Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Cristal samat sanat kuin Unna. *hali*

Mä olen tässä miettinyt kun olen saanut ensimmäiset lapset nuorena eli mulla on helmikuussa 18v täyttävä tytär. Ja silloin kun häntä aloin odottaa niin en tosiaan osannut pelätä mitään. Raskauskin meni kuin ohjekirjassa. Samoin hänen sisarensa joka syntyi sitten 2 ja puoli vuotta myöhemmin.

Nyt kohta 37v ja kaikki pelottaa. Tulenko raskaaksi? Enkö tule, missä vika? Jos tulen raskaaksi kuoleeko vauva? Tuleeko km vai kuoleeko kohtuun tai onko jotain kehityshäiriöitä? o_O

Olispa kiva olla huoleton.. :rolleyes:
 
Theran voi sua, tsemppejä ja haleja piinailuun! :rolleyes:


Omaa napaa sen verran et mitä ihmettä, nyt on dpo3-4 (en oo ihan täysin varma) ja äsken tuli tosi paljon sellasta ihan ovismaista limaa?? :D En oo ikinä niin paljon sitä bongannut..? Ja ovistesti kuitenkin oletettvastikkin nega.
 
  • Tykkää
Reactions: miss_piggy
Huoh mä todella toivon et on vaan sitä.. Tiedän ettei sais testailla ovista enää plussan jälkeen, mutta mulla tosiaan ton pcon vuoksi on toi oviksen bongaaminen aika haasteellista joten siks tein ton testin nyt. Noh, kai mä luotan sitten siihen että ovis meni eikä oo nyt ja testaan sit joskus viikon päästä ja jos on nega niin aloitan primolutit taas.

Anteeksi omanaparage, tän pcon kanssa on vaan niin raastavaa yrittää kun tuntuu ettei mikään onnistu! :notworthy:
 
Tein uusiksi koko testin... Rfsu:lla ja voin todeta että pakko testaa pregchekillä saanu sillä parempia tuloksia , toki voihan olla etten ovuloi tässä kuussa. Ollaan miehen kanssa heitetty vitsii ehkä tämäkin haluaa onnistua tammikuun lopussa niinkuin kaksi muutakin. Kummallakin lapsella La oli lokakuussa esikko vaan halus pitkittää liputuspäivään marraskuuhun. Kakkonen tuli sitten viikon myöhässä. :D Että ehkä tämäkin tulee sitten lokakuussa ;D Onneks on huumori tässä hommassa mukana ettei oo ihan pakkopullaa

 
Viimeksi muokattu:
Niin ja kaikille jotka ovista yrittää bongata heti ku on melkeen yhtä tumma ni yleensä kannattaa testaa päivän aikana useemmin meinaan yleensä pamahtaa nopee tuo sit tai ainakin mulla on käyny niin. Muuten saattaa se kunnon plussatesti mennä ohitte.
 
Mä oon huomannut että luotan kroppaani ja musta tuntuu että kun noit oviksia tikuttaa tulee stressi vaan kun ei tuu toista yhtä vahvaa viivaa jajaj. :D Kroppahan sen kyllä kertoo jos on jotain tekeillä. : D Äskein tein uudestaan ei mitään uutta siihen viivaan verrattuna mitä tein aijemmin
 
  • Tykkää
Reactions: unna1

Yhteistyössä