Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Tammityttö eikös tämä mieli olekin jännä. :D mullakin on meinannut välillä pala nousta kurkkuun.. Niin mistä vetoa ei oo edes irronnut mitään. :p
Mä tulen sun kanssa seuraavalle kierrokselle, aloittaako ne milloin mitäkin?
 
Aletheija mikäs sun kierron tilanne olikaan?

Theran. Nääh.koitahan sää pysyä poissa kierroista :D Jään oottaamaan sun testailluja :)!!

Kääk. Kääk. Käääääk. Hullua. Ihan sellanen olo että mihin ***** mä taas pääni pistän. Alkoi paniikki, hengenahdistus, heikotus ja tuskanhiki. Jo syyskuun lopussa saatais olla siirto ja silleen jos tää kierto nyt alkaa todella möyhätä. Ja mikäli mitään saadaan siirtoon. Huhhahhei.
 
Tammityttö hengitä syvään.. :) Ja pysy meidän kanssa jakamassa ahdistukset. :love:

MÄ onneton parin kolmen tunnin pidätyksellä dpo9 tai 10 menin pissaa sitten ei niin herkkään testiin... :barefoot: Älkää kysykö miksi..ei mitään järkevää syytä tuhlata tikkua päiväliruun näillä päivillä..http://aijaa.com/AgCc4S
Ja ehkä siksi elättelin toiveita kun lupaavat että 5 päivää aikaisemmin näyttäisi.. No ei.. ei se muuksi muutu. :oops:
 
Tammitytto, pahoittelut hutikierrosta, mut onnea niihin siirtoihin.

Kokeilin sit aamulla sen cb digin ja melko valitonta negaa naytti. Ehka ma vaan sit olen tullut niin vanhaksi et alkaa noi vaihtikset sekottaa hormoonitoimintaa oikeen huolella. Jos tassa sitten rauhoittais mielensa ja koettais puuhastella kaikenlaista ensviikonlopun menkkoja odotellessa.
 
Tammityttö, voi harmi!

Aletheia, mä näen kyllä muuta kuin viivanpaikan! Ei toi voi olla viivanpaikka..

Theran, toivottavasti jotain vielä tapahtuu!

Itsellä tuli aika vahva viiva ovistestiin. Mutta ei voi varmaan vielä olla sitä, kun ei kuulemma näkynyt johtavaa follikkelia. Kivutkin ovat vielä siedettäviä.
.. Mut tekee mieli heilutella peittoja, että jotain hormonaalista tapahtuu (y)

 
Missähän mun menkat on... ei ole näkynyt vieläkään :p tosin välillä mahaa juilii sen verran että eiköhän ne kohta tuu.
R-testit oli loppu joten tein pitkästäaikaa ovistestin, se on kyl nega. Tosin eihän ne välttämättä kemiallista tms näyttäskään.
http://aijaa.com/2PITEl
Ostin kyllä uuden paketin pc:n r-testejä. Jos aamulla tekis kun ei pariinpäivään oo tehny. Nyt varmaan ois jo selvä nega, saapa sitten turhille toiveilleen pisteen.
 
Ei plussaa kun ei testejäkään. Katselin muksun kanssa transformers pelastusrobotteja tossa aamummalla, ja itkea pillitin. Et on sit hormoonit aivan sekaisin eilisesta negasta huolimatta. En meinaan ole sitä herkasti itkevää sorttia.

Sunnuntaina mahdollisuus kaydä testejä ostamassa. Taytyy kai pari hakea, vaikka menkat pitäis vasta ens lauantaina alkaa.
 
Epexina, ei sen siita mihinkaan pitaisi kadota. Justiinsa oli iso juttu lehdessä perheestä, jossain isä oli testannut plussa pyttyyn jääneestä pissasta, kun äippä ei ollut muistanut vetää vessaa aamulla. :ROFLMAO:
 
Aletheia :(

Tammityttö juu tein sen uuden yesno testin 12mlU.. No kun avasin sitä kuorta niin se kostea tikku lensi lattialle ja arvaten siihen tarttui kaikkea.. No niitä yritin puhdistaa niin raapaisin just sitä kohtaa mihin viivan pitäis tulla niin kauhea pala lähti irti.. Tää ei ole mun aamu.. On mulla huomis aamuksi yksi tuolla.. Tossa testissä on tosi surkea se ikkuna mistä luetaan tulos. En kyllä toiste osta tuota.. Mut tuskin olen raskaana. Se vuoto oli jotain muuta..
 
Theran, Mulla tuli kanssa tuossa muutaman päivän jotain ihme välivuotoja, joka loppui tässä pari päivää sitten. :eek:

Tuo Aijaa kyllä hunontaa aika kurakintaita tuon kuvan kun puhelimella tuo viiva näkyi selkeemmin. Vaikea saada hyvää kuvaa tällä luumulla puhelimen kameralla tuollaisista pienistä liuskoista. :D se puikon liuska on sen verran isompi että sai paremmin kuvan. :D
 
Theran. Ei mullakaa aina oo. Ja silti joskus on ollu. Se vuoto voi liittyä ovikseen kun estrogeeni romahtaa voi pieni vuoto tulla. Eikä se aina heti valu ulos vaan ajan kanssa ja on siks ruskeaa. En usko että mitää vikaa olis *hug*. Ja harmi testiä.. jospa sittenkin.

Aletheija. Näkyy jotain :)
 

Yhteistyössä