Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Mitäs ihmettä nyt tapahtuu? Dpo 7 alkoi tulemaan hieman verta, olin aivan innoissani että kiinnittymisvuotoa, pikkuhiljaa voimistui ja nyt dpo 8 jo ihan täydet menkat päällänsä. Normaalisti menkat alkaa dpo 16 mulla, lähes poikkeuksetta.

Ovista en tikuttanut, mutta kivuista tunnistin, edelliset menkat aivan normaalit.
 
Millaisia kokemuksia teillä on apteekin erittäin herkästä 10 vahvuus raskaustestistä? Antaako herkästi viivanpaikkaa?

Lämpimät onnittelut kaikille plussanneille :):love:

En tiiä, samaa minäki minäkin mietin, ei oikein vastauksia saa mistään :( oon nyt 3 tehny ja jokaiseen on tullut joku viiva, tiiä sitten mitä se meinaa. Haamu mutta selkeä haamu ja väriä ehkä ihan hitusen
 


Täällä tämmöstä. Testiajan lopussa alkoi jotain näkymään ja vahvistui vähän kuivana. Syön siis pillereitä mutta 28.7 unohtui ottaa pillerilaatan ensimmäisellä viikolla ja 19 päivä pitäis alkaa tyhjennysvuoto. Mulla kyllä on ollu alavatsa vähän arka ja nippaillu munasarjoista, mutta en siltikään usko että olisin raskaana. Mulla vaan toi pc tykkää näyttää raivostuttavan selkeää viivaa :mad:
 
@hippogryfi on siinä munkin mielestä haamu :love:

@Vimpyli88 onks sulla mikä kierronvaihe menossa? Ootko testannu ovista jossain vaiheessa? Mulla on ollut vatsakipua nyt oikeestaan kokoajan oviksesta asti, samanlaisia kipuja mitä just ennen ovista eli voi hämätä :giggle: Muoks. En tiedä tarkotitko ovistuntemuksilla kipuja

Elikkäs mullahan on semmonen erikoinen tilanne, että mun "menkat" alko 30.7 kesti alle kolme päivää (norm ainakin 6-7) ja oltiin ennen menkkoja muutama päivä petipuuhissa. Että tärppi on käynyt oudosti joko sillon tai sit ei ollenkaan. Mietin vaan nyt noita mystisiä viivoja. Ovulaatiotuntemuksilla tarkoitan ovulaatio kipua. Mutta koko ala vatsa on outo ja polttelee.
 
Miina: kyllä nyt alkaa näyttää jo haamulaiselta selvästi ❤

Oi miksi sitä pitää katsoa tuota tikkua ennen kuin 5min on täynnä. Mulla taas 2-3min kohdalla hyppäsi sydän kurkkuun kun näin selvän toisen viivan. Sitten se kuitenkin haaleni.

https://aijaa.com/sgo0Sy

Kuva siis otettu 2-3min kohdalla. Se viiva on ihan näkyvä ja sitten se haalenee. Hitto näitä viivanpaikkoja
 
Viimeksi muokattu:
Miina: kyllä nyt alkaa näyttää jo haamulaiselta selvästi ❤

Oi miksi sitä pitää katsoa tuota tikkua ennen kuin 5min on täynnä. Mulla taas 2-3min kohdalla hyppäsi sydän kurkkuun kun näin selvän toisen viivan. Sitten se kuitenkin haaleni.

https://aijaa.com/sgo0Sy

Kuva siis otettu 2-3min kohdalla. Se viiva on ihan näkyvä ja sitten se haalenee. Hitto näitä viivanpaikkoja

Mulla ne raskauskeijun 25 liuskat tekee sitä ennä niihin minuutin jälkeen ilmestyy ihan tosi selkeä punainen viiva. Melkein kuin kirkuva plussa mutta sitten se viiva lähtee pikkuhiljaa siirtymään oikealle ja lopultä häviää kontrolliviivaan. :whistle: Ekalla kerralla sain melkein slaagin. Täytyy ehkä kuvata tuo tapahtuma kun seuraavaksi testaan. Niitä tuolla kaapissa kumminkin on vielä jokunen kymmen. :p
 
Mulla ne raskauskeijun 25 liuskat tekee sitä ennä niihin minuutin jälkeen ilmestyy ihan tosi selkeä punainen viiva. Melkein kuin kirkuva plussa mutta sitten se viiva lähtee pikkuhiljaa siirtymään oikealle ja lopultä häviää kontrolliviivaan. :whistle: Ekalla kerralla sain melkein slaagin. Täytyy ehkä kuvata tuo tapahtuma kun seuraavaksi testaan. Niitä tuolla kaapissa kumminkin on vielä jokunen kymmen. :p
Tässä PC luiskassa tuo vaakasuorassa tummuva väri elää justiin samalla lailla. Tuo varsinainen viivanpaikankohta ei liiku, vaan se kohta vain haalistuu. Mutta tiedän kyllä mistä puhut. Joskus aikoinaan muutaman raskauskeijun halpatikun dipanneena:LOL:
 
  • Tykkää
Reactions: Scott3
Täällä kun tuntuu olevan kunnon tiirailijoita niin onko moni katsellut testejä valoa vasten? Mua vaan kiinnostaa kun tein tänään taas tottumuksesta testin liian ajoissa. Kuten myös eilen ja toissapöivänä :alien::D Niin edelliset täysin negoja ilman mitään outoja. Tänään tämä liuska. Valoa vasten tää on täynnä semmoisia verisuonen näköisiä viivoja. Kontrolliviivan värisiä. Ei tietysti tallennu tähän kuvaan. Jos löydän hyvän valon ja saan uuden kuvan niin laitan sen. Mutta onko kenelläkään muulla näyttänyt semmoisia?? En tiedä näen muutenkin kuvassa hailuran vaikka salamalla otetussa kuvassa ei juuri näykkään. Tein testin koska tänään alkoi vuotamaan verta nenästä. Viimeks tullu 2013 kun odotin esikoista. Ja hiiva iski. Ja vatsa on kuin ilmapallo ja kipeä.  :mad:(n):eek:
 

Attachments

@Scott3 en tiedä muista testeistä mut rfsun liuskat on antanu semmosia lumihiutaleen näkösiä kuvioita :ROFLMAO: ja pc liuskoissa on muutamassa tullut nyt vastaan ennen tekoa 2 harmaata pystyviivaa, eli viivanpaikat valmiina. Kaikki siis ilmeisesti mahdollista!
Täytyykin huomenna vilkaista uudestaan. Mutta tosi hassuja kuvioita. Ja siis testejä oon tehny yhteensä varmaan satoja ja tämä oli ensimmäinen tälläinen. :D
 

Yhteistyössä