Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Mul on nyt kp 2. Eli toinen menkkapäivä menossa. Mä vaan ihmettelen mun oloo. Ennen kun menkat alko mul oli pääkipua ja oksettavaa oloo ja paleli. Mul jatkunut tuo olotila. Eilen illalla iltaa kohti pääkipu paheni ja tuli oksettava olo aina syönnin jälkeen. Nyt on pieni pääkipu ja huono olo. Pelkään että se taas iltaa kohti pahenee. Ja maha on ihan hirveen turvoksissa. Ja väsyttää.
 
Mä sain vastaavaan testiin vastaavan haamun kemiallisessa. Jäi tästä testistä muutenki huono maku, kuulemma herkästi näyttää viivanpaikkaa. Suosittelen minäkin uutta testiä, pc on hyvä - se ei turhaan haamuile ;)
Paitsi mulla pc ei vaan toimi. :X3:
Karkasi, piti jatkaa vielä, että sitten taasen kaikki muut usein kovasti parjatut testit kertoo ihan oikein.
Viime kierrossa pc anto räikeää viivanpaikkaa samalla kun cb digi sanoi ei raskaana ja herkkä liuskatesti kirkui negaa.:ROFLMAO:
 
Sanokaas nyt himotestaajat että milloin kannattaa tehä raskaustesti? Kierukan poistosta tulee keskiviikkona kolme viikkoa ja kuukautiskierrosta ei mitään hajua, voisiko olla mahdollista että tärppää jo nyt? :geek: ovis testejä en ole ollenkaan tehny, odotin jonkunlaista vuotoa kierukan poiston jälkeen mutta mitään ei ole tullut :rolleyes: ei malttaisi odottaa millään :D
Mä lopetin pillerit syyskuun eka pvä eikä
tullut tyhjennysvuotoa. Kävin gynellä ja se sano, että ihan normaalia jos tyhjennysvuoto jää välistä. Ultrattiin paikat ja sanoi, että ihan suht Ok normalisoitunut hormoneista. No menkat alkoi sitten syyskuun 25pvä.
 
Voihan se tärpätäkin jo ennen kun kuukautiset alkaa, mun kaverille kävi niin kierukan poiston jälkeen :) mutta toisaalta kierto voi olla pitkäänkin sekaisin poiston jälkeen eikä ovulaatiota tule. Eli raskaustestin voit tehdä vaikka heti tänään, jos se on nega niin itse lähtisin sen jälkeen metsästämään ovulaatiota :)
Voihan se tärpätäkin jo ennen kun kuukautiset alkaa, mun kaverille kävi niin kierukan poiston jälkeen :) mutta toisaalta kierto voi olla pitkäänkin sekaisin poiston jälkeen eikä ovulaatiota tule. Eli raskaustestin voit tehdä vaikka heti tänään, jos se on nega niin itse lähtisin sen jälkeen metsästämään ovulaatiota :)
Voihan se tärpätäkin jo ennen kun kuukautiset alkaa, mun kaverille kävi niin kierukan poiston jälkeen :) mutta toisaalta kierto voi olla pitkäänkin sekaisin poiston jälkeen eikä ovulaatiota tule. Eli raskaustestin voit tehdä vaikka heti tänään, jos se on nega niin itse lähtisin sen jälkeen metsästämään ovulaatiota :)
Tein jo perjantaina raskaustestin ja näytti negaa, luultavasti tein liian aikaisin (n) tilasin netistä lisää testejä mutta ei tullutkaan tänään vielä postissa, täytyy siis yrittää jaksaa odottaa huomiseen :ROFLMAO: mietin kyllä, että ovuloinko viikko sitten sunnuntaina, kun pisti vasemmalle puolelle mahaan vähän aikaa, tai sitten se oli jotain muuta (n) on ollut myös muita "raskausoireita", mutta voin kyllä myös kuvitella koska odotan tätä raskautta niin paljon :D
 
Tein jo perjantaina raskaustestin ja näytti negaa, luultavasti tein liian aikaisin (n) tilasin netistä lisää testejä mutta ei tullutkaan tänään vielä postissa, täytyy siis yrittää jaksaa odottaa huomiseen :ROFLMAO: mietin kyllä, että ovuloinko viikko sitten sunnuntaina, kun pisti vasemmalle puolelle mahaan vähän aikaa, tai sitten se oli jotain muuta (n) on ollut myös muita "raskausoireita", mutta voin kyllä myös kuvitella koska odotan tätä raskautta niin paljon :D
Ei valitettavasti varmaan tuu huomenna, koska posti ei enään jaa kirjeposteja tiistaisin. Joitain pieniä poikkeuksia saattaa olla, mutta yleisesti tiistaina ei jaeta kirjeitä.
Mistä tilasit?:)
 
Ei valitettavasti varmaan tuu huomenna, koska posti ei enään jaa kirjeposteja tiistaisin. Joitain pieniä poikkeuksia saattaa olla, mutta yleisesti tiistaina ei jaeta kirjeitä.
Mistä tilasit?:)
Mä tilasin sen kotitesti.fi:stä. Ja asun sen verran kaukana kyliltä ettei viitsi ajaa kauppaan jos ei ole muuta asiaa sinne :unsure: täytyy sitten yrittää jaksaa odottaa keskiviikkoon asti, jos nyt ei ala menkat ennen sitä (n)
 
Tilauksista. Kotitesti on lähettäny aina seuraavana päivänä, jos tilannu ennen klo 15. Toki tiistaina ei kulje. Laitan sen ykköaluokan siihen aina, maksaa jonku euron enemmän. Siis niitä Sofi testejä. Eikös se kotitesti just ole?

Ja onnea plussista :love:
 
Hei! Saako liittyä (taas) joukkoon? Olen pian 27v. Kuumeilin kesällä toista lasta, esikoinen on 5 vuotias tällä hetkellä. Tulinkin raskaaksi elokuussa, syyskuun alussa plussasin muutamat testit. Kerkesin käydä yhdessä neuvolassakin kunnes rv 9+4 alkoi vatsakivut ja niukka, ruskea vuoto. Seuraavana päivänä pääsin rv 9+5 äitiyspolille ultraan. Siellä todettiin keskeytynyt keskenmeno. Olin kantanut kuolluta alkiota sisälläni jo kolmisen viikkoa, eli mitoiltaan vastasi noin rv 6... Menkat ei ole vieläkään alkaneet, mutta henkinen toipuminen on kylläkin jo hyvässä vaiheessa. Kauhean pettynyt olo kun kerkesin jo toista kuukautta raskaudesta nauttia.
Ollaan kylläkin jo harrastettu muutaman kerran seksiä ilman ehkäisyä, mutta jostain syystä on sellainen fiilis että uusi raskaus ei ala ihan heti. Miehelläni ei ole lapsia, tämä olisi ollut hänelle ensimmäinen. Vauva olisi kovin toivottu meille, niin kuin varmasti kaikille muillekin täällä. :love:
 
Tilauksista. Kotitesti on lähettäny aina seuraavana päivänä, jos tilannu ennen klo 15. Toki tiistaina ei kulje. Laitan sen ykköaluokan siihen aina, maksaa jonku euron enemmän. Siis niitä Sofi testejä. Eikös se kotitesti just ole?

Ja onnea plussista :love:
Kyllä niitä sofi testejä, tilasin sen jo perjantaina aamusta ja sillä ajattelin että olisi eilen tullut postissa (n) täytyy tänään sittenkin käydä kylillä tankkaamassa auto ja samalla jos hakisi kaupasta testin kun ei malta odottaa:D, onkohan ne miten luotettavia?
 
Kp6, enpä tiiä miksi testasin, tyhmyyttäni:D. Pc ja livenä selvä joku, viivanpaikka siis. Kun näitä tässä kehuttu, ni enpä nyt tiiä (n). Mulla turhaa viivaa (tai sit ollu yritystä) antanu poikeuksetta markettien cb + ja apteekin ultra. Muut ollu suht plankoja aina.

Liekkö kuvaan asti näkyy, mut ite tämän näin. Kuva alle 5min teosta.
http://aijaa.com/Tue2hf
 
Kp6, enpä tiiä miksi testasin, tyhmyyttäni:D. Pc ja livenä selvä joku, viivanpaikka siis. Kun näitä tässä kehuttu, ni enpä nyt tiiä (n). Mulla turhaa viivaa (tai sit ollu yritystä) antanu poikeuksetta markettien cb + ja apteekin ultra. Muut ollu suht plankoja aina.

Liekkö kuvaan asti näkyy, mut ite tämän näin. Kuva alle 5min teosta.
http://aijaa.com/Tue2hf
Muoks. Ja kuivana ei näy enää oikeestaan mitään. Testasin oikeestaan huvikseen siksi, kun en loppukierrosta tehnyt ja oli niukat mut kipeet menkat. Edelleen alaselkä nii pirun kipeä.
 
Kp6, enpä tiiä miksi testasin, tyhmyyttäni:D. Pc ja livenä selvä joku, viivanpaikka siis. Kun näitä tässä kehuttu, ni enpä nyt tiiä (n). Mulla turhaa viivaa (tai sit ollu yritystä) antanu poikeuksetta markettien cb + ja apteekin ultra. Muut ollu suht plankoja aina.

Liekkö kuvaan asti näkyy, mut ite tämän näin. Kuva alle 5min teosta.
http://aijaa.com/Tue2hf
Näitä tämmösiä mäkin oon pc:n testeihin saanu nyt järjestäin. Siksi en noita enään itse osta, koska nostavat turhaan toiveita noilla ihmeellisillä viivoilla.:cautious:
 
Tuleeko pc:n testeihin aina jonkunlainen viivanpaikka?
Mulle vannottiin ettei näyttäs mitään paikkoja tai muuta, mutta omalla kohdalla justiinsa päinvastoin.
Sit ne yleisimmin parjatut herkät yms.on taas mulle ihan luotto kamaa jostain syystä.
Eli henk.koht. en enään osta pc:n testejä, enkä rfsu:n myöskään.
One steppiä ja apteekin omaa mulle.:LOL:
 
Mulle vannottiin ettei näyttäs mitään paikkoja tai muuta, mutta omalla kohdalla justiinsa päinvastoin.
Sit ne yleisimmin parjatut herkät yms.on taas mulle ihan luotto kamaa jostain syystä.
Eli henk.koht. en enään osta pc:n testejä, enkä rfsu:n myöskään.
One steppiä ja apteekin omaa mulle.:LOL:[/QUOTE

Mä kuulin, että pc ja apteekin oma ois sama. Tai niillä on ainakin sama valmistaja. Onko tässä ketjussa kuvia sun pc haamuista?
 
@Iiduliinu on ainaki yksi tuolla kun selaa taaksepäin. Ja tosiaan herkät ym.tekemäni testit huusi aivan tyylipuhasta negaa, mutta pc vilautteli silloin testiajan aikana hentoa pinkkiä joka häilyi hissuksiin pois ja jäljelle jäi harmahtava hento viivanpaikka. Heti seuraavana aaamupäivänä alkoikin menkat kuten siis tiesin alkavan.:D
 
Adiela88 kyllä siellä jotain näyttäisi olevan :)

Tein eilen PCn testin ja negaa näytti selvästi, tosin tuo pc ei näytäkkään raskautta ennen kuin kuukatiset ovat ainakin päivän myöhässä. Kun vaan tietäs millo on kuukautiset viimeks olleet :D että ei kai se auta kuin odottaa että alkaako menkat joskus vai ei :rolleyes:
 

Attachments

Yhteistyössä