Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Ihanaa, että muutkin näkee! Kiitos onnitteluista, toivotaan parasta ja pelätään pahinta. Oon käynyt läpi hirmuista tunnevuoristorataa, nyt päällimmäisenä vielä on, etten tahdo käsittää koko hommaa ja koitan rauhallisesti (niin varmaan....) odottaa huomiseen ja katsoa tuon toisenkin testin. Toivotaan, että vahvistuu. Koitan päästä huomenna päivittelemään miten käy.

Hirmuisesti tsemppejä täältä muillekin piinailijoille ja yrittäjille. Toivotaan plussien täyteistä kesäkuuta (ja tulevaakin, jossei kesäkuulle natsaa)! :)
 
  • Tykkää
Reactions: Cristal3
Olikohan tuo mun gallup raskaustesteistä ihan huono? (n) Eli minkä testin olette huomanneet itsenne kohtaa parhaaksi?

Itse olen testannut kaikista kolmesta clearbluella ja kaikista on oikein näyttänyt. Tosin viime yrityksen kohdalla, kun viime syksynä tuli tauko yrityksestä meni mulla clearblue testiin usko. Näytti ihan tasapaksua haaleaa viivaa ja raskaana en ollut.. Mietiskelin siis mitä tässä kannattaisi himotestailla :whistle:
 
Mä olen testannu raskautta davidillä, sofilla, digillä, apteekin omalla, pc:llä ja kaikki ovat olleet hyviä..

Ovistesteistä en testaa kun pc, sofi, digi ja fertest. Ne näyttää oikein eikä pco pääse vaikuttaa että aina melkein plussaa.
 
Ootteko te antaneet virtsan jäähtyä ennen liuskalla testaamista? Muistaakseni jossain oli semmonen ohje (n) kun kuitenkin puikkoon voi pisasta suoraan, niintätä ihmettelin. Että antaako liuskat sen takia viivan paikkoja, kun liian lämmin pissa..? kaikkee sitä miettii o_O
 
IMN
Kaikki one stepit on mulla loppuiäksi pannassa. Clearbluesta oon nähny countdowntopregnancy.com sivustolla aika paljon virheellisiä plussia. Digit tottakai asia erikseen. Ainoa mihin oikeasti luotan on apteekin oma, koska se ei turhaan kerää viiivanpaikkoihinkaan väriä.
 
En itse asiassa tiedä :D Tietääkö joku muu?
Tattis :)

Ja joku toinen tuolla vastaskin :)
Täytynee hakea niitä lisää. Luulen et niillä on ollut vaikutusta :) Jostain syystä mun iho parani nopeammin ku aiemmin ( hidas arpeutuminen) jne.

grabby fiilis. Vollottanu täällä ku niagara. Nyt ne pojat on Fez:iin menevässä koneessa ja mie ihan yssissein täällä :cry::cry: 23.7 takas.
Joka vuotinen juttuhan tää on mutta nyt ku oon lomalla ni se riipasee erakkohermanniin pahemmin tää yksinäisyys. (n):unsure:
 

Yhteistyössä