Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Onko se vähän hölömöä että plussa jossaki toisessa testissä on parempi ko toisessa? Mie esim haluaisin ehottomasti plussata pc:llä. En missään nimessä rfsulla. Digistäkään en mitenkään kauheasti tykkää, se on niin robottimainen. Kai sitä kiintyy testeihinki :D (LÄÄKKEEEEEEEET!!!!!!!!:ROFLMAO:)
 
hmm..testaus meni kyllä vähän penkin alle :D XD ku saanu ees perhanan mini kuppiin osumaan ( ei voinu ottaa omaa munakuppia mukaan).

Mutta ihan ku siinä ois joku häivähdys ( ei tartu kameraan) .. himari tietenkin otti kaikki pc:t mitä kaupassa oli...yritetään myöhemmin uudestaan. :D

Jos ei ookkaan niin sit on varmaan joku vuosisadan ovis tulossa. Aamupahoinvointia jo heti, maha nippailua niinku ois munis irtoomassa ( joko kp 8 tai 36) yms ....
 
tais olla turha viiva se CB:n plussatesti, eilen tein pc:n eikä siinä ollut kuin sellainen perus viivanpaikka. Päätin unohtaa koko jutun ja odotella menkkoja, johan sen nyt dpo13 pitäis näkyä. Tänään siis dpo14, mutta menkoista ei kyllä näy häivähdystäkään. Mulla oli terot käytössä tässä kierrossa ja ne loppu jo tiistaina, että on kyllä outoa jos ei vuoda...kun ovis tuskin oli myöhemmin kesken terokuurin, en tosin tiedä oliko sitä ylipäänsä kun en testannut, olen laskenut lämpöjen noususta ja limoista. Ja nyt sit ei oo enää testejä kun siinä testaamisessa ois oikeesti järkee :LOL: ehkä täytyy viikonloppuna hakea tai tänään, multa meni maku koko hommasta kun ensin innostuin ja sitten ei mitään niin nyt ei enää huvita. Mutta pakkohan se on, jos ei menkat näillä teroilla ala niin sit on soiteltava polille, mulla ois alkukiertoon labrat.

Ja oloja toki on, mutta se nyt ei vielä kerro mitään :D

tosi hienoja viivoja teillä! Tuntuu ihan epätodelliselta että omissa testeissä ikinä näkyis mitään oikeeta...
 
Karliiniska. No voi höh :(! Jospas kuitenkin?

Wolt..mäkään en näe mittää mutta mun puh ei näy muutenkaan selkeästi :rolleyes:

Theran okei no.. ovis tapahtuu pääsääntöisesti (12)24-36h plussasta mutta alkio on voinu kiinnittyä hyvinkin eri aikaan (vaihtelu voi olla tosi suurta) ja selittää sen että HCG lähtee nousuun hitaammin. Pidetään nyt lippu korkealla, ei toi PC ainakaa huonolle näytä (y)
 
Karoliiniska pahoittelut negasta.. :( voihan se silti vielä yllättää jos kerta menkkoja ei vielä näy. :)
Mietin kanssa noita että tulenkohan koskaan saamaan omaan testiin plussaa..

Tammityttö juu dpot on 15 tai 16. :) en vielä neuvolaan viitsi soitella.. Turhan aikasta vielä. Ne varmaan ultraa neuvolalääkärissä rvk 8.. Jos siihen tähtäis niin näkisi onko siellä oikeasti elämää. Tosin tästä mulla on jotenkin hyvä fiilis. :)
 
Hienosti teillä viivat vahvistuu! Pysykööt ne myöskin :love:

Minä tilasin ensimmäistä kertaa ikinä ovistestejä. Mutta eihän ne kerkeä perille kuin aikaisintaan maanantaina, tiiä sit kerkeekö ovista tikuttamaan. Mutta tuskin se vielä on ollut, kun lpö tänä aamuna vieläkin vaivaiset 36,0. Nyt kp17/n.33
 
Theran. Meinaakko sä sitä digiä vielä ? Mä taisin tehä dpo12 sen 1-2 ja sitten dpo17 sen 2-3. Sit tais 5+1/2 tulla se 3+ eli niinku pitikin :)

Hoohhoijjaa. Aika matelee. Tämä odotus on sellasta rasittavaa kun ei voi edes luomuna haaveilla siinä ohessa :sneaky:
 
Mä ajattelin ensi viikolla ostaa digin. Mun mies ei ymmärrä miksi testaan vielä.. Naureskelee että olen ihan höperö.. Voihan se olla että se digi jo näyttäis viikonloppuna 2-3. Mä tikutan noita pc tikkuja viikonlopun. :p
 
Juu ei oo täällä yleensä megakierrot vaikka lievä pco onkin riesani... tätä lukuunottamatta viime joulukuun jälkeen vaan kaks kiertoo on ollu pari päivää yli 40vrk. Useimmiten kierrot on ollu enemmänki liian lyhyitä kuin pitkiä :p
Hitsi ku piti nukkua tyhmänä niin pitkääntänään ni ei ainakaan pääse tälle päivälle terkkariin tms. Eli varmaa pakko oottaa ens viikkoo. Ei viittis yksityisellekkää mennä ku siellä vasta kesän alussa kävi ja silloin kaikki oli ok, jopa pco:n tilanne parempi ku luulin. Kai se vaa pitää vielä katella.
 
Täällähän oli ihania uutisia, tuhannesti onnea Theranille ja muille plussanneille!!!

Itsellä vähän kaksijakoiset fiilikset, kun tein tuon edellisen testailuputken päätteeksi digin tuloksella ei raskaana.... Masensi ja mietitytti, vaikka varsinaisesta yrityksestä ei edes ollut kyse. Päässä pyörii vaan, että jotain tosi outoa tuossa edellisessä kierrossa tapahtui, olisiko ollut sitten kemiallinen, en tiedä (n)
Mutta nyt ei sitten kuulu ovistakaan, vaikka nyt olisi jo kp21, jos lasken siitä edellisestä epämääräisestä vuodosta kierron alkaneeksi... On se vaan outo tää kroppa!
 
Nyt loppuu äly tän kropan kanssa :mad:
Toissa päivänä digi sano ei raskaana. Kauhean etova olo ollu jo päiviä, rinnat niin arat ettei voi ees sanoin kuvailla...
Noh, tein sit vielä testin tänään ja kylkeen vielä ovistestin kun sellanen löyty kaapin perukoilta

21.08
 
Kiitos onnittelijoille. :)

Pupelaattori mitäpä jos se plussa olis tulolla tai sit käy niin kun mulle että r-testit reagoi superovikseen. Tosin siitä tämä riiviö sai alkunsa. :D joten mies nurin!

Pipu onko sulla jo myöhässä vai oletko ollut ajoissa?
 

Yhteistyössä