Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Mulla ei oo tullut ollenkaan ilmoituksia tämän ketjun uusista viesteistä. :eek:

Mandala, olen pahoillani puolestasi. :(

Mä oon saanu niihin raskauskeijun R-testeihin harmaita viivanpaikkoja tässä. Nyt vissiin dpo 9 ja eilen uittelin edellisen. Tänään en muistanu. Ovistestit antaa aika tummaa viivaa. Mietinki et onko ovis tulossa vasta nyt, kun olin 100 varma et meni jo kun lämmötkin nousi silloin ja pysyneet ylhäällä. Oireeton oli kohdallaan vaikka ovistikut ei selkeetä plussaa antanut. Oli tuossa melkeen viikon tuhrutteluaki, hyvin vähäistä. :D pc ootteleen kaapissa, polttelee kovasti mut vasta vklp aattelin testata. :D
 
  • Tykkää
Reactions: Theran ja Mandala
meni meillä 4 blastoa pakkaseen, pari viidennen päivän ja pari kuudennen päivän blastoa. Kyllähän tässä saman tien sitten PAS kehiin kun menkat toivottavasti pian alkaisi. Täytyy lääkärin kanssa puhua mitä kaikkea tähän kannattaa/voi lisätä näiden pelkkien lugejen lisäksi. Sain mä letro respan minkä aloitan kierron alussa, mutta kyllä jotain järeitä aseita haluan sitten lisäksi.

Kyllä mä täällä kurkin vielä kuitenkin kun en osaa poissakaan olla. Tsemppaan hirveästi kaikkia eri väristen ja näköisten viivojen kanssa!
 
Aletheija (y)

Mandala. No mut hei mahtava määrä! Eiköhän niillä onnistu :love:. Oliko siis suunnitelmissa siirto luomukiertoon? Oliks tää sellanen? Mun kun on aina tehty lääkkeelliseen. .. aiemmin ovis oli nii epäselvä ja heikko. Raskaudet tai ikä tai lisäravinteet on muuttanu senkin seikan..

Mä meinaan yökkiä täällä kaikelle. Kauppareissu oli ihan tuskaa (n) maha on myös sekaisin. Posti toi ne herkät testit (saa nähdä onko ne yhtä surkeita kuin monet muut herkät)..pitää uittaa aamulla yksi :ninja: Mistäköhän muuten johtuu että aika monet herkiksi mainostetut testit antaa heikompaa ja huonommin viivaa kuin monet perus 25 - testit :confused: sen mitä tällä palstalla oon "oppinu". Itsekin tein aikoinaan sellasta first signal kasettia (10) ja antoi herkästi turhaa viivaa ja raskaana ollessa tosi haalua vaikka rinnalla tehty apteekin oma oli jo selkeä o_O
 
  • Tykkää
Reactions: Theran
Tuore tehtiin nyt ns. luomuna eli pelkät luget oli kasvattelulääkkeiden päälle. Muutenkin koko hoito tehtiin täysin oman kierron luonnolliseen ajoitukseen (lyhyt kaava) kasvatteluineen ja siirtoineen toisin kuin naikkarin pitkäksi venytetty pitkä kaava hoito.. Mulla on naikkarilla limis jäänyt joskus hipaa vaille 6mm mutta joskus taas menty sen minimirajan yli eli kokeiltu luomu PAS sekä lääkkeellinen PAS. Kattoo nyt mitä suosittelevat dextralla.
Pelottaa vaan, että alkiot on rupuja kun mullakin ikää 36 ja näin monta siirtoa takana ennen tätä feilaantunutta. Tää siirretty oli 3BB luokkaa nyt, ja kaiketi siis paras..
Lasketaanko tämä nyt kemialliseksi mulla vai miten ne menee muuten?

Ja voi hitsi, oisko sulla siellä jotain tapahtumassa :eek: :sneaky:
 
Mandala toivotaan että seuraava olis pysyvä. <3

Aletheia piinaviikot.. :D liputan plussan puolesta!:)

Tammityttö kuulostaa kyllä noi sunkin oireet epäilyttäviltä.. :p mä oon muuten miettinyt samaa noiden ns. Herkkien kohdalla.. Tilasin muuten jotain uusia varhaisia testejä raskauskeijulta. :D yesno merkki

Mä varmaan uskalla mennä odottajiin ennen kuin rv 16 on ohi.. The rajapyykki ensimmäisen km kohdalla.. :)
 
Joo en mäkään mene minnekää odottajiin varmaan ikinä ennen mitään kokeiden tuloksia. Tai sit jos homma on hoidoilla varmistettu. Pläh. Jännä todella tää oma pää. En todella halua olla raskaana mut sit on sellanen "pöh" jos (kun) testit negaa :pEhkä se on sitä että sit ärsyttää että on sortunut edes testaamaan ja antanut oireiden ja olojen huiputtaa vaikka joka kerran päättää ettei kuuntele kroppaansa :geek:
 
Mandala: Voi ei:( Eikun uuteen nousuun vaan sitten! Toivotaan seuraavasta kerrasta pysyvää plussaa ja vaavia syliin:)

Menkkoja ei vieläkään näy,vaikka nää olot on ihan kamalat! Alaselkää särkenyt monta päivää, turvottaa hulluna, alamahaa juilii yms. Uitin testin aamulla ja ihan nega oli:/ En jaksanu ottaa ees kuvaa tyhjästä. Eli monsuunit alkaa kyllä ja se haamulaisviiva oli vaan pelkkää shittiä. Plaaah.

No,ei auta! Eteenpäin sano mummo lumessa! Alkas vaan nyt se hana aukeamaan, niin pääsis näistä oloista ja odottelusta.
 
Onnea nyytitervettulleelle plussasta. Oliko niitä muita.. Hmm..
Tällä taustalla luen säännöllisesti vielä juttuja.

Mandalalla oli kurjia uutisia. Jaksamista ja toivottavasti toipuisit tästä mahdollisimman nopeasti.:(

Tänään kp10/28-31/ yk2. Aloitin ekaa kertaa elämässäni ovistikut nyt kp 7. Eli kolmas On tehty tänään. Eka oli tosi hailura, eilinen oli siitä vähän tummempi, mut ei missään nimessä testiviivan veroinen, lähellekään. Ja tänään taas sellainen vähän hailurampi. Vaihteleeko noi? Vai eikö pitäis vahvistua päiväpäivältä?

Mulla ovis tulossa kp 14-16. Ja testaan että tiedän missä kohtaa niitä kipuja se on tummimmillaan.
 
Terve...
onko teillä kokemusta raskautumisesta, kun peittoja on heiluteltu kolme päivää ennen ovista?! Eilen ovistesti antoi jo jonkin verran väriä ja tänään yhtä vahva viiva kuin kontrolliviiva. Ja toispuoleiset kivut on. Mutta ongelma on se kun mies on reissutyössä toisella puolella suomea ja kotiutuu vasta viikonloppuna. Viime viikolla talletettiin to, pe, la ja su mutta olen ihan varma että kolme vrk on liian pitkä aika. Ei tässä voi varmaan muuta kuin toivoa että ensi kuussakin ovuloin ja että se sattuisi siihen kun mies on kotona o_O Ei taida kannattaa raskaustestejä uittaa tässä kierrossa?!
 
^ei voi tietää. Jos viimeisen tallettelukerran aikana oli jo hedelmällistä limaa voi simpat elää pari kolmekin päivää. Simpoista riippuen joskus kauemminkin. Mutta voi olla että tiukille menee. Mahdotonta se ei todellakaan ole :) Peukut!
 
Jahas. First response herkkis (6 päivää ennen testi) tehty. Kyllä siinäkin kääntelemällä joku harmaa häivähtää kuivuttua (n). Mutta (ihan jo koska on vasta dpo7 )kyl toi on nega. Kattelin jenkkisivuja missä tää on aika suosittu tikku niin kyllä ne dpo7 oli vielä kaikki negoja ihan paria lukuunottamatta. Jännä muuten että PC ovistestissä on aika hyvän vahvuinen viiva, mut rfsun ovistikku on lähes lakana :ninja:.. Toivottavasti tää selviäisi aamulla kun pitäs mennä klinikalle. Ei viittis tehdä suunnitelmia ja maksaa käyntiä jos koko hoitoa ei tuu :unsure:

Muoks. Hmm..ainoa mikä "huolettaa" on se että yli vrk en ole ottanut niitä keltarauhasnappeja. Siltikin aamulämpö oli näköjään pompannu oviksen jälkeisestä 36,6-36,7:stä 36,9 o_O näin oli keväänkin kierrossa :oops:
 
Viimeksi muokattu:
Täällä dpo 10 ja Davidin herkkä raskaustesti antaa edelleen samanlaista viivanpaikkaa kuin dpo7-9. Ehkä jo vähän helpommin erotti mut voi olla et silmä on jo harjaannuttaa löytämään sen. :D ovistikut on lähes yhtätummia ku kontrolli, mut nuo antaa mulla mitä sattuu ja Nyttenki tein kaikkien sääntöjen vastaisesti aamulla. :D Jotenkin tunne ettei tärpännyt tässä kierrossa joten taidan odotella menkkoja, jotka nekin tulee yleensä millon sattuu. :D
 
Hope_ ihanaaaaaaaa!!! Sieltä se jo kurkkii, ja minusta ihan selkeänä.

Ja nyyttitervetullut onnea. Pysyin vuodon ajan poissa, kun niin ärsytti, mutta nyt kp 7 ja kohta pääsee o-tikkuja uittamaan, niin takaisinhan se on kammettava. Yk 9 tai 10?

Mandalalle ja muille pettyneille pahoittelut.
 
  • Tykkää
Reactions: Hope_
Hope onnea!!! Kyllä tuo on jo selevää kauraa :)

Tammityttö laitappa joutessas kuva siitä first responsesta ko täällä on yleisöä jotka ole ikinä em testiä nähänykkään ;)

Theran jee, olispa kiinnittymisvuoto!!

Oma o-testi ihan blankko :( Vaikuta ees raskaustestiä uittaa.
 
  • Tykkää
Reactions: Hope_

Yhteistyössä