Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

mimmi jep kyllä siihen jotain tuli. :) Mut en usko ennen kuin on räikeitä viivoja. :D

Mutta noi ns. viivat mitkä silloin tällöin tulee niin luo aina vähän toivoa ja on jopa hetken kiva leikitellä ajatuksella että mitä jos sittenkin. Vaikka ne menkat sieltä sitten tuliskin.. ajatuksissa olen ollut raskaana monta kertaa. :love:
 
Moi! Sori ku änkee tänne mut koska voi alata testaileen? Mä olin 29.6 yksityisellä ultras ja se näki yhen follikkeli joka oli 15mm niin lekuri sanoi et to 2.7 on ovis mut en tikuttanut... Mut koskahan voi testata? En jaksais millää odottaa ku ne negatki on niin kauheita..
Me ollaan 4 vuotta yritetty ja yks puolen vuoden clomikierto takana.. Sitte oli vuoden tauko ja nyt alotin uudestaan.. Tää on nyt eka kierto..
 
Moi! Sori ku änkee tänne mut koska voi alata testaileen? Mä olin 29.6 yksityisellä ultras ja se näki yhen follikkeli joka oli 15mm niin lekuri sanoi et to 2.7 on ovis mut en tikuttanut... Mut koskahan voi testata? En jaksais millää odottaa ku ne negatki on niin kauheita..
Me ollaan 4 vuotta yritetty ja yks puolen vuoden clomikierto takana.. Sitte oli vuoden tauko ja nyt alotin uudestaan.. Tää on nyt eka kierto..
Joillakin näkyy hyvinkin aikaisin eli haamu tulee jo dpo 8-9 mutta joillakin näkyy vasta kun menkat reippaasti myöhässä.
 
tiedän, mä en viitti enää testaa ku negaa näyttää ... ei viivanpaikkaa ei haamu niin parempi olla testaamatta ja testit on loppu myös oottelen et posti tiputtaa luukusta lisää :) Käyttääkö joku tota cb hymiöovistestii? mistä saa siihen niit testipäitä lisää?
 
Juu mä käytän pc liuskoja mieten vaan saako siihen. mut ei näköjään kaippa sen voi sitten heittää roskiin mikä tuol kaapis lojuu. Ja varmaan pitäis jatkossa hommaa raskauskeijulta testit kun saa useamman kerralla
 
Oi jännää.. :geek: Nyt kyllä sais olla sun vuoro jo. Ja siltä se kovasti näyttää. :) Mikä dpo sulla nyt on? Pidän niin (y) sulle!!
Kiitos :rolleyes: Mä en vaan luota noihin testeihin. En ennen kuin on räikeä viiva. Mutta leikitellään ajatuksella että siellä mahdollisesti olisi joku. Kirotaan vasta sitten jos menkat tulee. :D dposta en oo yhtään varma kun en tikuttanut. Mut vatsakrampit tuli perjantaina (viime viikko) että vähän tässä joutuu arvailee. :)
 

Yhteistyössä