Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Hei :)
Viela ei olla sovittu,milloinka toista vauvaa ruvetaan yrittamaan,mutta tassa yritan ovista kalastella.
Eli esikoinen syntyi 07/16 ja imetan ja kuukautiset ei ole viela alkaneet. Viime viikolla ja eilen oli jomotteluja alavatsalla niin kokeilin huvikseen ovistestia.
Tiedan,etta ei ole ovisplussa mutta meinaakohan tuo etta se on tulossa/menossa? vai voiko nayttaa noin vaikkei ovuloi?
Oon myohemminkin testaillut ja nyt ekaan kertaan mitaan nakyy.
En tieda Onko jarkevaa viela testailla vaikka ei edes tietoa yrityksen aloituksesta :p

http://aijaa.com/XDveOh
 
Tänään samanlainen, tuollainen tummempi kohta testissä, haamujen haamu. Onko noissa herkimmissä one step testeissä ollut tällaista? Ne kaikkista ohuimmat testit

Tosin vasta dpo 8, mutta ihmetyttää jo toinen samanlainen testi, aiemminkin olen noita tehnyt enkä ole saanut tuollaisia ja olen niitä kyllä yhtä tarkkaan tiiraillut. Kameralla ei saa kuvattua. Varmaan sitten vain joku viivanpaikka, kun ei oikein ole edes vahvistunut, märkä vielä mutta en usko että kuivuessaan on yhtään erinäköinen.

Miltä ne kaikkein aikaisimmat haamut näyttää? Vai tuleeko siihen yhtenä päivänä vain ohut viiva jos joka päivä testailee?
 
Onnea pajunkissa!! :love:
Puhaltelen kaikille plussa tuulia!! :love:
Itse poistun nyt pettyinen silmin taka vasemmalle. Nyt vuoto on kyllä kuukautisista johtuvaa joten empä enää testaile. :cry: Nyt yli vuoden yrityksen jälkeen fiilikset on ihan maassa.. Ei nii ei.. :(:cry:
 
Kannattaako iltapäivällä tehdä uusi herkkä testi jos aamulla 8 aikaan saanut vain kääntelemällä näkyvän erittäin hailakan viivan? Ehtiikö siinä ajassa hormonia tulemaan sen verran, että voisi jo iltapäivällä näkyä selkeämmin? Testaan myös aamulla, mutta en millään malttaisi odottaa sinne saakka. Luultavasti kyse vain viivanpaikasta
 
@Uusintayritys suosittelen testaamaan aamupissasta.. mulla tässä tärppikierrossa haalea plussa tuli testiajalla dpo10 aamupissasta ja testin herkkyys oli 25..


Tuossa on siis dpo10 testi

Mä sain viimeksi myös dpo 10 aika selvän plussan, en testannut ees aiemmin, tummempi kuin tuo sun jopa, siksi mietinkin et mahtaisko kuitenkin jo iltapäivällä näkyä. dpo 12 sanoi digi jo raskaana 1-2.

Testejä kyllä piisaa, mutta jos hormoni ei tässä ajassa nouse niin turhaa tuhlata. Taas toiveet nousee noiden susitestien takia korkealle ja testejä menee kun höpöpäissään niitä tekee useamman päivässä. Tosin sais sitten ainakin varmuuden tuohon susitestiin, jos taas tulee samanlainen niin ei voi olla testeissä vika.
 
Mitähän halpistestejä kannattais sitten tilata? Mä oon noihin ja rfsu testeihin saanut kyllä sellaisia viivasia, että onneksi olen testannut uudestaan, enkä soitellut jo neuvolaan... Ja kaikki negoja, uskomatonta.

Nyt on kyse ihan varmaan viivanpaikasta, koska vain kääntelemällä näkyy, mutta outoa silti että jo toinen testi peräkkäin näyttää siltä.
 
Itse käyttänyt Pc puikkoja, niihin liuskoihin tulee välillä myös viivanpaikkoja (n) Toivotaan @Uusintayritys että olis tärpännyt! Ja mulla jostain syystä päiväpissasta tullut vahvempi, tietty pitkällä pidätyksellä. Dpo 9 aamulla ei mitään pc liuskassa, dpo 10 päiväpissasta selkee haamu puikkoon ja liuskaan myöhemmin samana päivänä haalea mutta nähtävä haamu :)
 
Ja oon huomannut noissa one step ovistesteissä sellaisen, että vaikka olis tosi vahva plussa, niin se ei välttämättä näy siinä testissä ihan heti. Testiajan sisällä kuitenkin, mutta moni varmaan katsoo testiä ja toteaa negaksi ja heittää pois. En ole kertaakaan saanut siihen ihan samantien kun kontrolliviiva on tullut niin sitä viivaa kuin aivan hailakkan joka sitten hetken päästä muuttuu todella punaiseksi.

Onkohan noi raskaustestit samanlaisia. Menin sit tekemään ja negaahan se näytti, oikein hyvällä mielikuvituksella saan taas siihen jonkun tummemman viivan kohdalle, mutta taitaa tosiaan olla mielikuvitusta. Mitä enemmän sitä testiä kyttää, niin sitä vahvemmalta se näyttää :D

noh, aamulla uusiks
 
  • Tykkää
Reactions: pajunkissa18
Kiitos kaikille onnitteluista! :) Saas nähdä kuinka tässä käy: Tänään aamulla aamupissasta viiva oli nimittäin edelleen vastaavanlainen hailura, eli mulla ei ollut jostain syystä eroa päivä/aamutestauksessa. Toisaalta menossa vasta noin dpo9 eli kaikkea voi vielä käydä, olen varovaisen toiveikas mutta realisti. Nyt pidän kyllä viikonlopun testitaukoa ja testaan sit maanantaina taas. Jännää on! :whistle: T. Pajunkissa18
 
  • Tykkää
Reactions: Lukka ja kia1981
@jokonyt, kiitos, ihan hyvää kuuluu nyt. Vähän olin mieli maassa viikko sitten kun saatiin mahdollisuus ostaa tonttia seudulta jonne aina haluttu niin mies sitten sano että haluaa lykätä vauvan yrittämistä ens vuoteen. Oon alkanut sopeutua tähän, hain jo pillerit ensi kierrolle. Tosin nyt vielä jännään että miten miehen käyttämä ehkäisy keskeytetty yhdyntä ja yhdellä kertaa lopuksi laitettu kondomi toimi. Raskaus kun olisi ihan toivottu mutta aateltiin ottaa pieni tauko niin ehdittäisiin saada oma koti ennen kolmatta...

Onnea hurjasti plussanneille :love:
 
Ostin tuplapaketin, pitää aamulla tehdä toinen, päivällä tein ton. Siis joskus oon noita pari tehny eikä viivanpaikkaa ole antanut, ihan puhdas nega ollu.. mutta jos joku on testaillu, niin kokenuksia? Se pinkkikorkkinen apteekin testi.
 
  • Tykkää
Reactions: Pikkanen
Ostin tuplapaketin, pitää aamulla tehdä toinen, päivällä tein ton. Siis joskus oon noita pari tehny eikä viivanpaikkaa ole antanut, ihan puhdas nega ollu.. mutta jos joku on testaillu, niin kokenuksia? Se pinkkikorkkinen apteekin testi.
Oon tehny.. ja samallain näyttää monesri vahvaa viivanpaikkaa kun kaupassaki se sama :( mutten osaa tuosta sanoa varmaksi oisko viivanpaikka
 
@Pikkanen Okei, no sit varmaan semmonen turha toikii. Aika selvä vaan on, sillä iha ihmettelin. Eikä se kontrolliviivakaan ole punainen, vaan lähes musta, oli heti ku siihe ilmesty o_O. Tarkotitko just tota apteekin ultra raskaustestiä, mikä 10mlU?
 
Viimeksi muokattu:
@Pikkanen Okei, no sit varmaan semmonen turha toikii. Aika selvä vaan on, sillä iha ihmettelin. Eikä se kontrolliviivakaan ole punainen, vaan lähes musta, oli heti ku siihe ilmesty o_O
Mäkin kyllä nään tossa jonkun hailuran, mutta en kyllä uskalla sanoa juuta enkä jaata onko vain viivanpaikka. Itselläni on kokemusta kyllä tosta testistä, mutta nimenomaan niin, että on ollut joko aivan puhdas nega (ei siis mitään viivanpaikkojakaan) tai sitten selkeämpi haamunen. Eli en ehkä sinuna täysin heittäisi pyyhettä kehään etenkin jos dpo vielä epäselvä ;) T. Pajunkissa18
 

Yhteistyössä