Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

1v5kk ja nukkuu jo lastensängyssä. Muutaman kerran tullut keskeyttämään puuhat :)
¨
Aah tosin meillä on portti lastenhuoneessa. :) Just jos isompi jolla siis jo se matalareuna kun siin samassa jo junior sänky niin tulee itte pois niin pysyy siel huoneessa jos meillä semmoset puuhat käynnissä. Tosin meillä on myös eläimiä siksi myös se portti siinnä
 
Taustalla olen kiinnostuneena lukenut kokemuksianne :) Nyt mulla olis omana ongelmana testatako (lisää) heti vai myöhemmin...? Peittohommista olisi nyt 13 päivää, oviksesta ei tietoa, koska sen ei olisi pitänyt olla vielä, mutta toisaalta kierto on ollut epäsäännöllistä (yleensä kyllä pitempään suuntaan ja tämä viittaisi lyhyeen). Oireita on ollut, tai sitten vaan kuvittelen ne... Pari päivää sitten tein negan Davidin liuskalla, ja tänään sain One Step -liuskaan ehkä haamun tai viivanpaikan :O Nyt kaapissa odottaisi One Steppejä ja Pregcheckejä... Pitäisiköhän malttaa odottaa vielä muutama päivä, vaikka vaikeaa on?!
 
Perässä tuut! Haamulainen se siellä :)

Himotestaajana en ole voinut lopettaa testaamista vieläkään siispä tänään digiin ilmestyi 3+ :love: ja pakollinen kuva teille http://aijaa.com/PavgX3
Kaikille plussatuulia!!! :love:(y)
Mä nään siinä viivan paikan. Ehkäpä en uskalla uskoa raskauteen koska en oo saanu pc r.testiin mitään ja te näätte cb plussan testissä haamulaisen ja minä viivanpaikan. Ehkäpä hitaasti mutta varmasti nousee hcg..
Alan näkee pelkkii viivan paikkoi omissa teateissä.
 
Täällä taustailen joka päivä. Nyt pitää kirjoittaa.

Melinda: tee digi niin se kertoo totuuden. Mä näen tuossa cb testissä jotain, joskin mulla on itsellä kokemusta siitä jotta antaa melko selkeää viivanpaikkaa. Vähän jopa väriäkin näkyvissä. Mulla on sellainen pissa että joka testin viivanpaikat pamahtaa helposti näkyviin. Varsinkin loppukierrossa. Valitettavasti sulla on todella pitkään ollut jo noita viivanpaikkoja näkyvissä. Se oikea haamulainen kun ilmaantuu niin sen vaan sitten oikeasti erottaa niistä selvästi. Mut tee se digi jos sattuu että ne liuskat ei vaan näytä.

Muillekkin tsemppiä testauksiin! Entisenä vuosien takaisena himo testaajana ymmärrän niin mitä te touhuatte... :D
 

Yhteistyössä