Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

En osaa yhtään sanoa tuosta...

Itsehän menin testaamaan nyt 6 dpo illalla ja haalean haalea viiva/viivanpaikka ilmestyi testiin!!! Joskus kun olen aiemmin testaillut niin aina ollut ihan kirkkaanvalkoinen nega. Mutta jotenkin olen kyllä niin skeptinen että ei tässä vaiheessa voi vielä näkyä mitään...

Kuvan laittaisin, mutten osaa tänne laittaa...
 
Kp 16. Huomenna kyllä testaan vaikkakin on liian aikaista. Ei tohdi muuten hyvällä omallatunnolla viettää sitä tyttöjeniltaa :D nega siis odotettavissa melko varmasti.

Mullahan tää olisi siis kolmas raskaus, vaikka mulla on vaan yksi lapsi. Kuten aiemmin kerroin, niin erosin mun lapsen isästä kaksi vuotta sitten ja draamaa siihen liittyi kerrakseen. Oltiin ensinnäkin menossa naimisiin muutama kuukausi jälkeen kun sitten ero tulikin. Ja olin juuri ennen eroa saanut tietää olevani raskaana. Kaverini sitten vaan yks päivä kertoi mulle että mieheni petti minua hänen kanssaan ja siinä se sitten olikin. En voinut jatkaa suhdetta ja lopulta päädyin raskaudenkeskeytykseen :( olisi ollut liian raskasta siinä elämäntilanteessa. Ja luultavasti nyt ei asiat olis näin hyvin kuin ne on.
Kaikesta jotenkin selviää mutta saa nähdä millaista tunnemyrskyä on luvassa jos tulen raskaaksi!
 
Kp 16. Huomenna kyllä testaan vaikkakin on liian aikaista. Ei tohdi muuten hyvällä omallatunnolla viettää sitä tyttöjeniltaa :D nega siis odotettavissa melko varmasti.

Mullahan tää olisi siis kolmas raskaus, vaikka mulla on vaan yksi lapsi. Kuten aiemmin kerroin, niin erosin mun lapsen isästä kaksi vuotta sitten ja draamaa siihen liittyi kerrakseen. Oltiin ensinnäkin menossa naimisiin muutama kuukausi jälkeen kun sitten ero tulikin. Ja olin juuri ennen eroa saanut tietää olevani raskaana. Kaverini sitten vaan yks päivä kertoi mulle että mieheni petti minua hänen kanssaan ja siinä se sitten olikin. En voinut jatkaa suhdetta ja lopulta päädyin raskaudenkeskeytykseen :( olisi ollut liian raskasta siinä elämäntilanteessa. Ja luultavasti nyt ei asiat olis näin hyvin kuin ne on.
Kaikesta jotenkin selviää mutta saa nähdä millaista tunnemyrskyä on luvassa jos tulen raskaaksi!
vasta kp16 tänään? kuinka pitkä kierto sulla on ja koska sulla on ollu ovis? Mulla on tänään kp19/28 ja ovis oli kp14, vielä täs pitäs ens viikkoon odotella et vois testailla :p
 
http://aijaa.com/8HmnPp

Tänään on menkat sit jo aivan loppu (kesti 2vrk), vaikka yleensä kestävät viikon... Outoa.

No, testiin ei ainakaan mitään kovin paljon vahvempaa piirry vaikka jotain pientä näkyykin. Dpo 8-9 oletetusta oviksesta. Kai tähän tulokseen täytyy vaan luottaa. Odotin vaan pidempiä ja tuskasempia ekoja menkkoja :)
 
Apteekin ultra testiajalla nega, hetken päästä ihan kuin hailakka haamu olisi ollut. Testiajan jälkeen kuivuttuaan olikin sitten ilmestynyt kunnon roskishaamu http://aijaa.com/h0NboG

Aiemmin siis näytti tältä http://aijaa.com/BphBFq

Kunnolla kun tiirailee niin jotain siinä voi nähdä. Ylempi on rfsu johon tuli tuollainen punainen "pissavana" joka hävisi sitten aika pian, tai liikkui kontrolliviivaa kohti.

Aamulla PC haamu. Vois nyt jo vahvistua :/
 
Early predictor teki mulla samoin, ei merkannut mitään. Toden ollessa kyseessä haalea plussa oli inan punertava. Samoin Apteekin ultra, sain jopa testiajalla haamun, mutta omiin ja monen muun kokemuksiin perustuen olivat siis negoja. Piruuttani testasin läpi kierron ja koko ajan sain niitä, ei vahvistunut eikä haalistunut. Inha testi.
 
Early predictor teki mulla samoin, ei merkannut mitään. Toden ollessa kyseessä haalea plussa oli inan punertava. Samoin Apteekin ultra, sain jopa testiajalla haamun, mutta omiin ja monen muun kokemuksiin perustuen olivat siis negoja. Piruuttani testasin läpi kierron ja koko ajan sain niitä, ei vahvistunut eikä haalistunut. Inha testi.
Oliko samannäköinen kuin tuo minun?

Jokaiseen testiin tullut nyt jotain, paitsi noi rfsu testit on olleet ihan negoja
 
Aptekin ultra antanu mulle yhdessä kierrossa tosi punasta viivaa.. oisko ollu sit kemiallinen, kun ei iha samaa ole sen jälkeen tullu, tai oikeestaan mitään. Mut tossa on selvä kans!

Early predictor testistä ei kokemusta. Onhan tuossa viiva kyllä!

Markettien cb+ testistä ollu paljo puhetta. Samaisessa kierrossa missä ultra anto roskisviivaa, se anto kans selvää haamuviivaa. Tässä kierrossa menkkojen aikaan huvikseen uitin ja täys nega. Otappa selvää.

Mulla nyt dpo9 ja tein päivällä ton cb+, markettiversion. Kyllä siihen tuli nyt jotain, mutta liekkö kuvaan asti näkyy? Veikkaan viivanpaikaksi. Alkoi heti siihen ilmestyy ja jäi. Kuva siinä max 5min paikkeilla. Huono valo oli.

http://aijaa.com/ial4Qg
 
Jep, aikalailla samannäköinen oli. Innostuttiin oikein miehen kanssa, mut kyllä äkkiä ymmärrettiin, et lankaan mentiin. Luottotesti Pc kun ei näyttänyt yhtään mitään. Blancojen blanko oli, monena päivänä. Ja joka kerta se Ultra heitti sitä hiton haamuaan. Herkkyys toki eri, Ultra 10 ja Pc 25... Et vois selittyy sillä, mutta mä en kemialliseen usko omalla kohdallani. Varsinkaan kun vuodon alettua se haamuili, loputtua haamuili ja aina vaan haamuili. Mikään muu ei näyttänyt mitään. Toivottavasti sulla ois sitä itseään.
Ite en kyllä siihen testiin enää sorru, toiveet nousee taivaisiin ja mieli alkaa välittömästi sopeutumaan uuteen tilanteeseen, niin se petetty olo on aika karvas pala.
 
Enpä ole sortunut vieä muokkailee kuvia, mutta ajattelin saisko selkoa tohon viivanpaikkaan, jos kännyn ohjelmalla muuttas kuvan sävyä. Eipä tuo vieläkään sano onko siinä väriä. Kyllä täällä niin monella cb+ antaa samanlaista tarkottamatta yleensä yhtään mitään. Jollakin oli kyllä hieno plussa taannoin ko. testillä, kuva ili täällä, onnea! (Sori kun en muista kellä:unsure:)

http://aijaa.com/Nan3Ie
 

Yhteistyössä