Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Ei ole täälläkään ihmeempiä uutisia.. Jotenkin niin sellainen olo et olis kyllä miljoonas ihme jos siellä yhtä äkkiä oliskin jotain muuta kuin viivanpaikka. :/
Kanssa nämä mun oireet voi olla tsiljoonaa eri syistä johtuvaa mut sitä on niin kiva huijaa itseään. Että olisi edes hetken "raskaana".
Laittakaa joku plussakuvia piristykseksi. Ne on aina niin kaunista katseltavaa. :)
 
Hope kyllä toi mun mielestä on paremmin tummunut kun mulla tässä mikä plussauksessa mikä meni kesken 4+3. Joten lupaavalta näyttää!

Tammitytölle tsemppiä lääkäriin! Minne klinikalle päädyitte jos saa kysyä?
 
Päätin käyttää aamun pissikipossa ovistestin lisäksi pc:n ja tämmöstä näytti testiajalla:


Hetki testiajan loppumisen jäläkeenki olin jotaki näkevinäni, mutta nyt ko se alako kokonaan kuivua meni ihan kumman näköseksi koko tikku. Onko tuo alakanu antaan testiajalla tuommosia ollakko vai eikö olla-viivoja? Siis mikäli se nyt ylipäätään näkkyy täällä...

E: paitsi että tais olla susi tikku, meni ihan ruvelle nyt ko kuivahti.. Ihan tuommosia kraattereita. Höh.
 
Viimeksi muokattu:
Josko mie maltan nyt kommentoija muilekki :D

Hope tosi hyvin vahavistunu :love:

Tammityttö joo toivotaan nyt ettei tarvis alakaa hoitoihin ;) Kuinka aikasin ultralla pystyy näkemään onko kohdussa jotaki häppeninkiä? Onkohan se viivanpaikka mikä tuossa sinun puikossa näkkyy ko mie vaan oon siinä taas näkevinäni jotaki...

Theran joko oot uittanu? Kuvvaa kansa!

Allu hyi mikä gyne.

Mieki mietin tuossa että viittisinkö lähteä käymään gynellä tarkistuttamassa onko mulla alakanu vielä mittään tapahtuun sisuksissa. Vaan jos on joku wannabe-gyne niin ei se varmaan ehkä ees nää. Vai voiko olla niin?
 
Pupelaattori. Juu tekee kuivuttua viivantynkää. Sori. Ei tokikaan tummaa eikä selkeää vaan just ollakko vai ullakko viivaa :unsure: nimimerkillä just pp6 sellaisen saaneena. Näkyy kuivuttua edelleen. Eilinen ja tän päivän First response (reagoi hcg 6 arvoon) oli ihan puhdasta negaa. Kuivuttuakin.
 
Joo ja öö..ei näin aikaisin kai näy muutaku paksu limakalvo. Eli ultrassa ei voi päätellä mittään. Koska jos ovis oli sillo ku arvelen ja nyt on dpo8 nii eihän nyt oo ku 3+1 :whistle:

Ja kuvat tekee omiaan. Ei tossa mun tikussa ole edes viivan paikkaa livenä. Ei edes läpivalaisten (ai mitennii tähtitiedettä :ROFLMAO:) joten se siitä.

Öö..me ollaan nyt sii Fertinovalle menossaa hoitohommiin.
 
Theran!!!! Sullahan näkkyy ihan selevää viivaa!!! Väristä ei vielä uskalla sanoa, mutta eikösse varhasessa vaiheessa nuin tehekki ettei sitä väriä vielä niin paljolti näy...? Apua onpa jännää!!
E: Puhelimella ne aivan hyökkäs silimille :D
 
Pupelaattori mä näin sun ylemmässä tikussa jotain.. :)

Mun miehelle näytin kanssa niin sekin sanoi näkevänsä viivaa mut selviää parin päivän päästä onko se viivanpaikka. Mitä epäilen kyllä suuresti että on..
 
Mikäs testi toi on Theran? Mun puhelimen näytössä menee sen verran pikseliks etten saa tsuumattua. Mutta kyllähän sulla hyvät oireet olis :D
Ja ihana..mä en edes uskalla myöntää miehelle että olen testaillu :ninja: saati näytellä tikkuja :cool:
 
Mulla tuossa pc:ssä muodostu se viivanpaikka heti kun väri lähti liikkeelle, kuivuttua jäi vaalea/harmaa viivanpaikka joka on tummempi toisesta reunasta. Niinku haalealla terävällä lyijykynällä olisi piirretty viiva. Mut seki näkyi vasta kun purin puikon osiin ja katsoin. Kuvattua sitä en saa, ei erotu kuvasta kunnolla ainakaan omaan silmään. Enkä osaa edes lisätä puhelimella tänne et saisin teän mielipidettä. Mut siis nega se on kuitenkin. :D
 
Raskauskeijun herkkiä.. No mun mies arvaa vaikka en edes kertois.. :D spämmäänkö vielä yhden kuvan minkä otin vaikutusajan jälkeen..
http://aijaa.com/KHQ9zA
vähän pimeä kuva mut siinä se viivanpaikka tönöttää.. :mad: No onneksi noi testit loppu niin eipä ota päähän niin pahasti..ainakaan paljoo :rolleyes:
 
Viimeksi muokattu:
Tuli tässä mieleen, että jos ikinä enää pääsen urakalla huhkimaan tikkujen kanssa (urakalla huhkin vain jos mitään näkyy) niin eikö noita Pregcheck:ejä saa mistään esim nettikaupasta isompina erinä? mä jotenkin tykkään niistä ja ois kiva saada niitä sitten isompi erä kerralla. Ei tuolla cittarissakaan kehtaa niitä joka päivä käydä hakemassa :D
 
aletheia91 nyt vasta yk 18 kakkosta yittäessä. Esikoinen tärppäs yk 28. Käytiin yksityisellä viime vuoden puolella tutkimuksissa, eikä silloin löytynyt kummastakaan mitään vikaa.

Theran eikö tosaa muka oo yhtään väriä? Ainakin mun puhelimella näyttäis siltän :)

Hope hieno viiva! :)

Tammityttö tseempit! ja vielä on aikaiset päivät testailla..
 
Mimmi kyllä siinä ehkä on.. En oo varma.. Mulla menee viivat jo silmissä. Aamupala tökkii mut sekään ei oo uutta..
Ei auta kun testaa uudestaan mut sitten mulla on taas eri testejä. Mites mä sanon muille.. Niin kauan kun ei ole menkkoja on toivoa. :) helpommin sanottu kuin tehty.. :p
 
  • Tykkää
Reactions: mimmi92

Yhteistyössä