Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

@emilien mä olen tehny noit PC liuskoja valehtelematta kymmeniä. En oo kuunaan saanu mitään siihen negoissa, en vaikka millä valolla käännelly. Tollaisen kyllä ainaki kerran kun testasin toooodella aikaisin, olisko ollu rv 3+3 tai jotain. Siitä se vahveni jo seuraavaan päivään. Aikaisin on mulla aina plussan näyttänyt. Toki myös LH piikissä (tumma ovisplus) näkyny tollanen haamu niinku joskus aikaisemminki sanoin. Mut siis ei ikinä mitään viivanpaikkoja (y)
 
Täällä minä. Dpo10 ja kastoin 2x10ui sekä 25ui one stepit. Öö... 25een alkoi melkein heti tulla viivaa - alle 5min. En tiedä onko väriä; voiko antaa nyt sit viivanpaikkaa - JUST NYT?! ... Mut noi 10t ei kyl näytä 20min päästäkään mitään. Argh.
Katson jos jostain kuvasta näkyisi jotain.

Alempi siis aiempi.
 
@peanut_butter tossa on viiva vieläkin. Kai sit täytyy hakea PCt. Mut kai nämäkin pitäs näyttää ku päiviä menee. Kannattaako sitä PCtä tehdä päiväpissasta?
 
@Helmiina1978 Varminta on aina tehdä aamupissasta, mut kyllä varmasti muutaman tunnin pidätyksellä päiväpissastakin jotain näkyy :)

Kuten @minttu-82 sanoi, mullakin dpo13 näkyi hädin tuskin mitään, mutta sillon ekaa kertaa tunnistin että on selkeä punainen haamu. Viimeisen tollaisen one stepin herkän taisin tehdä jotain dpo18, selkee punanen muttei tasavahvaa vieläkään. Tuomitsin ne siis surkeiksi testeiksi.. :ROFLMAO: Kaikki muut näytti jo ihan selkeää plussaa kun ne näytti hädin tuskin mitään.
 
@peanut_butter kuulostaa liiankin hyvältä. :cool::oops:
Haen jonkun muun testin nyt tosta apteekista. Vaikka niin piti testata vain näillä ja odottaa vaan että viivat vahvistuu. :whistle:
 
Tein aamupissasta uuden pcn, ja ihan tyylipuhdas nega. Ei viivanpaikkaa, ei mitään. En osta kyllä enää kertaakaan tuota testiä!
Ja siis mulla ei ole nyt ovulaatioo, ja menkat on jo useemman viikon myöhässä. Ei oo kyllä muuta mahdollisuutta, kun että testissä oli eilen jotain vikaa kun näytti ihan selkeää viivaa. o_O
 
Ja mä tein nyt 3-4. pissasta apteekin ultran. Ehdin sitä 10min tuijottamaan, kunnes piti lähteä töihin.sinne se jäi eikä ainakaan mitään näkynyt. Avasin sen ja sit se vielä tippui altaaseen vesipisaroihin.. :ROFLMAO: että se siitä testistä. Mut ei ainakaan 3 minuutin jälkeen tullut mitään.
Taas loppui nämä toiveet.
 
@emilien voi ei! Siis ihme juttu. Onks sulla ”tavallista” et on menkat myöhässä? Saitko siis jo oviksen kii tästä kierrosta?

@Helmiina1978 eikä. Voi pöh. Ollaan näemmä samaa vuosikertaa..jos nimimerkkisi pitää paikan :love:

@Amore- mikä testi tuo on? Mun silmään kyl pilkistää jotain:geek: !
No siis ei yritetä raskautta. Mutta ollaan huolimattomia ehkäisyn kanssa ovulaatio oli ja meni vuodosta ja kivuista päätellen , mutta jostain syystä menkat ei oo vieläkään alkaneet. Joo jää pct kaupan hyllylle tästä lähin. Niin älyttömän räikeetä viivanpaikkaa antaa näköjään.
 
Vahvistumisia haamuille!! (y)
Täytyy sen verran osallistua pc keskusteluun, kun mullahan niissä oli jonkinmoiset haamut dpo 9 ja dpo 10 ja sitten alkoikin dpo 11 yllättäen ihan kunnon vuoto. No nyt siis kp4 ja vuotokin loppunut, ihan piruuttani eilen aattelin uittaa viimeisen pcn ku päätin, että ens kierrosta en osta yhtään testiä tai testaa liian aikasin. No eiköhän tää anna edelleen jotain haamua. Toki varmaan oli se kemiallinen, mutta ei kai sitä ton vahvusessa ny enää pitäis näkyä mitään kun kolmen päivän vuotokin jo loppu? Ja se nyt oli kp23, eli ei se munasolu paljoa kerennyt kuin hipaisemaan. Mutta joo, ei pct päässy munkaan top10 listaan tällä kokemuksella :D
 

Attachments

@snforever niin minäkin. Haen vielä PCt tähän jonon jatkoksi. Mulla nyt Dpo10 joten aikaista vielä. Mut pikku hiljaa pitää kyl vahvistua tai sit tosiaan on kemiallinen taas.
 
@Helmiina1978 mullakin pitäis tänään alkaa menkat. Ei mitään oloja sen suuntaan, mutta kyllähän mahdollinen raskaus pitäisi pian jo näkyä kunnolla testeissäkin.

@emilien huhhuh, menee itsellänikin kyllä luotto tätä rataa pcn testeihin, vaikka ennen kyllä toiminut moitteetta itsellä. :cautious:
Joo, mä laitoin kyllä palautetta pclle. Teen vielä tässä joskus sen viimeisen testin kaapista pois, mutta oon kyllä puulla päähän lyöty! Kuivassa testissä näkyy selvä punertava haalea viiva. (n)
 
  • Tykkää
Reactions: Helmiina1978
@Tammityttö @Amore- mikä testi tuo on? Mun silmään kyl pilkistää jotain:geek: ![/QUOTE]

Huomasin juuri, että testi oli rfsu. Tiedän niiden näyttävän helposti viivanpaikkaa, Mutta ollaan reissussa ja piti jotkut testit mukaan nopeasti napata :( voiko viivanpaikka olla näin selkeä? (n)
Nyt kuitenkin kävin ostamassa paikallisen testin. Katsotaan sillä huomenna (y)
 
Vahvistumisia haamuille!! (y)
Täytyy sen verran osallistua pc keskusteluun, kun mullahan niissä oli jonkinmoiset haamut dpo 9 ja dpo 10 ja sitten alkoikin dpo 11 yllättäen ihan kunnon vuoto. No nyt siis kp4 ja vuotokin loppunut, ihan piruuttani eilen aattelin uittaa viimeisen pcn ku päätin, että ens kierrosta en osta yhtään testiä tai testaa liian aikasin. No eiköhän tää anna edelleen jotain haamua. Toki varmaan oli se kemiallinen, mutta ei kai sitä ton vahvusessa ny enää pitäis näkyä mitään kun kolmen päivän vuotokin jo loppu? Ja se nyt oli kp23, eli ei se munasolu paljoa kerennyt kuin hipaisemaan. Mutta joo, ei pct päässy munkaan top10 listaan tällä kokemuksella :D
Toi kyllä kuulostaa siltä, että on tullu varhainen keskenmeno. Kyllä se ehtii ihan kiinnittymään ja nostamaan hcg tossa ajassa ja ei se hcg heti laske pois.
 
  • Tykkää
Reactions: snforever
Täällä minä. Dpo10 ja kastoin 2x10ui sekä 25ui one stepit. Öö... 25een alkoi melkein heti tulla viivaa - alle 5min. En tiedä onko väriä; voiko antaa nyt sit viivanpaikkaa - JUST NYT?! ... Mut noi 10t ei kyl näytä 20min päästäkään mitään. Argh.
Katson jos jostain kuvasta näkyisi jotain.

Alempi siis aiempi.
Tein eilisen ja tämän päivän aikana yli 10 näitä one steppejä(25/10); viiteen tuli jonkinlainen viivanpaikka. Osaan ei siis mitään.
Iltapäivän pisusta tein herkän rsfu:n ja PC:n. Molemmat ihan blankot.
Omituista. Voisin melkein vannoa, että jotain mun kropassa tapahtui (kts. Ketju ovulaation jälkeiset oireet) ja tänään kaikki oireet on lieventyneet tai jopa hävinneet. Taasko alkio yritti kiinnittyä - vai sattumaa ja viivanpaikat vaan?
No, toivottavasti vuoto alkaa ajallaan eli ma/ti, joten päästään eteenpäin taas.
:ninja: voisiko olla testaamatta liian aikaisin? :whistle:
 

Yhteistyössä