Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Mun aamunen https://aijaa.com/YlXeEA. Tossa sen 5min ja näyttää edelleen samalta. o_O
Käsittämätön... onko toikin rfsu? Onpa niissä huono laatu :unsure:

Omat testinikin siis rfsu, pitänee ostaa nyt jotain muuta seuraavaks. Tän aamun testi ei kyllä oo mitenkään selkeämpi ku eilinen, pitänee ootella jääkö viivanpaikaksi vai alkaako viiva vahvistua :geek:

Kiitos palautteesta kaikille, mahtava homma et jotain näky muidenki silmään, olispa tosi kyseessä eikä vaan :poop: testi...
 
Joo rfsupa hyvinkin.. Nyt ostin menkkoja ootellessa vielä varuiks pregcheck liuskat, jos vielä olis toivoa :rolleyes:. Mun maha on ihan sairaan turvoksissa ja oon ollu reilun viikon semmonen kävelevä pierutyyny. Voi myös johtua laiskottelusta ja syömisestä. Kohta etsiin jotain sopivan rentoa vaatetta töihin...
 
Mulla on kyllä aika herkullinen lämpötilakäyrä, sen takia jaksan olla vielä toiveikas :) Normilämmöt ennen ovista 36,4-36,5 C ja oviksen jälkeen lähti hitaasti nousemaan ja oli pari päivää 36,8-36,9 C ja eilen nous 37,2 C ja on siinä edelleen (y) Edellisessä raskaudessa oli just sama peruslämpö alkuraskaudessa...
 
Onpa kyl surkeita testejä o_O Tai varmasti toimivat joskus mut ei nyt tollasia selvästi virheellisiä sais tulla yhtään. Tai räikeitä viivanpaikkoja... reklamoin kyllä jos tuo ei ollu oikea haamu :D
 
Mää kierin täällä tuskissani kun ei oo liuskoja enempää :ROFLMAO: laitan tohon mun eilisen pc ja rfsu liuskat dpo 10 ja CB puikko testin tänään dpo 11 ja aamu pissasta kaikki

https://aijaa.com/M6EPd9

https://aijaa.com/KhHbTq :love:

Ton CB: n jälkeen polttelis niin päästä liuskaan et onko vahvistunut eilisestä haaleasta haanulaisesta :geek: herkkyys noissa kai sama 25 (n)
No nuo nyt on kaikki plussia, ihan hurjasti onnea :love::love: Mut onhan se kiva seurata miten viiva vahvistuu!

Ja kiitos, toivotaanpa et sama ilmiö tulis tännekin :)
 
  • Tykkää
Reactions: Rosmariini86
No niin sehän oli just niinku sanoit @Miina- marketeista sai pc testejä, mutta sitä viikko näytöllistä digiä vain apteekista eikä ees ekasta apteekista löytyny niin piti sitten juosta ympäri kaupunkia ettei enää tarvis testejä lähteä ostamaan (meiltä on siis 40km kaupunkiin) ...jos nuo vahvistuu hyvin niin loppu viikosta tai ens maanantaina teen digin (y)
 
  • Tykkää
Reactions: Miina- ja Lukka
@Nipsunen86 ja @khilde, vielä on toivoa, hurjasti tsemppiä molemmille! Toivon teille plussatuulia :love:

Minä pidän taukopäivää testaamisesta, en pääse nyt ostamaan uusia heti ja kaks jäljellä, säästelen niitä huomiseksi ja ylihuomiseksi. Sitten pitäis alkaa luotettavammin näkymään jos on näkyäkseen :geek:
 
  • Tykkää
Reactions: khilde
Inhottavat menkkakivut vaan piinaa, jos se vuoto tänään alkais niin jää kyllä normaalia lyhyemmäksi kierto mut ihan on sellainen tunne et hetkenä minä hyvänsä alkaa vuoto. Kuitenkin puhtaan negan tikutin vielä varoiks aamulla. Alkais vaan niin vois käydä uutta yritystä suunnittelemaan.. @khilde vielä on päiviä jäljellä (y) tsemppiä.
 
  • Tykkää
Reactions: khilde
N4n
Mä oon tehnyt tässä muutaman herkän testin, apteekin ja sit CB. Laitoinkin siitä CB kuvan tähän ketjuun aikaisemmin ku antoi haamun, joka siis oli selkeästi vaan viivanpaikka, kun muut testit olleet puhtaita negoja. Mulla pitäs tänään menkat alkaa.
 

Yhteistyössä