Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Tänään kp29/26, tein negatiivisen testin iltapäivällä. Olin ihan hätähousu kun edellisestä virtsaamisesta vai muutema tunti :( Tajusin sen vasta testin tehtyä. Kun eikö suositus oo että virtsa olis kerinnyt olemaan rakossa min. 4h?

Nyt täytyy odottaa aamuun asti että voi tehdä uuden testin, sit on ehkä luotettavampi tulos.

Mulla siis erittäin säännölliset menkat ja ovikset tunnen. Edellisen kerran kun olin raskaana, tiesin jo ennen testin tekoa tuloksen. Nyt en oo havainnut mitään oireita.
 
Kp23/26-28. Dpo jotain. Kuha testasin.
https://aijaa.com/d9eq9I

Tuhrut alkoi tänään, mikä on outoa. Edellisen raskauden alkaessa tuhrut alkoi myös kp23 ja kp27 sain testiin hailuran viivan. Kävisiköhän nyt samalla tavalla.. :oops:o_Oo_O
 
Pakko vielä tulla tänne kertomaan että ihan oikeesti noi rfsun testit on hirveetä kakkaa!! Antaa ihan uskomattoman selkeitä viivoja aivan turhaan! Ja sit pakkauksessa sanotaan et jos tulos on epäselvä, tee uusi :LOL:. Kuulostaa must ainaki ihan rahastukselta et antaa haaleita viivoja jotta jengi ostais enemmän kun täytyy tehdä uusi ja varmistua.
 
@Pumpkinbred JEP ! Olen saanut ihan plussaksi luettavia viivoja rsfu:n testeillä ja muilla ei edes viivanpaikkaa
Ihan käsittämätöntä! Tuntuu vaan olevan jotenki vallannu markkinat kun meillä kaikki lähikaupat myy pelkkää rfsuta. Toisissa liuskoja toisissa puikkoja ja eri herkkyyksiä mut kaikissa sama juttu että antaa turhia viivoja :mad:

Mulla tässä kierrossa niin minimaaliset mahikset et en jotenki edes jaksais tilata testejä kun tässä näitä pyhiäkin vielä et en tiiä millon tulis. Siks pakko käyttää noita kakkoja. Tai jos sitä malttais olla testaamatta ja odottas vaan tyynesti menkkoja....miten seki onnistuu :LOL:
 
Laitoin ylempän väärän kuvan, poistan niin ei täyty turhaan.
Mutta tein siis tänään samanlaisen 25 herkkyydeltään. Maanantaina pitäs menkat alkaa tosiaan. Näyttää vahvemmalta kun eilen? En saa toista parempaa kuvaa, kun herjaa liian isoksi tiedostoksi.
 

Attachments

@lady96 Tasan samalla testillä sain tälläisen viimekierossa ja kuukautiset alkoi ajallaan :(

Mutta tsemppiä että sulla oikeasti plussa(y)(y)
Oho, miten voikaan näyttää noin selkeetä :(
Tsemppiä sullekin :) tosiaan mulla käytössä pillerit eli ei ns. yritystä päällä mutta tässä kierrossa ollut sen verran oudot oireet että aloin epäillä. Vaaleanpunainen/ruskea tuhruttelu, jatkuvat alavatsakivut ja rinnat herkät. Ei siis tyypillisiä mulle. Vähän mietityttää, onko sit jotain vialla kun on tälläsiä oireita...
 
Hei taas.

Nyt menossa kp 13. Eilen ja tänään nipistellyt alavatsalla ja tänään tuli verta paperiin. Voisikohan olla kyse ovulaatiosta? Vai alkaako menkat mukamas uudestaan (n) Lääkäri epäili ovuloimattomuutta ja käytössä ollut terolutit kahden kierron ajan, sillä omaa kiertoa ei ole. Jännittävää! Ovulaatiotestejä en ole nyt tehnyt. Rintoja on myös jomottanut useampana päivänä ja halut on olleen suuret :rolleyes: tällä hetkellä jomottaa vatsalla ja nivusissa.

Onko muilla ilmennyt veristä vuotoa kesken kierron tai terolutien aikana?
 
Hei taas.

Nyt menossa kp 13. Eilen ja tänään nipistellyt alavatsalla ja tänään tuli verta paperiin. Voisikohan olla kyse ovulaatiosta? Vai alkaako menkat mukamas uudestaan (n) Lääkäri epäili ovuloimattomuutta ja käytössä ollut terolutit kahden kierron ajan, sillä omaa kiertoa ei ole. Jännittävää! Ovulaatiotestejä en ole nyt tehnyt. Rintoja on myös jomottanut useampana päivänä ja halut on olleen suuret :rolleyes: tällä hetkellä jomottaa vatsalla ja nivusissa.

Onko muilla ilmennyt veristä vuotoa kesken kierron tai terolutien aikana?
Terotuteista en osaa sanoa mitään. Ei myöskään ole koskaan vuotanut mitään ylimääräsiä paitsi sillon ku oli kierukka.

@Karvakorvat hurjasti onnea! Millä dpolla sulla tuli se eka haalea viiva ja mihin testiin?
 
Aika hyvin kun ei ole edes se kaikista herkin. Olis varmaa tullu siihen 10 herkkään jo paljo aikasemminkin sulle plussa.
Mä tässä edelleen arvon että testailenko ja millon edes alottais vai odotanko vaan menkkoja... nyt dpo7
Odota nyt ainaki muutamia päiviä, varmaan tuo dpo 10/11. Tai jos malttaa niin parashan se ois sinne menkkojen alkuun odottaa. Itellä oli vaan niin selkee tunne ja ajatus, että oli pakko testata.
 

Yhteistyössä