Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Haleja täältäkin Theranille ja Pisamapeikolle.
Mä luulen, että Ruusutarha sun testit on viivanpaikkoja.

Tiedättekö muuten jotain siitä, mikä aiheuttaa lyhyen luteaalivaiheen? Nyt mulla jäi vain 10 päivän mittaiseksi. Huoh. Eli uuteen kiertoon ja yk4.
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: malttamaton
arvaatkas oisko hinku tehä uus testi mut tokkopa on tulos siitä muuttunut. EHkä vaan ois hyvä hyväksyy että se nyt nappaa niin helposti kuin nuorimmaisesta jota ei yritetty. Onnellinen vahinko. Ehkä se siitä sitten ajan kanssa kun saadaa muutto alta pois ja mä saan pudotettuu painoo ja semmosta. :D ehkä. Mitäs luulette tekisinkös vikan PC testin? vai säästeliskö huomiselle.
 
Piti nyt ihan testata tuota ovistestiä mitä näyttää kun on plussannut. Plussaa sekin näyttää eli näköjään ne toimii myös raskaustestinä.
http://aijaa.com/sCpDCb

Tuli vaan mieleen kun siitä ollut puhetta näyttääkö vai ei.
On TODELLA tylsä ilta ja tämän luettua muistin, että itsellänikin on jemmassa vielä pari ovistestiä ja pakkohan se oli kokeilla miltä sellainen näyttää näillä viikoilla (eikö olekin todella järkevää (y) )
http://aijaa.com/IcokEj
Eli kyllä tuo ihan kivasti raskautta näyttää :D
 
Cisu kyselit mitä muutoksia. Samaan kolposkopiaan tuli aika ja otetaan koepalat. Agc-nos oli se termi. Minkä kuulemma piti parantua itsestään.. No ei sit parane. Mä tuota loop hoitoa just pelkään kun ei tee hyvää paikoille.
Pitääkö tässä oikeasti laittaa yritys katkolle että selviää ettei ole pahanlaatuista taustalla.



Meni päivä hammasta purren. Mut kyl ne menkat sieltä vaan alkoi. Yk 13 kkm jälkeen..join sitten ketutukseen pari siideriä kun kerta voin. Huomenna pahimpaan päivään mennä huvipuistoon hengaa koko päiväksi...
Toivottavasti te muut nyt plussaatte!
 
Heippa taas pienen tauon jälkeen! Täällä vieläkin yk 9 ja piinapäivät menossa. Dpo:sta ei tarkkaa tietoa, huomenna vois ehkä olla dpo 10? Menkkoja odotan alkuviikolla alkavaksi. Greippimehun otin taas tässä kierrossa käyttöön (join sitä kylläkin vaan oletetun ovispäivien ajan). Tänään päivällä vihlo alavatsaa, mut skeptinen kun olen ni tuskin taaskaan mitään merkkasi. Huomenna aamulla ajattelin alkaa testailemaan ekan kerran, oon nyt yrittäny vähän pitkittää ku viimekierroissa alottanu testaamisen ihan hullun aikasin! (Tyyliin dpo 6.....) välillä turhauttaa tää homma niin paljon et miettii et alottaisinko uudelleen pillerit, kun ei tärppää ni ei tärppää :(
 
Theran: oon seurannut tätä ketjua pitkään ja nimimerkit on tulleet tutuiksi, oon tosi pahoillani sun ja teidän puolesta :( toivottavasti huvipuistopäivästä tulisi kuitenkin jos ei mukava, niin ainakin jaksettava...kovasti voimia lähetän minäkin vaikka uutena täällä huutelen :)

En kyllä viisastunut tämän aamun testeistä yhtään. Kuvat ovat niin sinisiä että pc:stä kyllä syöpyy kaikki oletettu väri mitä olin näkevinäni...tuosta plussatestistä taas en tiedä itsekään, onko siinä yhtään mitään. Tai oikeastaan en minä tiedä näkyykö kummassakaan kuvassa mitään, ehkä noin luonnossa jotain pientä alkua mutta juhlat jää kyllä näillä tuloksilla vielä pitämättä :)

http://aijaa.com/kRGFNj
 
Karoliinaska kiitos. Jo tää vähän epätoivoiselta tuntuu mut ei voi mitään.. Lapsia tosiaan ei tule nappia painamalla.
Mä yritin noita sun kuvia katsoa autossa mut aurinko häiritsee. Ihan kun olisin nähnyt sun testissä jotain. Paha tosiaan sanoo kun häikäsee. ☺
 
Kääks. Peukkuja haamuilijoille :)!!

Pisamapeikko halaus. Vuoto ei välttis ole kova etenkin jos proge ei ollut korkea. Limis saattaa olla sellanen höttönen. Toivottavasti ei tuu mitään säätöä enää, nää vuotoahommat on syvältä :(!!!
Jaksuja! Onneksi sullakin on kotona elämää, minkä ikäisiä sun muksut olikaan?

Theran halaus :(!! On kyllä pitkä tie sullakin takana. Sieltä ja syvältä!

Mulla palaa kans kohta hermo. Muka pari pv piti enää vuotaa toimenpiteen jälkeen ja :poop:!! Vuoto hiipui ja taas tulee kuin Esterin per***tä. :mad: Ikinä saa kiertoa tasoittumaan. Ketuttaa että tästä ei paljon hoitoihin ponnosteta vaikka muuten voisikin. Ihan ku kohtalo haluaisi uhalla että mikään tällanen ei onnistu. Hemoglobiinikin on laskenut todella alas kun vuotaa jo 8.viikkoa (n) ei jaksis enää. :(
 
Kääks. Peukkuja haamuilijoille :)!!

Pisamapeikko halaus. Vuoto ei välttis ole kova etenkin jos proge ei ollut korkea. Limis saattaa olla sellanen höttönen. Toivottavasti ei tuu mitään säätöä enää, nää vuotoahommat on syvältä :(!!!
Jaksuja! Onneksi sullakin on kotona elämää, minkä ikäisiä sun muksut olikaan?

Theran halaus :(!! On kyllä pitkä tie sullakin takana. Sieltä ja syvältä!

Mulla palaa kans kohta hermo. Muka pari pv piti enää vuotaa toimenpiteen jälkeen ja :poop:!! Vuoto hiipui ja taas tulee kuin Esterin per***tä. :mad: Ikinä saa kiertoa tasoittumaan. Ketuttaa että tästä ei paljon hoitoihin ponnosteta vaikka muuten voisikin. Ihan ku kohtalo haluaisi uhalla että mikään tällanen ei onnistu. Hemoglobiinikin on laskenut todella alas kun vuotaa jo 8.viikkoa (n) ei jaksis enää. :(
No ei sua kyllä helpolla päästetä.. :( toivotaan että loppuis nyt tooodella nopeasti.

Tämä sekundaarinen lapsettomuus ja keskenmenot on opettanut nöyremmäksi ja todellakin olen kiitollinen noista jo olemassa olevista rakkaista. :)
 
Kiitos Theran, varovaisesti happy-fiiliskin täällä :) Toivotaan että vahvistuu ja pysyy (täälläkin näitä haamuja ennenkin saatu ja silti vuoto alkanut). Maanantaina digiä - nyt reissuun ja voipi olla että huomisaamuna ei testaamiset onnistu.
 
Tammityttö, voi.. voimia sinnekin! Mutta kyllä me eukot vielä palataan yritykseen entistä vahvemmalla sisulla!

Lapset 3-11v ja ens vkolla ollaan isännän kanssa niiiin lomalla! Toivottavasti vuoto ois vkon päästä kohtuullinen kun kylpyläreissua ja pärjäisi tulpalla.. tiistaina ultra jota en perunu ku haluun varmistaa vuodon tyhjentäneen.
 

Yhteistyössä