Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Nyt on pakko kysyä teiltä kokeneimmilta että voiko raskaustesti reagoida ovikseen? Tälleen omanapaisesti keltanokkana taas ihmettelen, tanjan kommentin pohjalta, että kun tein tuolloin tasan 2vko sitten pc:n r-testin kp 27 kun oli rinnat kipeät, vatsaa särki mitä tuossa aiemmin luettelin, tulos oli selkeä haamu, jonka näki paljaalla silmällä. Seuraavana aamuna haamu oli himmentynyt, kolmantena antoi vain viivanpaikan pc:n liuskatesteihin. Uskoin että oli sitten negatiivinen. Sitten epäilin että ovis olisi ollut tuolloin 6. päivä, mutta sitten taas viikon päästä tuli ovisoireita ja nyt tosiaan täti kylään. Niin että olisiko reagoinut ovikseen, vai onko se edes mahdollista?

Tanja12, kyllä tuo minustakin positiiviselta näyttää. :)
 
  • Tykkää
Reactions: Tanja12
Täällä tarvittaisiin apuja. Takana kolme synnytykseen päättynyttä raskautta, yksi keskeytynyt keskenmeno helmikuussa ja nyt ihmetyttää onko kroppa mennyt tuhannen sekaisin. Kierto palautui normaaliksi kuukausi keskenmenosta mutta nyt... Kuukautisten olisi pitänyt alkaa pe/la, rinnat pinkeät pallukat ja tihkuttaa maitoa, eikä pienintäkään merkkiä vuodon alkamisesta. Testejä (Sofi one step, se ei-niin-herkkä + pregcheck) on palanut mutta yhtä hailakkaa haamua lukuunottamatta negoja. Ideoita? Tähän astisissa raskauksissa olen sillä sofi one stepin herkällä versiolla plussanut haalean mutta selvän tuloksen jo 4+0. Olen hätähousu, tiedän, mutta voiko se hcg todella nousta niin hitaasti ettei tuohon normitestiin reagoisi vielä nyt?
 
t4kkutukk4, minu käsittääkseni jokaisessa raskaudessa hcg nousu on yskilöllistä. Ja olen jostain lukenut että vaikka veressä sen määrä olisi jo korkea, niin virtsaan sitä ei välttämättä erity vielä samassa suhteessa. Korjatkaa joku jos olen väärässä. :) Minun kaverillani kolmas raskaus näkyi tiuhasta tikuttamisesta ja paria haamua lukuunottamatta kunnolla vasta rv 6+. :D
 
  • Tykkää
Reactions: t4kkutukk4
t4kkutukk4, minu käsittääkseni jokaisessa raskaudessa hcg nousu on yskilöllistä. Ja olen jostain lukenut että vaikka veressä sen määrä olisi jo korkea, niin virtsaan sitä ei välttämättä erity vielä samassa suhteessa. Korjatkaa joku jos olen väärässä. :) Minun kaverillani kolmas raskaus näkyi tiuhasta tikuttamisesta ja paria haamua lukuunottamatta kunnolla vasta rv 6+. :D
Oi, kiitos aletheia91! :) Enpä sitten vielä luovuta. Jokaisesta oljenkorresta tiukasti kiinni.
 
Tammityttö eiköhän me vanhuksetkin jossain vaiheessa plussata. :)

Sphe mä olen saanut raskauskeijun herkkiin ovistikkuihin ihan selkeät plussat aina. Vaikka kanssa tätä ikää alkaa olee niin muut merkit myös viittaa että ovis olisi. :)

Tuohon missä vaiheessa näkyy r-testissä niin omista olen plussanut suht myöhään.
 
[url=http://aijaa.com/5fvnFu][/URL]


Nyt siihen tuli jotain jopa. Harmi ettei puhelin sitä napannut kunnolla kaippa se olis taas "haamu" testissä näky paremmin kun tässä kuvassa. Vihaan tätä laina kännyy (kaipaan omaani) sen kyllä tosin näkee tästäkin kun ei mene suurentamaan kujaa aijaa.com sivulle. :D Jospa se siitä vahtuis ja tulis PLUSSA perjantaina olisin kyl iki onnellinen. Toisessa kuvassa kynä osottaa missä se kummittelee...
 
Viimeksi muokattu:
Täällä tarvittaisiin apuja. Takana kolme synnytykseen päättynyttä raskautta, yksi keskeytynyt keskenmeno helmikuussa ja nyt ihmetyttää onko kroppa mennyt tuhannen sekaisin. Kierto palautui normaaliksi kuukausi keskenmenosta mutta nyt... Kuukautisten olisi pitänyt alkaa pe/la, rinnat pinkeät pallukat ja tihkuttaa maitoa, eikä pienintäkään merkkiä vuodon alkamisesta. Testejä (Sofi one step, se ei-niin-herkkä + pregcheck) on palanut mutta yhtä hailakkaa haamua lukuunottamatta negoja. Ideoita? Tähän astisissa raskauksissa olen sillä sofi one stepin herkällä versiolla plussanut haalean mutta selvän tuloksen jo 4+0. Olen hätähousu, tiedän, mutta voiko se hcg todella nousta niin hitaasti ettei tuohon normitestiin reagoisi vielä nyt?
Voi se nousta hitaasti mulla 2 raskautta takana ja kummastakin plussanu rv 6+0 :) kun ne oireet alko
 
Voi Cristal3 :cry: , pahoittelut ja paljon paljon voimia!

Tanja12, kyllä näkyy väriäkin testissä (y)

Melindan viimeisimmässä olen myös jotain näkevinäni (y)

Omaan napaan: siinä se nyt on :love:
20.7 pregnant 1-2
Oviksen mukaan laskettuna nyt dpo12 ja rv3+5, eli eikös tuo nyt ihan oikein näytä?

Tässä muuten, kun ollut puhetta ovistestien raskauden näyttämisestä. Mielenkiinnosta itsekin loppukierrosta siksi ovistesteilläkin testasin. Mulla oviksen jälkeen haaleni viiva näkymättämiin, mutta ilmestyi hailukkana dpo8 ja alkoi siitä vahvistua. Eli periaatteessa näytti päivää aikaisemmin kuin r-testi jo jotain, vaikkei vahvempi ollutkaan kuin testiviiva.
Kuvassa siis ovistestit dpo 8-12.
ovistestit näyttää raskautta

Ihan valtavasti toivon teille kaikille plussaonnea ja onnea myös siitä eteenpäin! Voimia kaikille pettyneille ja surua kohdanneille! En olisi itse voinut kuvitellakaan kuinka vaikeaa lisääntyminen voi olla, mutta nyt on vuosien varrella ikäväkyllä tullut opittua monenmoista. Katsotaan kuinka nyt käy, toivottavasti en tule heti takaisin (ketjua seuraan kyllä varmasti).
 
Cristal3 ja Theran <3 <3

).( Kävin tänään verikokeissa. Ei lääkäri sitten muistanut sanoa, että joku niistä hormooni kokeista pitää ottaa 10-11 aikaan tai aikaisintaan 1h heräämisen jälkeen. Jouduin takas odottelemaan vielä reilu 15min, koska olin herännyt vajaa kolme varttia ennen labraan menoa.
6 putkea verta ja parin päivän päästä on kaikki tulokset valmiina.
Saas nähdä mitä siellä näkyy sitten.
Valmiiksi jo ärsyttää primolut kuurin loppuminen sunnuntaina...sitten kun saa alkaa odottelemaan sitä tyhjennys vuotoa 1-3pv sisällä. Toivottavasti ei ole kauheet kaadot sitten.
Jospa ne testitkin ennättäis tulla siihen sitten niin bongailisin salaa ovistakin taas :whistle:
 
Cristal3 ja Theran <3 <3

).( Kävin tänään verikokeissa. Ei lääkäri sitten muistanut sanoa, että joku niistä hormooni kokeista pitää ottaa 10-11 aikaan tai aikaisintaan 1h heräämisen jälkeen. Jouduin takas odottelemaan vielä reilu 15min, koska olin herännyt vajaa kolme varttia ennen labraan menoa.
6 putkea verta ja parin päivän päästä on kaikki tulokset valmiina.
Saas nähdä mitä siellä näkyy sitten.
Valmiiksi jo ärsyttää primolut kuurin loppuminen sunnuntaina...sitten kun saa alkaa odottelemaan sitä tyhjennys vuotoa 1-3pv sisällä. Toivottavasti ei ole kauheet kaadot sitten.
Jospa ne testitkin ennättäis tulla siihen sitten niin bongailisin salaa ovistakin taas :whistle:
tsemppiä toivotaan parasta
 
Cristal voi eikä! Voimia! :( Miten nyt kaikilla menee kesken kokoajan??? :(

pushka en näe mitään, tosin en näe myöskään pipun testissä. Ehkä liian kirkas tietokoneen näyttö...

Voisi varmaan itsekkin aloittaa testailut jo huomenna vaikka saattaa olla vasta dpo 5, kun oviksesta ei varmuutta :whistle:
 
Melinda nyt olen puhelimella enkä kyllä näe :unsure: ehkä häivähdys sellaista syvyyttä/painaumaa millaista nykyään pc antaa aina :mad: Ennen se oli niin mukava testi kun antoi täysin blankkoja tuloksia. eihän se kuitenkaan meinaa etteikö plussa voisi vielä tulla (y)

Tänään on ollut nenä tukossa ja räkäinen olo. Tulee heti mieleen viimeisin km missä flunssainen olo oli ensimmäinen oire :unsure: Toisin kun monet muut, luotan enemmän oireettomaan raskauteen, koska tämän ainokaisen lapsemme raskaus oli alusta alkaen täysin oireeton. Ehkä olis vaan kesäflunssa tulossa kun pyörii pöpöisissä paikoissa työtä tekemässä ;)
 

Yhteistyössä