Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Nellustiina en kyllä osaa sanoa, on niin samea kuva.. Toivotaan parasta! :)

Pisamapeikko voimia kovasti :unsure: <3

unna hmmm en kyllä osaa sanoa näenkö mitään :/ Toivotaan et pian näkyis!

Maicy voi ei tsemppejä sinne, toivotaan et saisit kierron kuntoon ja pian tulis tärppi!

Mulla ei täällä mitään ihmeellistä, neljäs päivä primolutien kanssa ja dpo taitaa olla 14/15? En oo testejä tehnyt sen dpo12 jälkeen ollenkaan, menkkoja odottelen. Asuntoasiasssa ollut kovasti miettimistä ja mennään ehkä katsomaan huomenna yhtä koiranpentua! :p Haluaisin sinne maalle jonkun vahtikoiran ettei tarvitse pelätä jos on itsekseen öitä et joku tulee ryöstämään mut! :LOL:
 
  • Tykkää
Reactions: Sweetzilla
Pisamapeikko toivotaan että murehdit turhaan.. :unsure:

Melinda jospa se olis merkki.. ;)

Sweeny siis ymmärsin että teit plussa testin! :love: Mä niin pidän peukkuja että sun fiilikset olis väärässä ja kaikki olis hyvin.

Unna mä kyllä jotain olen näkevinäni..toivotaan että olisi sitä :love:

nyytikkii oi että voit sitten nuuskutella koiravauvaa. :love:

Macy pahoittelut tädistä..:(

Nellustiina on joo vähän sumea kuva mutta toivottavasti olis tärpännyt. :love:

).( Tein mä testiä mut eiiiii siitä fiksummaksi tullut. :p Ja tänään muutenkin särkenyt selkää oudosti ja vatsakrampit edelleen jatkuu. Ja kun en tiedä johtuuko noi krampit normaalista vai siitä että tuolla on jotain häikkää mut ei ainakaan vuoda.. (y) http://aijaa.com/McHiSb
Ja noi on halpispuikkotestejä niin niiltä voi odottaa ihan mitä vaan. :D Kalliimpaakaan en viitsi tuhlaa vielä. dpo 10 kai
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Sniff ja unna1
Sweeny Mikä dpo? Oletko käynyt mittaamassa sun omat hormonit ettei niissä ole jotain? Mä pääsin ihan neuvolan lähetteellä verikokeisiin.
Kun sulla kuitenkin alkaa noi raskaudet. o_O

unna mä kyllä näen sulla viivaa.. :p
 
dpo pitäisi olla 12 tai 13, en tikutellut niin ei ole varmaa saletisti mut sen mitä omat tuntemukset oli niin jompa kumpa.
En ole mitään tässä vielä käynyt mittauttelemassa.
Täytynee jos tääkin menee puihin taas niin soitella neuvolaan, et jotain pitäis varmaan alkaa tekemään tälle hommalle.
 
Nonni.. mä kokeilin vähemmän herkällä testillä. Tarvii vähän lisä silmiä. Mä en osaa sanoa onko siinä vai eikö siinä ole. On tämä vaan jännää.. :rolleyes: Mun pitää oikeasti keksiä joku harrastus ja onneksi isäntä ja kuopus tulee kotiin tänään niin saa muuta ajateltavaa. :ROFLMAO: Ja toivottavasti ne menkat sit ei venyis kauheasti tai muuten tää menee ihan villiksi.. :D
http://aijaa.com/qSdeZN
 
Sweeny hienoa että asia alkaa etenee. (y)

mä en viitsi miehelle noita näyttää kun se pitää mua ihan tärähtäneenä jo muutenkin. Ja en halua että alkaa stressaa niitä mun solumuutoksia ja mahdollista raskautta. Kun se taitaa jo nyt vähän pelkää että teen kuolemaa. o_O
 
miss_piggy
Miten pisamapeikolle kävi? Selvisikö neuvolassa tms mitään?

Täällä ei mitään päivitettävää, kp 4. Mietin vaan että mun luteaali on ollut nyt kahdessa luomukierrossa 10-11 päivää, sais olla pidempi. Taidan tulevassa kierrossa syödä oviksen jälkeen terolutit pois joita on vielä jäljellä yhteen kiertoon.
 
Pisamapeikko toivotaan että murehdit turhaan.. :unsure:

Melinda jospa se olis merkki.. ;)

Sweeny siis ymmärsin että teit plussa testin! :love: Mä niin pidän peukkuja että sun fiilikset olis väärässä ja kaikki olis hyvin.

Unna mä kyllä jotain olen näkevinäni..toivotaan että olisi sitä :love:

nyytikkii oi että voit sitten nuuskutella koiravauvaa. :love:

Macy pahoittelut tädistä..:(

Nellustiina on joo vähän sumea kuva mutta toivottavasti olis tärpännyt. :love:

).( Tein mä testiä mut eiiiii siitä fiksummaksi tullut. :p Ja tänään muutenkin särkenyt selkää oudosti ja vatsakrampit edelleen jatkuu. Ja kun en tiedä johtuuko noi krampit normaalista vai siitä että tuolla on jotain häikkää mut ei ainakaan vuoda.. (y) http://aijaa.com/McHiSb
Ja noi on halpispuikkotestejä niin niiltä voi odottaa ihan mitä vaan. :D Kalliimpaakaan en viitsi tuhlaa vielä. dpo 10 kai
Nii taikka merkki alkavist menkoist.. mutta oudon aikasin vaan kun menkkojen PITÄIS alkaa 16 päivä yleensä oireet alkaa sinä aamuna kun menkat alkamassa. Ei voi ikin tietää mutta testin taas teen kun postiluukusta tipahtaa. :D
 

Yhteistyössä