Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Viljonkka ihan selvä viivahan tuo on!!!! :love: Pakko sanoa että ekan IVF:n tuoresiirrosta mulle tuli PC testiin just roskishaamu mutta en muista kuin pitkään sen jälkeen tai muutenkaan yksityiskohtia. Enkä myöskään tiedä miten herkästi nuo antaa niitä. Mietin itse että kyllä saattanut olla silloin joku hipaisut hipaisu. Silloin maailman aikaan ainoa viiva ikinä, mutta mulla ei tarkoittanut mitään kun menkat alkoi.

Mutta sinäkin nyt niin aikaisessa vaiheessa siirron jälkeen että tuo voi tuosta kuule muuttua ihan testiajan viivaksi! Huikeaa!! :)

Tämähän nyt vain tarkoittaa sitä että testit viuhumaan lisää lisää ;) :LOL:

Tsemppiä <3
 
  • Tykkää
Reactions: Theran
Viljonkka iha plus tuo on! PC antaa aina viivaa hitaasti , siis kun tikun uittaa näyttää ensin ettei mitään tulis kunnes se alkaa hahmottua siitä.
Varovainen onnittelu sinnekin!

Mies ei puhu eikå puhahda :cry: pelkään ettei se halua enää lapsia ylipäätään :( Musta tuntuu etten enää koskaan ikinä saa katsella omia plussatestejä (n):(
 
Ohoh, onpas täällä aktiivista porukkaa. Kiitos kaikille vastanneille, yritän muistaa huomenna testata ja infota teitä viivanhimoisia lisää ;). Tänään unohdin aamulla testata, vaikka kokonaisuudessa projekti on mielessä enemmän kuin tarpeeksi mutta aamulla tosiaan pissin onneni ohi. Jospa huomenna olis parempi muisti!!

Käväisin lenkillä selvittämässä ajatuksia :) ja sen jälkeen juoksin heti katsomaan vieläkö se viiva siinä seisoo :LOL: ja kyllä mä sen vieläkin näin. Nyt kyllä vähän nousi toiveet... ainakin jotain yritystä on, vaikka ei pysyvä olisikaan. Torstaina joka tapauksessa verikoe eli siitä saa varmistuksen. Paitsi jos huomenna jotain viivaa niin käyn varmasti hamstraamassa lisää testejä (ja en tiedä kuka on joskus päättänyt, että testihulluuteen en sorru).
 
Hurjasti tullut viestejä tässä välissä!!! Onnea kaikille plussanneille <3 Theranilla plussaa, jännällä ootellaan huomista!

Tammitytölle pahoittelut.. :( Tuo on kyllä hirvee tunne, kun miettii, et haluaako se ukko ees niitä lapsia vai ei.. Ja raha, kunpa se kasvaisi puussa. Se katoo niin nopeesti, mut sen saaminen kestää taas iän ja terveyden. ähä.. Tsempit <3

Viljonkka: Selvä plussa!!! Onnea! :)

ON: kp12/24-28. Ovista testailtu, täyttä negaa, ei ees tummumista.. Saas nähä tuleeko edes koko ovista tässä kierrossa. ;( Womanlog antaa ovispäiväksi torstain, saas nähä pitääkö paikkaansa.

Ollaan nyt reissussa, joten tuo testailu vähän "haastavampaa", ko ei viittis ukon nähen liuskoja kastella jatkuvasti :p Mut pakko, koska haluan tietää, et ovuloinko vai en. Eilen tehtiin talletukset kuitenni, huomenna seuraavat.. <3

Kaikille hurjan paljon tsemppiä ja plussa-aaltoa odotellaan! <3
 
  • Tykkää
Reactions: Theran
Äkkiä omaa napaa ja katselen muiden viestejä myöhemmin. :) pidin pari päivää väliä, voi sitä tuskaa. No tämän aamun uitto.



Kuva on huono mut heti alkoi haalea haamu viiva piirtymään testiin. Ensin oli harmaita va mutta 5 min sisällä sai väriä. En luota tuohon vielä, mutta vahvistunut on. Uskon vasta, niinku Theran, kun viiva on kirkuvan tumma. Tai digiin. :D
 
Theran onnea :love:. Tuossa ei pitäis olla tulkinnanvaraa, toivottavasti kaikki menee hyvin.

ON: kyllä se tämän aamun testi näytti viivaa jo ihan testiajalla... Siis WHAAAAT????

http://aijaa.com/VvksnJ

Aika vaalea viiva edelleen... taidan käydä töiden jälkeen testiostoksilla. Miten tässä nyt jääkestää odottaa torstaita ja verikoetta, saati sitten seuraavat 9kk :eek:. Miehen mukaan eilinen testi oli viallinen.. ja hän ei usko ennen verikoetta mitään pissatikkuja eli tämän aamun testailut salaan. Digin saatan näyttää jos sellaiaen hankin.
 
Viimeksi muokattu:
Ja mitä näyttää herkkä one step liuska samasta pissasta.. oikeasti :mad: Ihan hanurista koko testit.. http://aijaa.com/RGkKfn

En oikein tiedä meniskö puklaamaan siksi että päätä särkee vai siksi kun meidän riiviö aiheuttanut mulle jo pari päivää äklöä oloa.. :sick:

Mies on ihmeen innoissaan vaikka tietää lisää kasvatettavaa ja hoidettavaa. Hössöttäminen on jo vähän alkanut.. :rolleyes:
 
  • Tykkää
Reactions: another ja Sweeny
Pakko taustalta huudella: JEE Theran! :love: Tuutko sinäkin huhtikuisiin?
onnea myös Viljonkka ja Hope ja muut! :love:

Tammitytölle jaksuja! Toisen rahojahan ei väkisin voi ottaa, mutta toivottavasti keksit mistä saisit vaikka itse lainaa otettua jos miehelläkään ei varaa. (y)
 
  • Tykkää
Reactions: Theran
Ohoh Theran, näyttääpä testeillä olevan paljon eroa! Mutta hyvä jos oireet puhuu puolestaan.

Jos olen raskaana niin voin ilmoittautua kyllä siihen kastiin, jolla ei ollut mitään oireita ennen plussaa. Ei edes lääkkeistä johtuvia, siis mullahan siirto tehtiin lääkkeelliseen PASsiin eli lugeja menee kolmesti päivässä ja zumenonia. Rinnat ei ole kipeät, pää ei ole kipeä, ei ole pahaa oloa (su-aamuna vähän krapulainen olo yhdestä saunasiideristä, tämä siis ehkä ainut oireeksi luettava). Eli kun olen viimeiset googletellut ja löytänyt itsestäni mitä kummallisempia 'alkuraskauden' oireita (mm. elohiiri silmässä), niin nyt kyllä pitää todeta että itselläni ei ollut ainankaan mitään hajua ennen viivaa (eikä oikeastaan vieläkään).
 
Viljonkka. Minulla ei ole ollut kummastakaan lapsesta ihan alussa raskautta oireita. Tai välillä ollut menkkajomoa ja aatellu että menkat alkaa. Esikoista testasin varmaan rv 5 tai 6 kun valitit että kahvi haisee pahalle. Siinä ainut oire. Sitten plussan jälkeen alkoi tulemaan joskus 7 ja 8 viikolla väsymys ja pahoinvointi. Toisesta testasin rv 5+ kun aloin nukkumaan yhtäkkiä päiväunia vaikken ollut nukkunut varmaan yli vuoteen päikkäreitä. Eikä ollut mitään järkyttävää väsymystä se tuli vasta myöhemmin kuten kaikki muutkin. :D
 
Viljonkka hieno viiva :)

Theran. Hmm. Noista herkistä ei taida olla ku harmia. Mutta toisaalta täytyy muistaa että.toi digikin antaa hyvin pienillä luvulla ton raskaana tuloksen. Yhdessä blogissa verikoe oli olu sen 6 tai 9 ja oli saanut ton raskaana 1-2 tuloksen. Toivon kovasti että kaikki on hyvin :love: !!
 
Onnea Theran!! Ja onnea Aletheia ja muutki plussanneet!! Tulihan se aalto sieltä :)

Mie testasin toissapäivänä hätälirusta työpaikan vessassa ja siihen tuli samanlainen viivanpaikka ko Zuhinalla oli niitä monessa tikussa. Tämän aamun pc ihan nega :( Eilen oli ovistesti aika tumma, mutta sillon toissapäivänä vielä paljon vaaleampi. Mietin vaan olisko voinu ovista näyttää se toissapäivän pc, mutta turhapa tuota on miettiä. Jotaki mulla on pakko nyt kuitenki olla ko tissejä vihelmöi vimmatusti ja alamahalla on juiminu monta päivää oikein että polttelee ja nipistää. Ja alaselekä ollu tosi kipeä. Eikä nuita saa ees hyvällä mielikuvituksella kuitattua. Ärgh!!!!
 
Onnea Theran sulla sama laskettuaika kuin mun tytöllä oli ja syntyi päivää myöhemmin :) Onnea myös muille plussanneille.

Täällä dpo 4 vissiin.. Ei oikeastaan mitään erikoista mainittavaa.. Ala vatsaa jomotti jonkin verran eilen illalla, mutta en tie sitten :)
 

Yhteistyössä