Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Hei, olen uusi tässä ryhmässä, mutta koska olette himotestaajia, uskallan kysyä :) Eli minulla kierto 20/24-26, viime aikoina ollut 26 enimmäkseen. Uskaltaisiko tehdä herkällä testillä tänään testin? Näyttääkö ne luotettavasti näin lyhyissä kierroissa? Ovista en tiedä, milloin oli, oletevvasti nyt pv 10 tai 8, ajankohdasta riippuen. Kipujen mukaan 10.
 
@Kittyli97 Mä olen tosi pahoillani, mutta tuo ei mun mielestä ole vielä oikeennäköinen viiva tässä nimenomaisessa testissä. Sen pitäisi olla silminnähtävä ilman muokkausta, sininen viiva. Mulla on kokemusta toooooodella monesta hyvännäköisestä viivasta tuolla testillä, enkä silti ole ollut raskaana. Mutta kokeilepas jotain toista testiä, jospa sittenkin tulisi muutaman päivän päästä hienot viivat!
 
  • Tykkää
Reactions: Unicorn
@Kittyli97 Mä olen tosi pahoillani, mutta tuo ei mun mielestä ole vielä oikeennäköinen viiva tässä nimenomaisessa testissä. Sen pitäisi olla silminnähtävä ilman muokkausta, sininen viiva. Mulla on kokemusta toooooodella monesta hyvännäköisestä viivasta tuolla testillä, enkä silti ole ollut raskaana. Mutta kokeilepas jotain toista testiä, jospa sittenkin tulisi muutaman päivän päästä hienot viivat!
Viiva oli tosiaan sininen ja silmin sen näki. Mutta kuvaa siitä en saanut kunnolla. Veikkaan kyllä itsekkin viivan paikkaa vaikka totta kai haluaisi että siinä oikea viiva on.
 
Hei te himotestaajat. Onko kokemusta, että samalla ihmisellä voisi plussaus tulla eri aikaan eri raskaudessa? Esikoisesta plussan dpo 14 (en ees yrittäny aiemmin), edellisistä keskenmenneistä digiin tuli jo dpo11 teksti raskaana 1-2vkoa. Mun luteaalivaihe lyhentynyt, siihen 10-11 päivää, tänään superpitkässä kierrossa dpo 11/kp42 pc:n testi täysin putipuhdas nega, mut ennen menkkoja alkava tuhru ja kaikki menkkaolot uupuu...
 

Yhteistyössä