Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

@Tiinaliina1 kyllä sitä joo toivois et toi viiva tuosta tummenee, kun oon kp 25 tehny ekan testin (oli muistaakseni apteekin oma) ja siinä tuli jo tollanen samanlainen hailakka viiva..sekä neljässä muussa testissä (jaa pikkasen malttamaton):LOL::LOL: et aattelin jo ettei ny kaikkiin voi viivanpaikka tulla ja kun ihan semisti näkyy pientä haaleeta väriä. Koitan malttaa ainaki huomiseen etten lähe kauppaan vielä tänään:ROFLMAO:

Mulla kans vähä sama noita liuskoja kohtaan:LOL: viimeistään ylihuomenna sit puikolla:ROFLMAO:(y)
 
  • Tykkää
Reactions: Tiinaliina1
Omituiset menkat, pe tuhrua, viikonloppuna vähän kirkasta vuotoa, tällä viikolla ei vielä mitään. Alkoivat kp 26/30. Yleensä on runsas vuoto ja toinen päivä sellainen, että sidettä saa vaihtaa koko ajan. Nyt on siis kp4 tai kp29, jos nuo ei olleetkaan menkat. CB näytti oviksen kp16, eli nyt olis kai korkeintaan dpo13. Sofin raskaustestiliuskaan ei tullut kyllä minkäänlaista haamuakaan. Kannattaako testata vielä joskus myöhemmin, vai luottaa tuohon negaan..? :(
Mulla aikoinaan esim. Pc liuska näytti paljon aiemmin viivaa kuin netistä tilatut sofi liuskat. Ja tummui nopeampaa, vaikka hitaasti
 
Heippa kaikille! Täällä kans yks hätähousuilija :LOL: mulla tänään kmvuodon alusta 30 päivää, kerkesin saamaan cb digitaalilla viikot 1-2 ja seuraavana päivänä alkoikin kivut ja vuoto:cry:
Eilen kuitenkin tein rfsun liuskatestin/testit (toisen aamulla ja toisen iltapäivällä), kun oireeni ovat olleet niin selkeitä (toivottavasti ei vain kuviteltuja). Itse olin näkevinäni jonkinlaista viivaa molemmissa.
Iltapäivän testistä sit ajattelin kuvan nappasta, mutta eihän se niin helppoa ollut saada niiiiin haaaalean haaleeta viivaa kuvaan (ei siis omaan silmään näyttänyt miltään valkoiselta viivalta vaan aavistuksen verran "tummemmalta"). Alkuperäistä kuvaa joutuu katsomaan kaukaa että siitä jotain näkee, mutta kuvaa muokkaamalla kuitenkin sain jotenkin sitä esiin.
Elikkäs mitä mieltä olette onko kuvissa pelkkä viivanpaikka, vaiko hyvin hentoinen haamu?

katso liitettä 4512

Ja onnea kaikille plussanneille! <3
Jotenkin tuo kohta on liian lähellä kontrollia. Pykälän jos olisi vasemmalla tuo nuolella osoitettu, niin mun silmään olisi oikeammassa paikassa. Ei siis paljoa. Tuossa värillisessä kuvassa olen näkevinäni oikeammassa paikassa tuon testin tavanomaisen viivanpaikan. Saatan olla kyllä väärässä. Onko tuo kuitenkin rfsu? Pitäis nähdä joku selvä plussa tuolla niin näkis mille etäisyydelle viiva tulee kontrollista.
 
Viimeksi muokattu:
Jotenkin tuo kohta on liian lähellä kontrollia. Pykälän jos olisi vasemmalla tuo nuolella osoitettu, niin mun silmään olisi oikeammassa paikassa. Ei siis paljoa. Tuossa värillisessä kuvassa olen näkevinäni oikeammassa paikassa tuon testin tavanomaisen viivanpaikan. Saatan olla kyllä väärässä. Onko tuo kuitenkin rfsu? Pitäis nähdä joku selvä plussa tuolla niin näkis mille etäisyydelle viiva tulee kontrollista.

Saattaa muuten olla ihan oikeassa paikassa tuo sittenkin. Kaivoin omasta viivanpaikaata kuvan viime kierrossa ja on kyllä aika samassa kohtaa. Toivotaan jotta lähtee siitä vahvistumaan (y)
 
Ai niin ja mullahan oli viime odotuksessa pari päivää ihan menkka vuotoa kunnes loppui yhtäkkiä. Ja siis ihan normaalisti alkoi vuoto. Sen jälkeen tein testin ja selvä viiva tuli PC liuskaan.
Täytyy varmaan käydä ostamassa PC loppuviikosta jos vielä tuntuu, että on tarvetta. Siis ellei tää tästä muutu kunnon menkoiksi. Luultavasti vaan toivon kamalasti vauvaa kun sain kuulla, että pikkusisko on raskaana. Sillä on eka ultra ylihuomenna, jännittää senkin puolesta!
 
@kiirula :love: Kiitos sun kommentista! Mulla piti menkat alkaa viime perjantaina ja oon vähän hysteerinen ton vahvistumisen kanssa, kun kaks edellistä kertaa on ollut kemiallinen ja niissä molemmissa viivat on ollut tollasta suht hailakkaa. Ehkä toivoa siis vielä on (y) Ei auta muuta, kun odottaa että mitä

@LaTiLa mä kyllä ihan niinku näkisin noissa sun testeissä jotain?! Toivottavasti vahvistuu :love:
 
@kiirula :love: Kiitos sun kommentista! Mulla piti menkat alkaa viime perjantaina ja oon vähän hysteerinen ton vahvistumisen kanssa, kun kaks edellistä kertaa on ollut kemiallinen ja niissä molemmissa viivat on ollut tollasta suht hailakkaa. Ehkä toivoa siis vielä on (y) Ei auta muuta, kun odottaa että mitä

@LaTiLa mä kyllä ihan niinku näkisin noissa sun testeissä jotain?! Toivottavasti vahvistuu :love:
Odotan innolla miten sinun viivojen vahvistuminen etenee. Itsellä ei tietoa mikä kierron vaihe menossa kun ensimmäiset selvät jomottelut oikealla kaksi päivää oli jo kp9 ja 10. Kp 18-19 oli taas menkka jomottelua ym oireilua ehkä ovulaatiosta. Tuo ensimmäinen oli selvempää normaalia ovulaatio kipuilua, mutta toisaalta kp 18-19 oli limat jotenkin sopivammat ovulaatioon. Normaalisti kierto ollut 28-32, mutta viime kierrossa menkat alko kp38 aamulla. Jotta ottaa tässä nyt selvää . Pettymys sai aikaan ihan hillittömän vauva kuumeen. Tätä ennen olin varma, jotta meidän perhe on nyt tässä. Tämä kk menty sitten enemmän tai vähemmän tjot meiningillä. Ja niin tämä vanha himotestailija heräsi henkiin
 
Saattaa muuten olla ihan oikeassa paikassa tuo sittenkin. Kaivoin omasta viivanpaikaata kuvan viime kierrossa ja on kyllä aika samassa kohtaa. Toivotaan jotta lähtee siitä vahvistumaan (y)
Juu testi oli rfsun :) Muokatussa kuvassa tosiaan se kontrolliviiva vähän leveni, niin näyttää sitä kuvaa katsomalla että olisi lähellä.
Täytyy toivoo juu :) mulla kierto normaalisti 31-32 päivää, joten koitan malttaa odottaa vähintäänki huomiseen testailun :D
 
@LaTiLa sulla tulee ihan samanlaisia kuin mullakin tänään. Toivotaan viivan vahvistumista! Tai esille tuloa....miten sen sanois:X3::whistle:

Pitäiskö riipasta vielä 10 liuskatesti 4h pissasta, kun toi viivanpaikka oli 20 herkkyys...
Tämän aamuinen ehkä vähän nosti toiveita, kun selvästi testiajalla näkyi nuo minun viivat. En kyllä tiedä mikä tuon puikkotestin maine on. Sen muistan jotta pc Puijon ja apteekin omaan saattaa helposti tulla roskishaamuja. Yli kolme vuotta edellisistä testailuista niin ei tiedä. Ainut oire oikeastaan on se jotta tänään jomottelut polttavasti ja vähän selänkin puolelta oikealta munasarjan seudulta. Ja ihme hetkittöistä nipistelyä. Ei oikein muuta. Valeraskaana ainakin olen :ROFLMAO:
Pidetään meille peukut pystyssä!
 
  • Tykkää
Reactions: Tiuhti83
Mäkin taisin olla vaan valeraskaana.
Täti kurvasi kylään ruskean tuhrun kanssa.

Ei mulla ala koskaan ruskealla tuhrulla menkat että ehkä siellä on jotain muutakin tapahtunut. ..:cautious:o_O.

Mut näihin tunnelmiin. On se julma se ihmiskroppa, kun antaa toivoa oireiden kanssa, joita ei normaalisti KOSKAAN ole normikierrossa.:unsure::poop:
Luulosairauttako?o_O
 
Mäkin taisin olla vaan valeraskaana.
Täti kurvasi kylään ruskean tuhrun kanssa.

Ei mulla ala koskaan ruskealla tuhrulla menkat että ehkä siellä on jotain muutakin tapahtunut. ..:cautious:o_O.

Mut näihin tunnelmiin. On se julma se ihmiskroppa, kun antaa toivoa oireiden kanssa, joita ei normaalisti KOSKAAN ole normikierrossa.:unsure::poop:
Luulosairauttako?o_O
No voihan kurjuus! :unsure::( parempaa onnea seuraavaan kiertoon <3

Mullakin nämä oireet olleet nyt samanlaisia kuin viime kierrossa, joka tosiaan menikin sit kesken.
Kalenterista katselin niin viime kierrossa tein rfsun testin (vasta) kp 32 aamulla sekä aamupäivällä. Aamulla oli tosi hailakka haamu ja aamupäivällä selkeämpi haamu, huomenna tulisi 32 päivää kmvuodosta laskettuna. Nähtäväks jää.
Tänään ollut lievää kuukautismaista kipuilua oikeella puolella munasarjaa, sekä hieman selänkin puolella. Lisäksi lämmöt nousi hetkellisesti koholle?o_O mikä oli outoa.
 
Hei. Olen uusi täällä. Pakko oli tulla mukaan kun melkoista piinaa on tämä elo ja täällä mua varmaan ymmärretään.. :whistle:

Mieheni kanssa meillä on uusperhe (mulla 2 lasta, miehellä 2) ja ensimmäistä yhteistä yritetään.

Nyt on vasta toinen kierto yritystä menossa, ja tänään KP 27/30. Oviksen tikutin 10 päivää sitten ja jännitys vaan kasvaa..
Aamulla tehty raskaustesti näytti negaa.
Mitään "raskaustuntemuksia" ei ole, vaikka yleensä pitäisi olla olot ennen kuin menkat alkaa. Toivon että se olisi hyvä juttu.

Tämmöistä kuumeilua en ole koskaan kokenut, kun edelliset raskaudet 11v. ja 6v. sitten en tikutellut ja jännittänyt, vaan tulee sitten kun tulee -asenteella.

Hyviä yrittelyjä ja onnistumisia toivotan teille kaikille.(y)
 
Testasin nyt aamulla babyplanin puikolla ja negaa näytti... häiritsevää vaan kuinka moni testi ennen tota vilauttelee viivanpaikkaa, jossa on hyvin hailakkaasti väriä... ja yks apteekin omakin veti roskishaamun testiajan jälkeen mitä ei oo ennen mulle tehnyt :eek:
Helpompaa ois ku ei näkyis mitään viivanpaikkoja vaan jos mitään viivaa yleensäkään näkyy ni vois tarkottaa plussaa! Päästäis kaikki helpommalla :LOL:

Ja @Tiinaliina1 teeppä se (y) ja sehän kuulemma on normaalia että raskauden alussa tulee vuotoa.. mun vuoto ei tosin tarkoittanut hyvää.
 
  • Tykkää
Reactions: Tiinaliina1

Yhteistyössä