Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Pikaisesti omaa napaa

Eilen tein puikon jonka ruutuun rävähti sellanen hailuuraakin hailurampi viiva. Noh, kun sitä sitten myöhemmin tsekkasin uudelleen niin se viiva oli TODELLA vahva ja kun mä tein tollasen samaisen puikon testi vertailuks kierron alussa et en varmasti ole ollut raskaana niin siinä ei tollaista ollut eikä ole (n)
Noh, sit yön aikana se viiva oli siitä kaventunut mut edelleen näkyy hyvin.
Nyt on siis joko dpo8 tai 7 joten vähän arveluttaa voiko se todella näyttää noin vahvasti vai meniköhän viallisen testin piikkiin nyt.
Tänään tuli vähän rusehtavaa...siis ihan kuin olis noin 5cm ruskea hius liman seassa, eli nämä jännät limailutkin jatkuu vielä.
Nyt kun malttais olla testailematta ennen kuin sunnuntaina seuraavan kerran niin saattais ehkä jo alkaa luottaan jos siinä jotain viivoja vielä näkyy.
 
Sweeny, jännäK menee! Peukut!

Cristal myös, toivottavasti :)!!

Mimmi, toivotaan lujaa että simpat on kestäviä :D! !

Maicy, mullaki luteaali jää lyhyeksi. Välillä kun sain tummaa plussaa nii vuoto alkoi dpo7-8. Tämähän kielii vain siitä että on huono ovulaatio ja huono keltarauhanen. Jos ovista ei tulisi ensinkään kierto yleensä venyy ja paukkuu. Tosin ei aina. On mullaki todettu ettei ovista tuu ja silti kierron pituus ollu normaali.
 
Täällähän on oikea plussa-aalto pyyhkäissyt :) Ihanaa! Ja hurjasti tarrasukkia kaikille.

).( Itse oon kärvistellyt hermoheikkona. Mulla on välillä aika ärhäköitä "kramppeja" alamahassa ja alaselässä. Ja jos ei kramppaa, niin sitten välillä "juilii" alamahassa ja tuolla alakerran suunnalla. Ja muut oireet häviää aina välillä ja sitten tulevat takaisin. Varhaisultraan 1,5viikon päästä... Vuotoa ei oo ollu, mutta nuo mahakrampit aiheuttaa pientä paniikkia... Neuvolan täti kyllä vaan sanoi, että suolet järjestäytyy uudelleen...
 
Onnea vilijonkka! :)

Hih saatiinkin pikaiset päivätalletukset suoritettua. On kyllä romantiikka kaukana näissä hommissa. Miehelle sanoin että hoitelee ittensä ja kutsuu sit mut paikalle niin ei tarvii esikoista jättää pitkäks aikaa yksin :D
Mies vähän loukkaantu kun en edes vaivautunt vaatteita ottamaan pois..

Tietääkö kukaan muten kun munasolu irtoaa missä vaiheessa se hedelmöitys tapahuu tai siis kaukanko sillä kestää mennä siihen oikeaan paikaan missä ne simpat oottelee?
 
Viljonkka onnea!!

Nyytti. Kaikki kivut kuuluu raskauteen. Muoks ei toki kaikki mutta sellaiset siedettävät. Ilman vuotoa ne pääsääntöisesti on normaaleja ja ok. Lisäks oireiden meno on/off kuulostaa hyvin tutulle :) Joka raskaudessa tätä ihmetelly :D

Mimmi. Simpoilta vie jonkin aikaa matkustaa munatorveen. Tämä ei välttämättä vie kauaa riippuen Simpoista. En nyt muista siittiöiden vauhtia mutta muistaakseni jos ne uisi täysiä niin matkaan menee tyyliin vartti. Mutta käytännössä enemmän. Mutta Siittiön pitää käydä läpi ns kapasitatio reaktio jonka jälkeen ne pystyy hedelmöttämään muniksen. Tämä vie n.7h. Munasolu taas pysyy hed.kykyisenä n.12h (maks 24) mutta pientä vaihtelua voi olla.
 
Viimeksi muokattu:
Sweeny et kuvaa pistänyt. :D peukut!

Cristal ymmärrän että pelottaa.. Se on kun km ei oo kauaa aikaa.. Toivotaan että tulos olis niin kun pitää. <3

Mimmi thumps up! Miehet ei aina arvosta sitä pikatoimitusta... :D
 
Mimmi92... Me jouduttiin samalla tavalla "romantisesti" autotallissa tekemään pikatalletukset. Koska meillä menee kierto näköjään ihan samaa tahtia, niin kyselen koska aiot testailla? Otatko matkalle edes pari testiä mukaan

Jotenkin vaan tuntuu, ettei nyt tärpännyt. Liian kiireistä suorittamista ja hätiköintiä

Onneksi täällä on näitä plussia, ne tuo toivoa itsellekin.
 
  • Tykkää
Reactions: mimmi92
SPHE ajattelin ottaa lomalla rennosti, eli ei testejä mukaan :D mutta jos tekee mieli testata niin ostan sieltä sitten jonkun testin. Ja tottakai pitää yrittää johonkin päästä sitten kuvaa laittamaan.. Alan kuulostaa siltä että testaan kuitenkin. Noh siteet ja tulpat pakattu mukaan..
 
Tääällä tekis mieli kamalasti taas uhraa rahaa testeihin... Kun menkkoja ei näy missään kertakaikkiaan ja oon ollu viime päivät ihan itkuherkkä. Nyt pillitin koko yhen leffan ajanki, vaikkei kuulu tapoihini.

Mutta ehkä tää on vaan lievä PMS ja ne menkat vihdoin tulis ja vapauttas mut turhista toiveista... menossa kuitenki jo kp53 tjtn.
Välillä mietin että pitäskö vaan mennä lekuriin ja kysellä miksei menkat jo ala. Ja toisaalta mielessä kummittelee tiistainen haamujen haamu apteekin testissä. Mutta digihän oli nega niin turhaa toivoa...
Raastavaa tämmönen epämääräsyys.
 
Zuhina, onko sinulla ollut usein tuollaisia megakiertoja, vai onko tämä uutta? Minä kävisin sinuna lääkärissä varmistamassa, että kaikki on kunnossa. Tuollainen epävarmuus kuluttaa ihmistä niin paljon, että vaikuttaa jo muuhunkin elämään
 
Zuhina kyllä suosittelisin menee lääkäriin.

Sphe toivotaan että siellä olisi matkustaja. :)

Menin eilen prismaan ja tuhlasin sen pari euroa pc tikkuihin.. Mun mies nauraa mulle mut minkäs teet.. On jäänyt SILTI takaraivoon se että vahvistuuko viivat. No ei se kyllä kemiallinen ole. Sitä en enää pelkää.
 
Zuhina mitä jos testaisit vielä viikonloppuna ja sitte ens viikolla lääkäriin jos ei oo viivoja taikka vuotoja? Aivan tosi rasittavaa tuommonen oottaminen...

Mie tässä kyselen että voikohan tätä vielä tulukita plussaksi? Ylempi on siis eilinen, alempi tältä aamulta.

On kyllä alakanu tulla näihin minun ovistikkuihin ihan erilailla väriä ko vaikka pari kuukautta sitte. Jee.
 
  • Tykkää
Reactions: Theran
Pupelaattori.
Onks noi rfsuja? Ei o plussaa vielä mutta hyvin heräilee varmasti :)
Mulla niillä homma menee silleen että tikut tummenee lähes aina kun aikaa kuluu. Ensin tikku on ihan blankko ja sitten se haalu alkaa näkyä. Plussan lähestyessä se haamu näkyy heti kastuttua ja sit tummenee selkeäks. Plussassa se haamu näkyy tosi nopeasti ja tummenee nopeasti selkeäks.. Näin ainaki mulla on voinu erottaa sen millon se plus alkaa olla huudeilla.
 
Tuo on RFSU. Mie vähän mietin kans että tarvis ehkä olla vielä tummempi.. Eikä mulla oo kyllä mittään ovikseen viittaavaa häppeninkiä just nyt. Tai no, juiliihan tuolla alamahalla koko ajan, mutta kai se on vaan kaasua... :poop::ROFLMAO:

Eilen menin töitten jäläkeen ostaan raskaustestiä, apteekki oli sulukenu ovensa 12 minuuttia aiemmin. No aattelin että käynpä matkan varrella toisessa joka on pitempään auki ja ko pääsin ovelle oli menny kiinni noin 2 minuuttia sitte. Aattelin että universumi on päättäny minun puolesta että turha testata nyt ja sillä sipuli. Käyn ehkä kuiten yrittään tännään uuestaan :whistle: jos universumi olis paremmalla tuulella...

Theran joko oot uskaltautunu oottajien puolelle?
 

Yhteistyössä