nyt dpo3 ja ihan kamala tämä odottelu!!! Tänäaamuna heräsin ihan hirveään huimaukseen, sellaseen että kun päätä kääntää, niin huimaa. En usko että se mihinkään liittyy mutta oli todella outo olo.
 
@Kinder_Kitty me ollaan oltu nyt yksityisellä puolella. Mulla ongelmaa ollut munarakkuloiden kypsymisessä ja letrot ei siinä riittäneet. Menopur kun otettiin mukaan niin alkoi kehittymään vaikka melko hitaasti niilläkin. Ja sitten tosiaan se pregnyl irrotukseen. Mä en kyllä tunnistanut mitään varsinaista ovista ja pelkäsin jo ettei se tehonnut. Mutta näytti toimivan :) toivottavasti teilläkin pian tapahtuu!! <3

@ToukkaHaave87 Kiitos! :) Yllättävän helposti niistä piikityksistä selvisi. Ja mulla on oikeesti aikamoinen kammo että kyllä säkin silloin selviät. Haastavinta niiden aineiden yhdistely tärisevin käsin ettei purkit hajoa :D Toivottavasti sielläkin pian asia etenee <3
 
  • Tykkää
Reactions: ToukkaHaave87
@Memme2 okei, mulla siis ei oo ollut ongelmaa siinä etteikö munarakkula kasvais.. vaan just siinä irtoomisessa..viimekierrossa oli kp14 18mm folli ja se jäi irtoomatta irrotuspiikistä huolimatta..tämä siis todettiin verikokeella et ovis jäi tapahtumatta.. mutta nyt näyttäs siltä et vihdoinkin on napannut <3 mulla takana yks keskenmeno 2016 ja siitä laskettuna on nyt yk8.. ja yritys siis alotettu 2015 tammikuussa ja esikoista toivotaan.
 
  • Tykkää
Reactions: Memme2

Yhteistyössä